رئیس زندگی خودت باش

آخرین ویرایش: 3 سال قبل
رئیس زندگی خودت باش (nbookcity.com)

دانلود کتاب رئیس زندگی خودت باش

رئیس زندگی بودن کار سختی است و به فداکاری و تلاش های بسیار زیادی نیاز دارد. لی لی سینگ در کتاب رئیس زندگی خودت باش، ترفندها، نکته ها و برنامه های سریع ارائه نداده است. درباره راه های میانبر یا طلسم های شانس حرف نمی زند. ولی، کاری می کند تا وجدان کاری تان بیدار شود، ذهن تان گسترش یابد، ترس های تان نابود شوند و موانع از سر راه تان کنار بروند.

اگر برای فتح زندگیتان آماده اید، کتاب را ورق بزنید. زمان آن رسیده که رئیس زندگی خودتان باشید. از صمیم قلب برایتان آرزوی موفقیت می کنم. این کتاب راهنمای گذران زندگی نیست. این کتاب مملو از افکار امیدبخش، طلسم های شانس یا نقل قول های سطحی نیست. در این کتاب هیچ طرح مخفیانه ای برای رسیدن به یک زندگی موفق پیدا نمی کنید. چون هیچ راه سریع و آسانی برای موفقیت، شادی یا هر چیز خوب دیگری در زندگی وجود ندارد. برای رسیدن به این موارد، فقط باید از پله ها بالا بروید. کتاب رئیس زندگی خودت باش مربی شخصی شما برای بالا رفتن از این پله ها خواهد بود. خودتان را آماده کنید.

خلاصه کتاب

لی لی سینگ در مقدمه کتاب می گوید: من متخصص نیستم و ادعایی هم ندارم. ولی تجارب خیلی خاصی دارم که درس های ارزشمندی به من آموخته اند. برای ساختن ویدیوهای یوتیوب و نوشتن این کتاب، یک دلیل دارم: دلم می خواهد نور مثبت این دنیا باشم. صرفا به دلایل مادی کتاب رئیس زندگی خودت باش را ننوشته ام، مسأله خیلی بیشتر از این حرف هاست. زمانی که تاریک ترین روزهای زندگی ام را می گذراندم، کوچکترین چیزی می توانست چراغی را در مغزم روشن کند و روزم را قابل تحمل کند.

هرکس برای خودش رؤیاها و اهدافی دارد. همه همین طور هستند. شاید همین الان هم قدم در مسیر استوار موفقیت گذاشته باشید یا شاید برای امرار معاش مشکل دارید. در هر صورت، دلم می خواهد این کتاب آن چراغ را در زندگی شما روشن کند. دلم میخواهد در زندگی به هر آن چه می خواهید برسید و واقعأ باور دارم شما می توانید.

بخشی از متن کتاب

من یک شبه به موفقیت نرسیده ام. کارم به خاطر یک ویدیو پربازدید ترقی نکرد بلکه در طول زمان تک تک ویدیوها باعث شناخت و معروفیتم شدند. اگر از طرفدارانم بپرسم چه طور با من آشنا شدند، جواب های متفاوتی می گیرم. با هر ویدیو، یک قدم از پله های موفقیت بالا رفتم و بنیانی مستحکم از محتوا از خودم به جای گذاشتم. مهم نیست این قدم کوچک یا بزرگ باشد فقط باید حرکت به بالا را ادامه داد.

با وجود این قطعا برای بعضی افراد آسانسوری هم وجود دارد. به ویژه در کار من. مثل تولید محتوا عليه عده ای دیگر، استفاده از عکس های فریبنده و گذاشتن عناوین انحرافی روی ویدیو. با چنین کارهایی احتمالا بازدید زیادی خواهید گرفت و واقعا معروف می شوید، ولی تا کی؟ این طوری بنیان کاری محکمی ندارید، چون خیلی سریع یا با تقلب بالا رفته اید. ترجیح می دهید روی پلی حرکت کنید که یک ساله ساخته شده یا پلی که چهل و هشت ساعته کارش تمام شده است؟

آسانسور می تواند هر لحظه خراب شود، ولی پله همیشه هست. بارها پیش آمده یک ترانه معروف شود و بعد از مدتی دیگر هیچ خبری از آن نباشد. بارها پیش آمده کسی یک کار چندش آور انجام دهد و ویدیو او پربازدید شود و بعد دیگر هیچ وقت چیزی از او نبینید. آسانسورها در تمام صنایع وجود دارند، ولی رئیس زندگی همیشه از پله استفاده می کند و مسیر شغلی طولانی مدت را ترجیح میدهد. حیله و میان بر، مصالح مناسبی برای ساخت بنیان موفقیت نیستند. فقط یک باد تند کافی است تا آن را خراب کند.

نقد کتاب رئیس زندگی خودت باش

پیش از خواندن این کتاب باید مکانیسم های دفاعی تان را کنار بگذارید. آنها را از خودتان جدا کنید و گوشه دوری قرار دهید. لی لی سینگ می خواهد سرزنش تان کند و بگوید ضعیف هستید. می خواهد به مسائلی اشاره کند که شما را معذب می کنند. مسائلی که دلتان می خواهد از آنها فرار کنید. هیچ جایی برای بهانه، توجیه یا ترحم نیست. با ذهنی باز کتاب را بخوانید، نرنجید و حالت تدافعی نگیرید. 

این کتاب اطلاعات زیادی در خود دارد، چون لی لی سینگ حدود پنج سال برای نوشتن آن زمان گذاشته. اگر چیزی را فراموش کردید ناراحت نشوید. درواقع، باید بارها و بارها هر فصل کتاب رئیس زندگی خودت باش را بخوانید، چون تبدیل شدن به رئیس زندگی، فرآیندی است که زمان زیادی را می طلبد و به هیچ وجه آسان نخواهد بود!

تعداد بازدید: 1,062 بار

Lilly%20Singh%20 %D9%84%DB%8C%D9%84%DB%8C%20%D8%B3%DB%8C%D9%86%DA%AF

عنوان کتاب: رئیس زندگی خودت باش

راهنمای فتح زندگی

برنده جایزه بهترین کتاب غیرداستانی گودریدز سال 2017 

نویسنده: لی لی سینگ

مترجم: محدثه احمدی

تعداد صفحات کتاب: 235 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 11.3 مگابایت

نوع فایل: PDF (RAR)

منبع: شهرکتاب

دکمه دانلود قابل مشاهده برای کاربران ویژه

نوشته‌های مشابه

رولف دوبلی نویسنده، کارآفرین و رمان نویس مشهور سوئیسی است  که در ۱۵ ژوئیه ۱۹۶۶ در لوتسرن سوئیس متولد شد. او با کتاب هنر شفاف اندیشیدن به شهرت بالایی دست یافت. وی پس از نوشتن...
بروزرسانی: 33 دقیقه قبل
تعداد بازدید: 35120
بامدادان در این کتاب با اتکا به منابع تاریخی و با استفاده از روشی تحلیلی، به بررسی روایت های مختلف از پیدایش اسلام می‌پردازد. او در این کتاب به این نتیجه می رسد که روایت های سنتی از پیدایش اسلام...
بروزرسانی: 6 روز قبل
تعداد بازدید: 106

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *