روزها بر رئیس جمهور چگونه میگذرد

آخرین ویرایش: 7 روز قبل
روزها بر ريیس جمهور چگونه می گذرد

دانلود کتاب روزها بررئیس جمهور چگونه می گذرد

خواننده گرامی کتاب روزها بر رئیس جمهور چگونه می گذرد که اینک در دسترس شما قرار می گیرد، از این جهت که اول بار و تنها بار در تاریخ ایران و جهان بود که مسئول امور کشور فعالیت های روزانه خود را به مردم گزراش می کرد  که او را انتخاب کرده بودند، اثری بی مانند است.

اما گزارش روزانه بدان خاطر آغاز شد که فعالیت های رئیس جمهوری ، شفاف ، در معرض دید مردم و زیر نظارت آن ها انجام بگیرند، بلکه هدف های دیگری را نیز تعقیب می کرد که سخت مهم بودند و هستند. اینک دومین کتاب این سازمان از آقای بنی صدر، با نام روزها بر رئیس جمهور چگونه می گذرد، پیش روی شماست. 

بنابر این است که از هر چندگاه ، یادداشت های روزانه ۲ ماه رئیس جمهور را در رساله ای اینچنینی که در دست دارید؛ انتشار دهیم . یادداشتهای روزانه رئیس جمهوری علاوه بر اهمیت تاریخی که به ویژه بعدها خواهد یافت؛ در حال حاضر نشانه سختکوشی مولف در کار است. این کتاب را  می توانید به صورت رایگان از شهر کتاب دانلود نمایید.

سازمان انتشارات و آموزش

«سازمان انتشارات و آموزش انقلاب اسلامی» از نخستین نهادهای فرهنگی تاسیس شده پس از انقلاب بود که وظیفه تولید محتوای اسلامی و انقلابی را بر عهده داشت. بعدها بنگاه ترجمه و نشر کتاب و چند موسسه انتشاراتی دولتی و نیمه دولتی دوره پهلوی در این سازمان ادغام شدند.

و همگی، تحت عنوان انتشارات علمی و فرهنگی به فعالیت پرداختند. همین سازمان، نوشته‌های رئیس‌ جمهور در روزنامه انقلاب اسلامی را در دو جلد منتشر کرد. جلد دوم، حاوی یادداشتهای یکم شهریور تا ۲۵ مهر59، درآذرماه همان سال ودرشمارگان عجیب ۱۵هزار نسخه منتشرشد.

شاید به این کتاب ها نیز علاقمند باشید:

کتاب روزها بر رئیس جمهور چگونه می گذرد

نام کتاب: روزها بر رئیس جمهور چگونه می گذرد

نويسنده: ابوالحسن بنی صدر

مترجم: –

تعداد صفحات کتاب: 311 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم کتاب: 1.9 مگابایت

نوع فايل: Zip

منبع: شهر کتاب

آنچه خواندید...

نوشته‌های مشابه

از هر ۲ فرد سیگاری ۱ یا ۲ نفر در اثر بیماری سیگار کشیدن جان خود را از دست می دهند .اگر سیگار می کشید ، بیشتر از کسی که سیگار نمی کشد ، دچار سکته مغزی می شوید .
بروزرسانی: 1 هفته قبل
تعداد بازدید: 310
هدف از این نوشتار مطلقا نفی کل پدیده و نقد کل عمل نیست ؛ بدیهی است که تبلیغات هم همانند هر پدیده ی دیگری در حیات اجتماعی بشر خوب و بدش یا نفع و زیانش نسبی است !
بروزرسانی: 6 روز قبل
تعداد بازدید: 756

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *