من و علی اشرف درویشیان

آخرین ویرایش: 2 سال قبل
من و علی اشرف درویشیان (nbookcity.com)

دانلود کتاب من و علی اشرف درویشیان

علی اشرف درویشیان نام آشنای ادبیات ایران زمین است. نویسنده ای که جوانان دیروز که امروز سن و سالی از آن ها گذشته داستان کوتاهش را خوانده اند.

می شناسندش و با نوشته هایش خاطراتی دارند. درویشیان پیر داستان کوتاه ایران که داستان هایش پشتوانه و خاطرات نسلی بوده است و نسل بعدی هم کارهایش را می خواند و هم از داستان های مردمی لذت می برد و هم این که پی به عمق یک فاجعه ی بزرگ اجتماعی می برند. داستان هایی که به سادگی با نثر و زبانی روان نوشته شده است. محتوای داستان کاملا اجتماعی که مخاطب با آن همذات پنداری می کند و احساس همدردی می کند.

در مورد درویشیان

علی اشرف درویشیان یکی از بومی نویسان بنام ایران زمین می باشد که به جرأت می توان وی را هم ردیف محمود دولت آبادی ، احمد محمود و … دانست. درویشیان مردی که عقایدش را زیست. برای زیستن چانه نزد. قلم را نفروخت . برای هفت داستان هفت سال زندانی و شکنجه شد. اما تا به امروز نسبت به وی که یکی از نویسندگان و شخصیت های خوب ایران زمین می باشد، کم لطفی شده است. اما وی برای مطرح شدن ، برای داشتن یک زندگی مرفه ، برای موقعیت و منافع شخصی اش دست آویز نشد و فقر خود را با افتخار تا به امروز زندگی کرده است.

مردی متواضع و صلح طلب و انسان دوست که هر خشونتی را محکوم می کند. داستان های درویشیان بوی محرومیت می دهد. نمایانگر انسان هایی است که آرزوهایشان بر باد رفته است. انسان هایی که در نابرابری های اجتماعی له می شوند. شکاف و اختلاف طبقاتی آن ها را خرد می کند و آن ها صدای شکستن شدن خودشان را می شنوند.

شاید به این کتاب ها نیز علاقمند باشید:

  1. از فرش خاکی تا عرش خوشبختی ابدی
  2. آشپزی سلامت
  3. تاریکی
  4. چگونه دنیا را تغییر دهیم

تعداد بازدید: 465 بار

و علی اشرف درویشیان nbookcity.com2

نام کتاب: من و علی اشرف درویشیان

نويسنده: فخرالدین احمدی سوادکوهی

تعداد صفحات کتاب: 34 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 1 مگابایت

نوع فايل: PDF

منبع: شهر کتاب

نوشته‌های مشابه

رولف دوبلی نویسنده، کارآفرین و رمان نویس مشهور سوئیسی است  که در ۱۵ ژوئیه ۱۹۶۶ در لوتسرن سوئیس متولد شد. او با کتاب هنر شفاف اندیشیدن به شهرت بالایی دست یافت. وی پس از نوشتن...
بروزرسانی: 3 ساعت قبل
تعداد بازدید: 35121
بامدادان در این کتاب با اتکا به منابع تاریخی و با استفاده از روشی تحلیلی، به بررسی روایت های مختلف از پیدایش اسلام می‌پردازد. او در این کتاب به این نتیجه می رسد که روایت های سنتی از پیدایش اسلام...
بروزرسانی: 6 روز قبل
تعداد بازدید: 108

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *