چسب زخم برای زندگی

آخرین ویرایش: 2 سال قبل
چسب زخم برای زندگی (nbookcity.com)

دانلود کتاب چسب زخم برای زندگی

کتاب چسب زخم برای زندگی آخرین اثر نویسنده و یکی از آثار قوی و کاملا کاربردی او است.

اگر فکر می کنید همه چیز در زندگی شما اشتباه پیش می رود و همه بدبختی ها شما را پیدا کرده اند، به زندگی لوئیز ال هی نگاه کنید. داستان شگفت انگیز او را بخوانید که چگونه رویدادهایی که شما آنها را بد عنوان کردید می تواند الهام بخش باشد ، چگونه از تجربیاتی که به عنوان بدشانسی یاد می کنید، می تواند مانند یک سکوی پرتاب شما از گودالی باشد که وارد آن شده اید و اینکه چگونه بدشانسی به شانس تبدیل می شود. کتاب پیش رو را به تمام علاقمندان به کتاب های انگیزشی و قلم این نویسنده پیشنهاد می کنیم.

خلاصه کتاب

کتاب چسب زخم برای زندگی شامل مقالاتی است که نویسنده برای کسانی که خواهان ایجاد تغییرات اساسی در وضعیت فعلی زندگی جسمانی و روحانی خود هستند، به صورت ماهانه منتشر کرده است. هر یک از این مقالات، به یکی از جنبه‌ های اساسی و مهم زندگی انسان اشاره دارد و شامل دستورالعمل‌ هایی برای مواجهه با آن موضوع است. نویسنده کتاب حاضر، لوئیز ال هی، مدرس متافیزیک است و بیش از سی سال است که به مردم دنیا کمک کرده تا قدرت خلاق خود را بشناسند و از آن برای رشد شخصی و شفای خود استفاده کنند.

بخشی از متن کتاب

هنگامی که من در مورد روند منفی تجارت یا اقتصاد چیزهایی می‌شنوم، بلافاصله این عبارت تأکیدی را تکرار می‌کنم: «این موضوع ممکن است در مورد برخی از افراد درست باشد، اما در مورد من صدق نخواهد کرد. کار و کاسبی من همیشه رونق دارد صرف نظر از اینکه کجا هستم یا چه اتفاقی بیافتد.» همانطور که به این عبارات فکر می‌کنید و آنها را تکرار می‌کنید، در واقع در حال ساختن و خلق تجربیات و اتفاقات زندگی آیند خود هستید. مراقب طریقه صحبت کردن‌تان راجع به رفاه باشید. شما همیشه دو راه دارید: یا فکر کردن به فقر و یا فکر کردن به رفاه.

حداقل در طول هفته، آینده، توجه کنید که چگونه در مورد پول یا در مورد کار، خط‌مشی زندگی، اقتصاد، شغل، پس‌انداز و بازنشستگی صحبت می‌کنید مراقب جمله‌هایی که به زبان می‌آورید باشید و مواظب باشید که با صحبت‌های فعلی‌تان، آینده‌ای همراه با فقر برای خودتان خلق نکنید. آیا اکنون شغلی دارید که فکر می‌کنید در آن گیر افتاده و دست و پا می‌زنید؟ آیا از شغلتان متنفر هستید و یا اینکه متوجّه شده‌اید که فقط به خاطر درآمدش این کار را انجام می‌دهید؟ دستورالعمل‌های ویژه‌ای وجود دارد که می‌توانید آنها را انجام دهید تا تغییرات مثبتی به وجود آورید.

این عقاید ممکن است ساده یا احمقانه به نظر برسند، اما من مطمئنم که بسیار کارآمد و مؤثرند. من افراد بیشماری را دیده‌ام که وضعیت کاری‌شان را تغییر داده و بهتر کرده‌اند. قوی‌ترین ابزاری که شما می‌توانید برای تغییر دادن یک موقعیت یا وضعیت به کار برید «متبرک کردن با عشق» است. مهم نیست که کجا کار می‌کنید یا چه احساسی در مورد محل کارتان دارید. آن را با عشق متبرک کنید.

نقد کتاب چسب زخم برای زندگی

چسب زخم برای زندگی آخرین اثر لوئیز ال هی، نویسنده انگیزشی آمریکایی است. امروز ما با ذهنمان فردای خود را می‌سازیم. چیزهایی که به آنها فکر می‌کنیم، کلماتی که در حرفهایمان به کار می‌بریم، اعتقاداتی که به آنها باور داریم، همه و همه فردای ما را خلق می‌کنند. هر روز صبح جلوی یک آیینه بایستید و با تأکید به خود بگوئید: «من سرشار از عشق بدون قید و شرط هستم و این را امروز در رفتارم نشان خواهم داد. من مالامال از شادی هستم و امروز آن را نشان خواهم داد.

کتاب های لوئیس ال هی کاملا کاربردی هستند و دریچه زیبایی به جهان هستی باز می کنند.

تعداد بازدید: 232 بار

Louise%20Hay%20 %D9%84%D9%88%DB%8C%DB%8C%D8%B2%20%D9%87%DB%8C 2

عنوان کتاب: چسب زخم برای زندگی

نویسنده: لوئیز ال هی

مترجم: سیستانا محمودی

تعداد صفحات کتاب: 101 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 7.3 مگابایت

نوع فایل: PDF (RAR)

منبع: شهرکتاب

دکمه دانلود قابل مشاهده برای کاربران ویژه

نوشته‌های مشابه

تفریح کنید. چیزهایی را به خاطر بیاورید که وقتی بچه بودید خیلی دوست داشتید و آن‌ها را در زندگی خودتان بگنجانید. راهی پیدا کنید که هر کاری را با لذت و تفریح انجام بدهید. لذت زیستن را نشان بدهید. لبخند بزنید. بخندید...
بروزرسانی: 2 سال قبل
تعداد بازدید: 2806
زندگی شما را دوست دارد و شما در وجود خود این توانایی شگرف را دارید که زندگی رویایی خود را خلق کنید. زندگی تو را دوست دارد (Life Loves You) یکی از کتاب‌های معتبر لوئیز ال هی است که علاوه بر تایید هنر عشق ورزیدن...
بروزرسانی: 2 سال قبل
تعداد بازدید: 751

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *