چطور در 3 دقیقه مورد پسند واقع شویم

آخرین ویرایش: 2 سال قبل
چطور در 3 دقیقه مورد پسند واقع شویم (nbookcity.com)

دانلود کتاب چطور در 3 دقیقه مورد پسند واقع شویم

کتاب چطور در 3 دقیقه مورد پسند واقع شویم با عنوان فرعی هنر برقراری ارتباط اثریست از پاتریسیا دلاهه.

اين کتاب می تواند تحولی  در زندگي‌تان ايجاد کند. به شما کمک کند تا مجموعه خطوط ارتباطی خود و هر يک از مخاطبانتان را کشف کنيد. چطور حالت‌های افراد را برداشت کنيد، پيام کلمات، چشم‌ها و اشارات را درک کنيد و به کمک آخرین شناخت‌ها در مورد رموز يک رابطه خوب دريابيد که اين امکان وجود دارد که در هر موقعيتی موردپسند واقع شويد، چه در زندگی شخصی و چه در زندگی حرفه‌اي.

بله٬ همه جیز در ۳ دقیقه اتفاق می افتد! به هنگام یک ملاقات جدید احساس نقش مهمی را ایفا می کند! خوب باید… اولین کلمات، صدا، دست دادن، نگاه، طرز رفتار. چطور اعتماد افرداد را جلب کنیم: در این زمینه راهکارها و تکنیک هایی وجود دارند که شما دیگر آنها را فرموش نخواهید کرد.

خلاصه کتاب

بعضی آدم‌ها لذت‌بخش، دقیق، باهوش و آگاه هستند. مشکل این‌جاست که ما همدیگر را در برخورد اول به خوبی نمی‌بینیم. یک «نمی‌دانم چی» در درون ما به راحتی کار را خراب می‌کند، تا به حدی که در دیدار اول فرار را به قرار ترجیح می‌دهیم. وقتی که در یک دنیای شتابان زندگی می‌کنیم، این کار خطرناکی نیست که اولین احساسمان را به یک رأی قطعی تغییر دهیم.

تحقیقاتی که در آمریکا انجام شده، نشان می‌دهد که برخورد اول یا همان حس اولیه، تعیین کننده‌ی ادامه ارتباط خواهد بود و انگار که ما پایه‌ی رابطه‌مان را براساس همان چیزی که در وهله‌ی اول حس کردیم خواهیم ساخت.  به عنوان مثال باید گفت که وقتی یک نفر در اولین قدم، دوست داشتنی به نظر می رسد ما حاضریم هر کاری برای ادامه ارتباط با این فرد لذت‌بخش انجام دهیم و برعکس اگر او نچسب به نظر برسد، در آن لحظه به دلیل عدم اطمینان از ادامه ارتباط بیزار می‌شوید، این فکر «می‌شه یا نمی‌شه» بین شما و دیگران در اولین دقایق نسبتاً اضطراب‌آور است.

اما وقتی از تکنیک‌های اولین برخورد و مهارت تأثیر‌‌گذاری در دیگران در لحظات اولیه اطلاع داشته باشید، برخلاف اضطراب، سرگرم کننده نیز خواهد بود. شما در کتاب چطور در 3 دقیقه مورد پسند واقع شویم راهکارهایی برای موردپسند واقع شدن آنی یا نسبی یاد خواهید گرفت. زعم به کارگیری این راهکارها نه فقط ساده بلکه برای همه و در تمام موقعیت‌های دوستانه و عشقی کاربردی هستند.

بخشی از متن کتاب

چرا بعضی از آدم ها در برخورد با دیگران خیلی با استعداد هستند؟ تمرین، فقط تمرین و… تا موفقیت. آدم هایی که برخورد خوب دارند، معمولاً در طی سال ها این مهارت را به دست آورد ه اند. بعضی ها خوش شانس بودند و والدین خیلی معاشرتی داشتند. تو خانه عادت داشتند در را باز کنند، سلام کنند، پذیرایی کنند، خبر از فامیل بگیرند و غیره. بعضی ها شغلشان ایجاب کرده است که برخوردهای اجتماعی شان پیشرفت کند: تاجرها، مدیران فروش، روزنامه نگارها و… آن ها تکنیک هایی را برای نزدیک شدن به افراد، گوش کردن، شیفته کردن و متقاعد کردن آن ها یاد گرفته اند. این تجربه را در کار و زندگی استفاده می کنند. با این وجود، ویژگی بارزشان جذب دیگران است و ملاقات کردن، کشف کردن و شناختن را دوست دارند.

دِلفین، ۳۲ ساله، در حال وارد شدن به کافه، قادر به صحبت با همه است. در خیابان یا مترو، خندان و گشاده رو است. آیا او شعبده بازی می کند که این قدر راحت برخورد می کند؟ او با گشاده رویی و بدون بدبینی سر حرف را با دیگران باز می کند. چرا؟ وقتی او کوچک بود، مدرسه را دوست نداشت ولی تمام مدت با بی حوصلگی منتظر باز شدن مدرسه بود: « بالاخره یک کیف مدرسه جدید خواهم داشت، لبا س های جدید خواهم داشت و به ویژه کلی چیزهای جدید یاد خواهم گرفت. » با همان دیدگاه، دوست داشت رئیس جمهور شود.

« من فکر می کردم که با این شغل می توانم پیش همه بروم. این آسانی در برخورد، یک حالت تصور است. از نظر من،با هر شخصی می توان ارتباط برقرار کرد… » مسلماً این نوع کشش نسبت به مردم که در کودکی در او نقش گرفته است، یک شانس است اما در هر دوره ای از زندگی می تواند به وجود بیاید.

نقد کتاب چطور در 3 دقیقه مورد پسند واقع شویم

کتاب چطور در 3 دقیقه مورد پسند واقع شویم راهکارهای بسیار ساده و پیش پا افتاده اما موثر را بیان می کند که خواندن و به خاطر سپردن همین نکته های ریز می تواند تاثیر شگرفی در روابطمان با دیگران داشته باشد. بنابراین مطالعه این کتاب می تواند برای همگان مفید باشد.

تعداد بازدید: 410 بار

%DA%86%D8%B7%D9%88%D8%B1%20%D8%AF%D8%B1%203%20%D8%AF%D9%82%DB%8C%D9%82%D9%87%20%D9%85%D9%88%D8%B1%D8%AF%20%D9%BE%D8%B3%D9%86%D8%AF%20%D9%88%D8%A7%D9%82%D8%B9%20%D8%B4%D9%88%DB%8C%D9%85%20 nbookcity.com 1

عنوان کتاب: چطور در 3 دقیقه مورد پسند واقع شویم

هنر برقراری روابط

نویسنده: پاتریسیا دلاهه

مترجم: الهام قدس

تعداد صفحات کتاب: 154 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 1.8 مگابایت

نوع فایل: PDF (RAR)

منبع: شهرکتاب

دکمه دانلود قابل مشاهده برای کاربران ویژه

نوشته‌های مشابه

کمال‌گرایی در زندگی مانند تله‌ای عمل می‌کند که فرد را دچار توهم برتری می‌نماید و مانع پیشرفت وی می‌شود. شاید تصور کنید بهترین بودن ایده‌ای جاه‌طلبانه است و شما را به اوج می‌رساند، اما در...
بروزرسانی: 4 هفته قبل
تعداد بازدید: 12348
کتاب درخت دروغ داستانی درخشان، درگیرکننده و فانتزی در قالب رئالیسم جادویی است که ماجراهای خود را در دوره‌ی قرن نوزدهم انگلستان روایت می‌کند که این موضوع بر پیچیدگی‌ها و جذابیت‌های داستان می‌افزاید. این رمان جذاب به خوبی با دنیای امروزی نوجوانان ارتباط برقرار کرده...
بروزرسانی: 2 سال قبل
تعداد بازدید: 891

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *