اینجا همه آدمها اینجوری اند

آخرین ویرایش: 3 سال قبل
اینجا همه آدمها اینجوری اند (nbookcity.com)

دانلود کتاب اینجا همه آدمها اینجوری اند

این کتاب مجموعه ای از داستانهای کوتاه برنده جایزه هایی مثل او هنری و… است. داستان آخر که همنام کتاب است بهترین داستان کوتاه این مجموعه است. این مجموعه داستان، حاصل رقابت تنگاتنگ حدودا 3000 داستان کوتاه است که هر کدام‌شان در 240 مجلۀ آمریکایی و کانادایی به انتشار رسیده‌اند. پس از ماه‌ها بررسی دقیق هیات داوران این جشنواره، 11 داستان کوتاه از آثار نویسندگان مطرحی همچون استیون میلاوسر، لوری مور و جورج ساندرز انتخاب و در یک جلد گردآوری شده است.

در مقدمه‌ای که لاری دارک برای مجموعه داستان اینجا همه آدمها اینجوری اند نگاشته، آمده است که خوانندگان این اثر در زمره کتاب‌خوان‌های واقعی و خوش‌ذوق به حساب می‌آیند زیرا شالودۀ بهترین آثار داستانیِ نوابغ داستان‌نویسی معاصر را برای مطالعه انتخاب نموده‌اند.

در توضیحات پشت جلد کتاب آمده:

داستان‌های این مجموعه همه در دهه 1990 منتشر شده‌اند و هر یک به مناسبتی جایزه‌ای ادبی به دست آورده‌اند. سنت برگزاری مسابقه‌های ادبی برای انتخاب بهترین داستان‌های کوتاه سابقه‌ای طولانی دارد، از آن جمله است جایزه ا.هنری که در بزرگداشت این استاد داستان کوتاه در سال 1918 بنیان گذاشته شد. داوران این مسابقه ادبی همه ساله از میان بهترین داستان‌های کوتاه منتشر شده در نشریات امریکایی و کانادایی بیست داستان را بر می‌گزینند و در مجموعه‌ای منتشر می‌کنند که سه داستان از آن میان مقام‌های اول تا سوم را به خود اختصاص می‌دهند.

در مجموعه اینجا همه آدمها اینجوری اند، داستان‌های مردی با کت و شلوار مشکی، زندگی شهری و اینجا همه آدم‌ها این جوری‌اند، برنده مقام اول این مسابقه ادبی در سال‌های اخیر بوده‌اند. این قبیل جایزه‌ها نشان می‌دهد که به رغم سلیقه‌ها و نظرهای متفاوت، تک تک این داستان‌ها از فیلترها و صافی‌هایی گذشته‌اند و ملاک‌هایی به لحاظ بافت و پرداخت داستان در انتخاب آن‌ها رعایت شده است.

بخشی از متن کتاب

تمامی ماجرا مانند ابری است که فقط پایین می‌آید و یکپارچه باران است. مادر لخته خونی در پوشک بچه پیدا می‌کند. «جریان چیه؟ این از کجا اومده؟» بزرگ است و به رنگ روشن؛ با رگه پر پیچ و کرم رنگ. در تعطیلات آخر هفته بچه کسل و خسته به نظر می‌رسید و بداخلاق. ولی امروز که ظاهرا خوب است. پس این چیست روی پوشک سفید که آدم را می‌ترساند. مثل قلب کوچک موشی در میان برف. شاید مال یک نفر دیگر است. شاید چیزی است مربوط به عادت ماهیانه؛ چیزی از آن مادر و پرستار بچه. چیزی که بچه در سطل آشغال پیدا کرده و به دلایل غیرمنطقی کودکانه خود اینجا قایم کرده است. بچه‌ها که عقل‌شان کامل نیست. چه می‌شود کرد. مادر در ذهن خود آن را از جسم بچه دور می‌کند و به شخص دیگری ربط می‌دهد.

نقد و بررسی کتاب اینجا همه آدمها اینجوری اند

کتاب اینجا همه آدمها اینجوری اند برنده جایزه ا.هنری ست و نویسنده آن سبکی بسیار متفاوت را در بیان داستانی احساسی در پیش میگیرد که بسیار سرد و خشک است و از این بابت جالب و خواندنی ست. تمامی علاقمندان ادبیات داستانی و به ویژه داستان کوتاه را به خواندن این اثر دعوت می‌کنیم.

شاید به این کتاب ها نیز علاقمند باشید:

تعداد بازدید: 779 بار

Lorrie%20Moore%20 %D9%84%D9%88%D8%B1%DB%8C%20%D9%85%D9%88%D8%B1

عنوان کتاب: اینجا همه آدمها اینجوری اند

نویسنده: لوری مور

مترجم: مژده دقیقی

تعداد صفحات کتاب: 222 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 2.4 مگابایت

نوع فایل: (RAR) PDF

منبع: شهرکتاب

نوشته‌های مشابه

در کتاب مت هیگ می‌توانید اطلاعات زیادی درباره انواع آفت‌های زندگی مدرن از قبیل از کار افتادیگ، معضلات سلامت روانی، اضطراب‌های اینترنتی، واهمه های تلفنی، تنهایی مزمن، اختلالات تغذیه، اعتیاد به اینترنت...
بروزرسانی: 1 روز قبل
تعداد بازدید: 633
کتاب تحلیل تکنیکال در بازار سرمایه به قلم جان مورفی در سال ۱۹۹۹ میلادی توسط مؤسسه مالی نیویورک منتشر شد. این کتاب بیش از ۵ سال عنوان پرفروش‌ترین منبع آموزشی چاپی در زمینه سرمایه‌گذاری را به خود...
بروزرسانی: 24 ساعت قبل
تعداد بازدید: 40997

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *