خانه جدید، دوست تازه

آخرین ویرایش: 2 هفته قبل
خانه جدید، دوست تازه (nbookcity.com)

دانلود کتاب خانه جدید دوست تازه

کتاب مصور خانه جدید دوست تازه توسط هانس ویلهلم نوشته و طراحی شده است و محمد صادق جابری فرد ترجمه آن را بر عهده داشته است.

این کتاب داستان که در 39 صفحه گردآوری شده است در مورد پسربچه ی  کوچکی به اسم «مایکل» است. مایکل از اینکه باید به خانه جدیدی برود غمگین است.

او نگران است که خانه جدید چگونه است و آیا هیچ کسی آنجا پیدا م ی­شود که با او بازی کند. او نمی ­داند که ماجرای جالبی در انتظار اوست…

نویسنده کتاب 

هانس ویلهلم نویسنده کتاب خانه جدید دوست تازه، متولد ۲۱ سپتامبر ۱۹۴۵ ‏(۷۴ سال)، یک نویسنده آلمانی-آمریکایی، مؤلف کتاب کودکان، و تصویرساز، و هنرمند ۲۱ سپتامبر ۱۹۴۵ ‏(۷۴ سال) است. هانس ویلهلم بیش از ۲۰۰ کتاب را نگاشته یا تصویرسازی کرده، که بیشتر آنها برای کودکان می‌باشد. 

این کتابها به بیش از سی زبان ترجمه شده و جوایز بین‌المللی متعددی کسب نموده‌ است. بسیاری از این آثار تبدیل به سریالهای انیمیشنی تلویزیونی شده. هم‌اکنون بیش از چهل و دو میلیون نسخه کتاب از هانس ویلهلم زیر چاپ است. بعضی از معروفترین کتابهای او عبارتند از:

ویلهلم متولد شهر برمن آلمان است، و همان‌جا رشد کرده. پس از تحصیل در زمینه هنر و کسب‌ و کار، برای ۱۲ سال به آفریقای جنوبی نقل مکان نمود، و در آنجا به کار و نقاشی پرداخت و عضو فعال یک گروه تئاتر طنز بود.

حرفه نویسندگی او وقتی آغاز شد که سفری دو ساله را به دور دنیا آغاز کرد و در بالی، اسپانیا، انگلستان و بسیاری نقاط دیگر زندگی کرد. او همچنین مجری سری برنامه‌های ویدئویی «زندگی مشروح» است، که هدفش توضیح تعدادی پدیده‌های روحانی از نقطه نظر شخصی اوست.

خانه جدید دوست تازه - هانس ویلهلم

عنوان کتاب: خانه جدید دوست تازه

نویسنده و تصویرگر: هانس ویلهلم

مترجم: محمدصادق جابری فرد

تعداد صفحات کتاب: 39 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 4.23 مگابایت

نوع فایل: PDF

منبع: شهر کتاب

آنچه خواندید...

نوشته‌های مشابه

در حکومت کنترلگر کتاب بخشنده، حتی حرف‌ها هم باید طبق اصول و قواعد بیان شود. مردم باید از جملاتی قراردادی استفاده کنند و حتی برای بیان احساساتشان از همان جملاتی استفاده کنند که برایشان در نظر گرفته است...
بروزرسانی: 1 سال قبل
تعداد بازدید: 1585
گر به دنبال زندگی طولانی و سالم هستیم باید از همین امروز در نحوه غذا پختن و غذا خوردنمان توجه بیشتری کنیم و از غذاهای سالم استفاده کنیم. به کارگیری روش های صحیح پخت نقش موثری در ارتقاء سلامت افراد دارد.
بروزرسانی: 2 ماه قبل
تعداد بازدید: 1030

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *