تیرون قلدر بد و گنده

آخرین ویرایش: 2 هفته قبل
تیرون قلدر بد و گنده (nbookcity.com)

دانلود کتاب تیرون قلدر بد و گنده

کتاب کودکانه ی تیرون قلدر بد و گنده یک داستان مصور زیبا و جذاب از هانس ویلهلم است که توسط محمد صادق جابری فرد در شانزده صفحه ترجمه و گردآوری شده است.

«تیرون» یک بچه دایناسور شرور است. او همکلاسی اش را که جثّه کوچکتری دارد مدام آزار می دهد. اما این شخصیت او ریشه در خانواده و دلایلی دیگر دارد.

از طرف دیگر همکلاسی اش که «بولاند» نام دارد در یک وضعیت سخت در می یابد که ضعیف نیست و در صورت لزوم می تواند از تیرون هم قویتر باشد. شناخت واقعیات این چنینی به کودکان در حل مشکلاتشان در مدرسه و اجتماع کمک می کند.

معرفی نویسنده

ویلهلم متولد شهر برمن آلمان است، و همان‌جا رشد کرده. پس از تحصیل در زمینه هنر و کسب‌ و کار، برای ۱۲ سال به آفریقای جنوبی نقل مکان نمود، و در آنجا به کار و نقاشی پرداخت و عضو فعال یک گروه تئاتر طنز بود. 

حرفه نویسندگی او وقتی آغاز شد که سفری دو ساله را به دور دنیا آغاز کرد و در بالی، اسپانیا، انگلستان و بسیاری نقاط دیگر زندگی کرد. او همچنین مجری سری برنامه‌های ویدئویی «زندگی مشروح» است، که هدفش توضیح تعدادی پدیده‌های روحانی از نقطه نظر شخصی اوست.

نویسنده کتاب تیرون قلدر بد و گنده (هانس  ویلهلم) تا کنون بیش از دویست کتاب داستان کودکانه  نوشته است که برخی ازاین کتاب ها را برای دانلود شما عزیزان در سایت قرار می دهیم. شما می توانید با تعریف این داستان های پند آموز برای کودکان خود در جهت تربیت صحیح آنها با بیانی شیرین و دل نشین گام بردارید.

پی دی اف کتاب تیرون قلدر بد و گنده و چندین کتاب دیگر از همین نویسنده به صورت رایگان در وبسایت شهر کتاب مرجع جامع کتابهای الکترونیک قابل دانلود می باشد.

تیرون قلدر بد و گنده - هانس ویلهلم

عنوان کتاب: تیرون قلدر بد و گنده

نویسنده و تصویرگر: هانس ویلهلم

مترجم: محمدصادق جابری فرد

تعداد صفحات کتاب: 16 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 3.21 مگابایت

نوع فایل: PDF

منبع: شهر کتاب

آنچه خواندید...

نوشته‌های مشابه

کتاب گفتگویی درباره رابطه علم و دین محصول گفتگوهایی است که بزرگترین دانشمندان فیزیک طی دو جلسه داشته اند . نتیجه گفتگوها را پرفسور ورنر هایزنبرگ به صورت دو مقاله جداگانه تدوین کرده است . شرکت کنندگان در این گفتگو عبارتند از هایزنبرگ / نیلز بور / ولفگانگ پاولی...
بروزرسانی: 3 هفته قبل
تعداد بازدید: 1361
کتاب درباره دختری درون گرا، به نام کت است که همراه با خواهر دوقلوی خود، دانشجوی سال اول یک دانشگاه هستند؛ اما رن دوست ندارد که با کت هم اتاق باشد و این موضوع کت را دچار اضطراب و ناراحتی کرده...
بروزرسانی: 1 سال قبل
تعداد بازدید: 1012

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *