برد از رختکن آغاز می شود

آخرین ویرایش: 3 هفته قبل
برد از رختکن آغاز می شود (nbookcity.com)

دانلود کتاب برد از رختکن آغاز می شود

نویسندگان کتاب برد از رختکن آغاز می شود معتقدند که برای ساختن تیمی قوی باید از رختکن شروع کنید.

این کتاب راهنمایی فوق العاده برای رسیدن به موفقیت در زندگی شخصی و کاری خواهد بود. مایک اسمیت و جان گوردون اینجا هستند تا تجربیاتشان را در تیم داری و ساماندهی یک گروه در اختیار شما قرار دهند:

اینکه مرحله به مرحله برای رشد و مراقبت از گروه، که هم باعث اعتلای گروه و هم شخصیت تک تک اعضای گروه شود باید چه کارهایی انجام داد. این دو معتقدند با پشتیبانی رهبر تیم و مراقبت همیشگی در اوج خواهید ماند. اگر می خواهید تیمی برنده داشته باشید، از رخت کن شروع کنید.

خلاصه کتاب

برنده شدن صرفا در رختکن آغاز نمی شود، بلکه شروع آن در ذهن افراد است. برنده شدن در ذهن شما آغاز می شود و در زمین بازی به پایان می رسد. اغلب اوقات فرق بین برنده شدن و بازنده شدن در باور داشتن است. آیا تیم باور دارد که برنده بازی خواهد شد؟ همه کسانی که کتاب برد از رختکن آغاز می شود را می‌ خوانند لزوما سرمربی، مدیر عامل یا رییس نیستند.

مهم نیست که در سازمان خود چه نقشی داشته باشید، زیرا در هر صورت می توانید رهبری کنید و به رهبران خود کم کنید تا بهترین عملکرد خود را نشان دهند. مایک اسمیت و جان گوردون در این کتاب تجربیاتشان را در تیم داری و ساماندهی یک گروه در اختیار شما قرار می‌دهند:

اینکه مرحله به مرحله برای رشد و مراقبت از گروه که هم باعث اعتلای گروه و هم شخصیت تک تک اعضای گروه شود، باید چه کارهایی انجام داد. آن‌ها برای خلق تیمی برنده در کسب و کار و ورزش و زندگی هفت ‌C و دو C بزرگ را که عامل محرک این فرایند هستند، معرفی می کنند. کتاب برد از رختکن آغاز می شود را به تمام کسانی که می خواهند در کسب و کار و زندگی خود اصولی موفق شوند پیشنهاد می کنیم.

بخشی از متن کتاب

فرهنگْ هدایتگرِ انتظارات و باورهاست. انتظارات و باورها هدایتگر رفتارند. رفتار هدایتگر عادات است و عاداتْ آینده را می سازند. همه‌ چیز با فرهنگ شروع می شود. ارتباط اساس تمام روابط عالی است. ارتباط باعث ایجاد اعتماد می شود. اعتماد تعهد می آفریند. تعهدْ کار گروهی را تقویت می کند و کار گروهی نتایج مثبت به ارمغان می آورد.

بدون ارتباطی خوب، اعتماد کافی برای ایجاد رابطه‌ای قوی ندارید و بدون روابطی قوی نمی توانید تیم قدرتمندی داشته باشید. در واقع، اغلب ازدواج‌ ها به‌ خاطر ارتباطاتِ ضعیف ازهم می‌ پاشند. اکثر تیم‌ها به‌ خاطر ارتباطات ضعیف دچار فروپاشی می‌ شوند. من متوجه شده‌ام هرجا خلائی در ارتباط وجود داشته باشد، منفی‌ گرایی آن خلأ را پر می کند.

باخت های گذشته تعیین‌ کننده‌ی شکست های آینده نیستند؛ پیروزی‌ های گذشته هم تعیین کننده‌ی موفقیت‌های آینده نیستند. موفقیت آینده با آن‌ چه امروز انجام می دهید تعیین می شود. برای ساختنِ تیمی پیروز باید به بازیکنان‌ و کارمندان‌تان کمک کنید نتایج گذشته را فراموش کنند، و تمام کارهای کوچکی را که آن‌ها برای بهتر‌شدن انجام داده‌اند به خاطر بسپارید.

نقد کتاب برد از رختکن آغاز می شود

در کتاب برد از رختکن آغاز می شود، مایک اسمیت سرمربی تیم پرافتخار آتلانتا فالکونز و جان گوردون مشاور و راهنمای تعداد زیادی از گروه‌های دانشگاهی و حرفه‌ای، علاوه بر شرح تجربه‌های خود از مربی‌گری و رهبری، هفت اصل بسیار قدرتمند و انگیزه‌بخش برای کسب موفقیت را به شما می آموزند که هر مدرسه، سازمان، شغل و کسب و کار و یا تیم‌های ورزشی می‌توانند برای بهتر شدن و رسیدن به درجات بالاتر موفقیت از آن‌ها استفاده کنند.

قطعا همه شما بسیاری از گروه‌های خوب و قوی را مشاهده کرده‌اید که برای انجام کارهای بزرگ و یا ایده‌های جدید دور هم جمع می شوند و همه منتظر این هستند تا کارشان را به بهترین شکل ممکن انجام دهند اما بعد از مدتی گروه از بین می رود و اثری هم از آن همه انگیزه و استعداد باقی نمی ماند. چرا؟

زیرا تنها با تکیه بر استعداد‌ها و ایده‌های جدید و ناب نمی توان برنده شد و به موفقیت رسید. قطعا گروهی می تواند اوج بگیرد که استعدادهای بزرگ را کشف کند و از آن مانند یک نهال مراقبت کند. گروهی که باعث سرخوردگی و از بین رفتن توانایی ها می شود هرگز موفق نخواهد شد.

کتاب برد از رختکن آغاز می شود اثری موفق در حوزه موفقیت در کسب و کار است و به همه علاقه‌مندان توصیه می‌شود.

کتاب های پیشنهادی

تعداد بازدید: 264 بار

Jon%20Gordon%20 %D8%AC%D8%A7%D9%86%20%DA%AF%D9%88%D8%B1%D8%AF%D9%88%D9%86

عنوان کتاب: برد شما از رختکن آغاز می شود

هفت C برای خلق تیمی برنده در کسب و کار، ورزش و زندگی

نویسندگان: جان گوردون و مایک اسمیت

مترجم: حمیده کارون

تعداد صفحات کتاب: 185 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 17.19 مگابایت

نوع فایل: PDF (ZIP)

منبع: شهرکتاب

فایل کتاب با ترجمه ای دیگر جایگزین شد.

نوشته‌های مشابه

رابین شارما در کتاب راهبی که فراری اش را فروخت ،داستان وکیل مشهوری به نام جولیان منتل را روایت می‌کند که در زمینه کاری خود بسیار موفق است اما خلائی عمیق بر درونش سایه افکنده است. کتاب پیش‌رو در قالب مکالمه...
بروزرسانی: 4 هفته قبل
تعداد بازدید: 9581
کتاب چگونه دیگران را مجذوب خود کنیم ، نوشتۀ برایان تریسی ، به شما می‌گوید که تلاش و توجه تمام و کمال به نیازها و خواست‌های دیگران می‌تواند به ما این اطمینان را بدهد تا به چهره یک فرد جذاب تبدیل شویم.
بروزرسانی: 9 ماه قبل
تعداد بازدید: 5317

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *