چگونه در هر کاری شکست بخوریم و باز هم برنده باشیم

چگونه در هر کاری شکست بخوریم و باز هم برنده باشیم (nbookcity.com)

دانلود کتاب چگونه در هر کاری شکست بخوریم و باز هم برنده باشیم

پیش روی شما داستان موفقیت غیرمحتمل شخصی است که زندگی‌اش پر از شکست‌های مختلف بوده است. اگر مدتی کوتاه است که قدم در راه گذاشته‌اید یا راغب هستید به ایرادهایی پی ببرید که تاکنون داشته‌اید، روی کتاب چگونه در هر کاری شکست بخوریم و باز هم برنده باشیم حساب کنید.

تا بحال به این جمله فکر کرده‌اید که می‌گویند بعد از هر زمین خوردن باید دوباره بلند شد؟ آیا این شعار نیست؟ آیا واقعا می‌شود بعد از هر شکست، بعد از هر زمین خوردن، دوباره بلند شد و به سمت موفقیت گام برداشت؟ بله، می‌شود. اسکات آدامز در کتاب برنده باش، به شما خواهد گفت در مسیری که در آن قدم برمی دارید، فاصله تان تا موفقیت چقدر است. به این ترتیب خواهید توانست تصمیمات پیچیده زندگی را قدری ساده‌ تر کنید.

خلاصه کتاب

آرزوی اسکات آدامز این بود که در کتاب برنده باش یک فرمول صد در صدی نتیجه بخش ارائه کند؛ اما متأسفانه قرار نیست زندگی این قدر ساده باشد، از این رو فقط مدلی را تعریف می‌کند که می‌توانید شیوه کنونی زندگی تان را با آن مقایسه کنید. حدس می‌زنیم انتخاب نهایی شما ترکیبی باشد از مدل کنونی تان به اضافه بخشی از گفته‌های این کتاب. باید به کمک سعی و خطا، تجربه کردن و تشخیص الگوها، شناختی وسیع‌تر پیدا کنید و بهترین راه را برای اداره زندگی تان انتخاب کنید.

چگونه در هر کاری شکست بخوریم و باز هم برنده باشیم کتابی در زمینه موفقیت در کسب و کار است که نخستین بار در سال ۲۰۱۳ وارد بازار نشر شد. هیچ راهنمایی نمی‌تواند توصیه‌هایی در رابطه با موفقیت ارائه کند که برای همه کارساز باشند. همانطور که آدامز توضیح می‌دهد، بهترین راه برای این کار، آشنایی با روش‌های آزموده شده و انتخاب راهکار‌هایی از میان آن هاست که به نظرتان، برای شما مفید خواهند بود. اگر در حرف‌ها و ایده‌های متنوع به‌دنبال سرنخی می‌گردید، این کتاب را حتماً بخوانید.

بخشی از متن کتاب

  • اگر شوخ طبعی را یک نوع سرگرمی می‌بینید، از برخی از بزرگترین فایده‌های آن غافل شده اید، یعنی آدم‌هایی که از شوخی لذت می‌برند جذابتر از بقیه اند. ذات آدمی مایل است با آدم‌هایی وقت بگذراند که یا خندان هستند یا از آن بهتر، شوخ اند.
  • از من به یادگار داشته باشید که شوخ طبعی می‌تواند بسیاری از کاستی‌های ظاهری یا شخصیتی را جبران کند. شوخ طبعی آدم‌هایی را که از نظر ظاهری متوسط هستند، جذاب نشان می‌دهد. تحقیقات نشان داده است که شوخی حتی می‌تواند شما را باهوش تر نشان بدهد. تحقیقی دیگر ثابت کرد که زنان به دنبال مرد‌های شوخ طبع اند، زیرا افراد شوخ «سرگرم کننده، مهربان، با درک بالا و معتمد» هستند.
  • در کله تان فرو کنید که هدف‌ها از آن بازنده‌ها و سیستم‌ها از آن برنده‌ها هستند. آن‌هایی که به نظر خوش شانس هستند، در واقع به روشی پایبند هستند که شانس، آن را راحت پیدا می‌کند.

نقد کتاب برنده باش

اسکات آدامز از زندگی عجیب و پرفراز و نشیب خود پرده برمی دارد و آموخته هایش در رابطه با درس گرفتن از شکست‌ها و تبدیل آن‌ها به موفقیت‌های بزرگ و ماندگار را با مخاطبین سهیم می‌شود. او با صداقتی مثال زدنی بیان می‌کند که زمانی در هر کاری که امتحان می‌کرد، شکست می‌خورد؛ از شغلش در یک شرکت گرفته تا اختراعات، سرمایه گذاری‌ها و دو رستورانش. با این که ادامه دادن به مسیر پس از شکست خوردن، برای هر کسی سخت است، آدامز در طول تجارب خود، حقایقی را دریافت که به او در ادامه دادن به مسیر کمک کردند و با نوشتن کتاب چگونه در هر کاری شکست بخوریم و باز هم برنده باشیم می خواهد تجربیات خود را با همه به اشتراک بگذارد.

تعداد بازدید: 612 بار

Scott%20Adams%20 %D8%A7%D8%B3%DA%A9%D8%A7%D8%AA%20%D8%A2%D8%AF%D8%A7%D9%85%D8%B2

عنوان کتاب: چگونه در هر کاری شکست بخوریم و باز هم برنده باشیم

جز کتاب هایی که زندگی تان را دگرگون خواهند کرد

نویسنده: اسکات آدامز

مترجم: امین فصیح فر

تعداد صفحات کتاب: 342 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 16.3 مگابایت

نوع فایل: PDF (RAR)

منبع: شهرکتاب

دکمه دانلود قابل مشاهده برای کاربران ویژه:

نوشته‌های مشابه

کتاب حاضر با عنوان فرعی «تاریخ تحلیلی پنج هزار سال ادبیات داستانی ایران» از جمله آثاری است که خواندن مقدمۀ آن، هم‌سنگ متن اصلی کتاب، به خواننده توصیه می‌شود و این توصیه به معنی قبول تام همۀ مطالب مندرج در آن نیست...
بروزرسانی: 2 سال قبل
تعداد بازدید: 374
کال نیوپرت: این کتاب تلاشی است برای رسمیت بخشیدن و توضیح علاقه ی من به کار عمیق و نیز توضیح جزئیات راهبردهایی که به من کمک کرده اند این علاقه را دنبال کنم. من این اندیشه ها را به این دلیل به نگارش درآورده ام که به شما کمک کنم زندگی خود را پیرامون کار عمیق بازسازی...
بروزرسانی: 2 هفته قبل
تعداد بازدید: 5980

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *