چرا ثروتمندان ثروتمندتر می شوند

آخرین ویرایش: 2 سال قبل
چرا ثروتمندان ثروتمندتر می شوند (nbookcity.com)

دانلود کتاب چرا ثروتمندان ثروتمندتر می شوند

حتما شما هم این موضوع را شنیده‌اید که برای کمک به مردم می‌توان به دو صورت رفتار کرد. می‌توان به آن‌ها ماهی داد و یا می‌توان به آن‌ها ماهی‌گیری یاد داد. کتاب چرا ثروتمندان ثروتمندتر می شوند برای دسته‌ی دوم نوشته شده است.

یعنی شما اگر آموزش ماهی‌گیری به مردم را قبول دارید، این کتاب برای شماست و از خواندن آن لذت می‌برید. رابرت کیوساکی در این قوانین کسب و کار را آموزش می‌دهد. یا به عبارت دیگر می‌توان گفت قوانین پول را یاد می‌دهد. اینکه پول چطور می‌تواند برای شما کار کند. وی پایه و اساس بسیاری از تئوری هایش را در پرفروش ترین کتاب بین المللی اش یعنی پدر پولدار پدر بی پول قرار داده است و در کتاب چرا ثروتمندان ثروتمندتر می شوند ، پروژه خود را بصورت مبسوط مطرح می کند.

خلاصه کتاب

این کتاب، نسخه ی کامل تر و پیشرفته تر پدر پولدار، پدر بی پول می باشد. اگر برای ادامه ی حیات و موفقیت در آینده، به دنبال ایده های جدید می گردید، این کتاب، مناسب و مختص شماست. مدارس در رابطه با پول، چه آموزش هایی به شما داده اند؟ قطعا پاسخ 99 درصد از شما چنین خواهد بود:هیچی! کتاب چرا ثروتمندان ثروتمندتر می شوند درباره ی تمام آن چیزهایی است که مدارس به شما آموزش نداده اند.

کتاب چرا ثروتمندان ثروتمندتر می شوند پر است از داستان‌های بسیار جالب و جذاب که از زبان رابرت خواهیم شنید. او با شیوۀ تعریف کردن داستان‌ها و نتیجه‌گیری از آن‌ها معجزه می‌کند. در واقع با این داستان‌ها او قصد دارد که آموزش‌های مالی را به زبان ساده برای ما بیان کند و نشان دهد که موفقیت در میان همین اتفاقات روزمرۀ ما پنهان است و باید بدون اتلاف وقت آن‌ها را دریابیم. داستان‌های او فقط و فقط دربارۀ موفقیت‌ها نیستند، بلکه نشانگر رویارویی با شکست‌های سنگین و دشوار در شرایط بسیار بحرانی هستند. تنها عاملی که در این داستان‌ها نظریات خوانندگان را جلب خواهد کرد میزان پشتکار و تلاش افراد مختلف در جهت رسیدن به موفقیت‌ها هستند.

بخشی از متن کتاب

هرسکه‌ای سه رو دارد: شیر، خط و لبه‌ی آن. هوشمندی، ایستادن بر لبه‌ی سکه و توانایی دیدن دو روی سکه است. بی‌سوادی مالی، مردم را از حرکت بازمی‌دارد. کسانی که سواد مالی ندارند معمولا با ترس زندگی می‌کنند و به حس امنیت غلط چنگ می‌اندازند. ترس، افراد را فقیر نگه می‌دارد. آنهایی که سواد مالی ندارند از حل مشکلات اولیه مالی زندگی‌شان عاجز می‌مانند. پدر پولدارم تاکیید کرده بود که شغلی را در حوزه فروش پیدا کنم. او می‌گفت: «مهم‌ترین مهارت یک کارآفرین، توانایی‌اش در فروش است.» وی دائما می‌گفت: «فروش یعنی درآمد» و اینکه «اگر می‌خواهی درآمد بیشتری کسب کنی بیشتر بفروش.»

آیا تا به حال اولین قدم‌هایی که یک کودک برمی‌دارد را از نزدیک دیده‌اید؟ او می‌ایستد، روی پای خود می‌لرزد و چند قدمی برمی‌دارد و دوباره بر زمین می‌افتد. اغلب او با به زمین افتادن گریه می‌کند، اما ما برای قدم‌های بیشتر او شادمان هستیم و امیدوار و از او انتظار داریم که دوباره بایستد و برای برداشتن قدم‌های بعدی تلاش کند. هرچه کودک این کار را بیشتر تکرار می‌کند بیشتر اطمینان می‌یابد و کمتر گریه می‌کند و امیدی در دلش برای دویدن، دوچرخه‌سواری، ماشین‌سواری و رانندگی و یا سفرهای طولانی بوجود می‌آید. به خاطر همۀ این مسائل است که خداوند ما را طوری آفریده که از لحظۀ ابتدایی بدو تولدمان به دنبال یادگیری فرآیندهای زندگی کردن برویم.

نقد کتاب چرا ثروتمندان ثروتمندتر می شوند

در کتاب چرا ثروتمندان ثروتمندتر می شوند، خواننده می آموزد که چرا فاصله بین ثروتمندان و بقیه بیشتر می شود. چرا بدهی و مالیات، ثروتمندان را ثروتمندتر می کند. در این کتاب ، خواننده خواهد آموخت که چرا آموزش سنتی باعث می شود بسیاری از افراد با تحصیلات بالا ، مانند پدر فقیر رابرت ، زندگی ضعیفی داشته باشند و چرا رفتن به مدرسه ، کار سخت ، پس انداز پول ، خرید خانه ، رهایی از بدهی و سرمایه گذاری طولانی مدت در بورس سهام بدترین توصیه مالی برای اکثر مردم است.

در این کتاب ، خواننده پس از پرسیدن مکرر این سولات که “چه زمانی درباره مدریت مالی خویش مهارت های لازم را یاد خواهیم گرفت؟ ، پاسخ هایی را که رابرت از جستجوی مادام العمر پیدا کرده است، فرا خواهد گرفت. در این کتاب، خواننده خواهد فهمید که چرا ممکن است آموزش مالی واقعی هرگز در مدارس آموزش داده نشود. و سرانجام در کتاب چرا ثروتمندان ثروتمندتر می شوند ، خواهید فهمید “آموزش مالی به طور واقعی چیست …

تعداد بازدید: 755 بار

Robert%20Kiyosaki%20 %D8%B1%D8%A7%D8%A8%D8%B1%D8%AA%20%DA%A9%DB%8C%D9%88%D8%B3%D8%A7%DA%A9%DB%8C 15

عنوان کتاب: چرا ثروتمندان ثروتمندتر می شوند

کتابی برای کشف قدرت واقعی آموزش های مالی در کسب ثروت

به راستی آموزش مالی چیست؟

نویسنده: رابرت کیوساکی

مترجم: سمانه فلاح

تعداد صفحات کتاب: 396 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 25.8 مگابایت

نوع فایل: PDF (RAR)

منبع: شهرکتاب

دکمه دانلود قابل مشاهده برای کاربران ویژه

نوشته‌های مشابه

به این فکر کنید اگر قرار بود در شغلی که اکنون در حال انجام وظایفتان هستید، دوباره استخدام شوید، چه می‌کردید؟ چه کار متفاوتی نسبت به روز نخستی که در این شغل استخدام شدید، می‌کردید؟ چه شایستگی‌ها و قابلیت‌های در خود ایجاد می‌کردید تا این شغل را با موفقیت‌آمیز انجام دهید؟
بروزرسانی: 2 سال قبل
تعداد بازدید: 444
رابرت کیوساکی در کتاب رازهای ناگفته مالیات می‌خواهد شما بدانید که می‌توانید از کد مالیاتی نیز به نفع خود استفاده کنید تا به شما در پول درآوردن کمک کند؛ یا حداقل، بار مالیاتی شما را تا حد زیادی کاهش دهد. تنها چیزی که باید بدانید قوانین و نحوه بازی با آنها است. کیوساکی می‌گوید...
بروزرسانی: 2 سال قبل
تعداد بازدید: 590

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *