چگونه اولین دارایی واقعی خود را بخرید؟

آخرین ویرایش: 2 سال قبل
چگونه اولین دارایی واقعی خود را بخرید؟ (nbookcity.com)

دانلود کتاب چگونه اولین دارایی واقعی خود را بخرید؟

هدف اصلی رابرت کیوساکی در این کتاب، آشنایی شما با کارآمدترین استراتژی‌ها برای سرمایه‌گذاری مطمئن در املاک و مستغلات است. او قصد دارد تا شما را با دارایی‌های واقعی آشنا کند؛ به عقیده‌ی او دارایی‌هایی واقعی هستند که همزمان جریان نقدی ماهیانه و سود سرمایه‌ای دارند. بعلاوه قرار است در این کتاب با دیگر فاکتورهای مهم در سرمایه‌گذاری آشنا شویم. شما باید تفاوت بین یک سرمایه‌گذار و احتکارکننده‌ی پول را درک کنید. سرمایه‌گذاری واقعی هدفش کسب جریان نقدی و درآمد غیرفعال است در حالیکه یک احتکار کننده پول و سرمایه به امید افزایش قیمت در آینده سرمایه‌گذاری می‌کند.

کتاب کاربردی چگونه اولین دارایی واقعی خود را بخرید؟ نوشته رابرت کیوساکی کارآفرین نویسنده کتاب معروف و پرفروش «پدر پولدار، پدر بی‌پول» است. کیوساکی در این کتاب با شما درباره یکی از مسائل مهم مالی زندگی یعنی خرید املاک و مستغلات صحبت می‌کند.

چکیده کتاب

این کتاب حول وحوش توصیه های اساسی پدرپولدار در مورد سرمایه گذاری موفق تدوین گردیده است. توصیه هایی مثل سرمایه گذاری روی چیزهایی که همزمان دارای جریان نقدی ماهیانه و سود سرمایه ای هستند. اکثر مردم از من می خواهند که سرمایه گذاری های بدون دردسر و مشکل را به آنها معرفی کنم. هدف اصلی من در این کتاب، معرفی بهترین استراتژی ها برای سرمایه گذاری مطمئن در املاک و مستغلات است.  همه کسانی که در آسنانه خرید خانه و ملک یا سرمایه‌گذاری در این زمینه، قرار دارند می‌توانند از راهنمایی های رابرت کیوساکی در این کتاب استفاده کنند.

اگر مبتدی هستید، بهتر است برای خرید ملک در پی املاکی باشید که در نزدیکی محل زندگی‌تان باشد؛ جایی که به خوبی می‌شناسید و همیشه به آن منطقه رفت‌ و آمد دارید. در این صورت سخت نیست فهمیدن این که منطقه‌ی مورد نظر ارزشی رو به رشد دارد یا خیر.وقتی منطقۀ مورد نظرتان را به خوبی بشناسید و هدفتان از سرمایه‌گذاری را بدانید، مطمئن باشید با بررسی دقیق اعداد و ارقام، آنچه به دنبالش هستید را می‌یابید. تقریباً همیشه اعداد به شما خواهند گفت که آیا معامله خوبی یافته‌اید یا خیر. بله این کتاب اطلاعات زیاد و با ارزشی در مورد تجزیه و تحلیل اعداد ارائه می‌دهد.

بخشی از متن کتاب

گزارش مالی پیش‌بینی ‌شده نوعی گزارش مالی برای یک دارایی واقعی است؛ اما برخلاف گزارش جریان نقدی که مخارج و درآمدهای جاری را نشان می‌دهد، گزارش مالی پیش‌بینی ‌شده طرحی از مخارج و درآمدهای پیش‌بینی‌ شده است. اکثر گزارشات مالی پیش‌بینی ‌شده ارقام عملیاتی واقعی را نشان نمی‌دهند. گزارشات مالی پیش‌بینی ‌شده را از کجا تهیه کنید؟ از آژانس بپرسید، کسی که شغلش جمع‌آوری اطلاعات در زمینه‌ی گزارش مالی پیش‌بینی ‌شده به منظور فروش املاک به خریداران بالقوه است.

شما می‌توانید حتی از یک کارگزار املاک و مستغلات در مورد گزارش مالی پیش‌بینی ‌شده‌ی املاکی که مد نظرتان است پرس ‌و جو کنید. این فرم‌ها در هر شکل و اندازه‌ای وجود دارند اما اگر عناصر اصلی را بدانید همواره قادر خواهید بود اطلاعات لازم و مورد نیازتان را به دست آورید.به خاطر داشته باشید که گزارشات مالی پیش‌بینی‌ شده ابزارهای فروش هستند و معمولاً تصویری امیدوار کننده و خوش بینانه از ملک ارائه می‌دهند. ممکن است این فرم‌ها افزایش اجاره و کاهش نرخ مکان خالی و مخارج را نشان دهند.

بخش دیگری از کتاب رابرت کیوساکی

اکنون شما آمادهٔ جستجوی املاک هستید؛ اما شما دقیقاً دنبال چه هستید؟ و کجا می‌توانید ملکی که می‌خواهید را پیدا کنید؟ در این فصل، شما یاد خواهید گرفت چطور به این سؤالات پاسخ دهید، درست مانند پدر پولدار. نخست، شما یاد خواهید گرفت چطور بفهمید که چه نوع ملکی با برنامه مالی شما تطابق دارد. شما مهمترین راهکارهای پدرپولدار که در هر موقعیتی کاربرد دارند را خواهید آموخت و یاد می‌گیرید چطور معیارهای دیگر را بر مبنای اهداف و برنامه‌ریزی شخصی‌تان تطبیق دهید.

بنابراین برای یافتن مکانی که مدنظرتان است اطلاعاتی بسیار کاربردی را یاد می‌گیرید. دولف درز روش‌هایی را برای پیدا کردن ملک مورد نظرتان بکار برده که از شما می‌خواهم برخی از این نکات اساسی را مطالعه کنید. در طول مسیر، قانون اعداد اصلی ۱۰۰- ۱۰ – ۳ – ۱ را بخاطر داشته باشید. برای هر ملکی که می‌خواهید بخرید، باید چنین انتظاراتی داشته باشید: ـ ۱۰۰ مورد را ببینید ـ ۱۰ مورد را انتخاب کنید ـ ۳ مورد را بپسندید ـ یکی را بخرید.

نقد و بررسی کتاب

کتاب چگونه اولین دارایی واقعی خود را بخرید؟، اثر رابرت کیوساکی، سراسر درباره ی فرمول های اساسی پدر پولدار، عمدتا در حوزه ی سرمایه گذاری املاک و مستغلات و پرسش و پاسخ های مرتبط به آن است. این کتاب به شما یاد می دهد که چطور سرمایه گذاری ارزشمند کنید، چگونه می توان به ارزش واقعی یک ملک پی برد و آن را براساس ارزش کلی اش خریداری کرد.

شاید به این کتاب ها نیز علاقمند باشید:

  1. چه کسی پول مرا برداشت؟
  2. تجارت قرن بیست و یکم
  3. دخترک کبریت فروش
  4. هفت عادت مردمان موثر
  5. پیش از آن که بخوابم

تعداد بازدید: 672 بار

Robert%20Kiyosaki%20 %D8%B1%D8%A7%D8%A8%D8%B1%D8%AA%20%DA%A9%DB%8C%D9%88%D8%B3%D8%A7%DA%A9%DB%8C 11

عنوان کتاب: چگونه اولین دارایی واقعی خود را بخرید؟

بسیاری هستند که هنوز فرق بدهی و دارایی را نمی دانند

نویسنده: رابرت کیوساکی

مترجم: لیلا دژآلون

تعداد صفحات کتاب: 99 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 4.5 مگابایت

نوع فایل: PDF (RAR)

منبع: شهرکتاب

دکمه دانلود قابل مشاهده برای کاربران ویژه

نوشته‌های مشابه

نویسنده در کتاب شلیک به گاو مقدس پول یکی از اولویت‌ های افزایش پول و سرمایه را بهره‌ گیری از آموزش ‌های مالی می‌ داند، در واقع او اعتقاد دارد که پول و سرمایه افراد بی ‌تجربه به دست افراد آموزش ‌دیده افتاده و همین امر نیز موجب پولدارتر شدن آن‌ ها می‌شود.
بروزرسانی: 2 سال قبل
تعداد بازدید: 412
یکی از افکار فقیرانه انتظار کمک داشتن از دیگران و طبیعت است. انسان برای قوی شدن در هر زمینه‌ای؛ چه مالی و چه زندگی، باید خودش را آنقدر شریف بداند که بجای انتظار کمک داشتن از دیگران، خودش...
بروزرسانی: 1 سال قبل
تعداد بازدید: 578

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *