شلیک به گاو مقدس پول

آخرین ویرایش: 2 سال قبل
شلیک به گاو مقدس پول (nbookcity.com)

دانلود کتاب شلیک به گاو مقدس پول

نویسنده در کتاب شلیک به گاو مقدس پول یکی از اولویت‌ های افزایش پول و سرمایه را بهره‌ گیری از آموزش ‌های مالی می‌ داند، در واقع او اعتقاد دارد که پول و سرمایه افراد بی ‌تجربه به دست افراد آموزش ‌دیده افتاده و همین امر نیز موجب پولدارتر شدن آن‌ ها می‌شود.

وضعیت بد اقتصادی در هر جامعه‌ ای گریبان گیر شهروندان آن بوده و نیاز است برای رهایی از این وضعیت و بحران به دنبال راهی موثر گشت. بسیاری از مردم در سرتاسر جهان با بهانه زمان‌ بر بودن و همچنین بی‌ نتیجه بودن آموزش ‌های مالی آن را نادیده گرفته و برای آن اهمیتی قائل نمی‌ شوند، غافل از اینکه اقتصاد در مناطق مختلف جهان برمبنای همین آموزش‌های مالی بنیان نهاده شده است.

رابرت کیوساکی اعتقاد دارد  که باید پول را همانند یک وسیله بازی معرفی کنیم تا هیچ ترس و واهمه‌ای از استفاده از آن در میان نباشد. زیرا اگر ترسی از پول و در دست داشتن آن داشته باشیم، هرگز قادر نخواهیم بود که با ماهیت اصلی‌ آن آشنا شویم و آن را درک کنیم

خلاصه کتاب

در دنیای امروزی، ما در بحران اقتصادی وحشتناکی به سر می‌بریم و خودمان از آن بی‌خبر هستیم. هر سال اوضاع اقتصادی و ارزش پول ملی بدتر می شود. بنابراین ما به تغییر بسیار اساسی و بزرگی نیازمند هستیم. باید هر کاری انجام دهیم تا پول و سرمایه‌هایمان را از نابودی نجات دهیم. این مشکل کمی نیست که بخواهیم با بستن چشمانمان به روی آن از بار مسئولیت‌هایمان شانه خالی کنیم.

برای این کار قطعاً ما به یک سری آموزش‌ها و آمادگی‌ها نیاز خواهیم داشت. رابرت کیوساکی سال‌هاست که در این زمینه گام‌های بلندی برداشته‌ و برنامه‌ها و آموزش‌هایی را طراحی کرده‌ که بتواند شما را در این مسیر پر پیچ وخم یاری کند. با خواندن کتاب شلیک به گاو مقدس پول اثر این نویسنده معروف شما با راهکارهایی موثر برای عبور از بحران های اقتصادی آشنا می شوید.

بخشی از متن کتاب

آیا کسی از شما راضی میشود که با ناآگاهی خود به سمت گاوهایی (موقعیتهای طلایی) که مظهر خیر و برکت در زندگی شما هستند، شلیک کنید و آنها را از پای درآورید؟ مسلما که این طور نیست، در حالی که همگی ما به طور ناخواسته و ناآگاهانه روزانه هزاران بار آنها را از خود دور می کنیم و در نهایت بی چیز و دست خالی می مانیم. این مسائل همه آن چیزهایی است که ما باید در مرحله ابتدایی شناسایی پول و سرمایه با آن آشنا شویم و به دقت به آنها بیندیشیم.

تنها مقصود ما از اینکه فرصت های طلایی زندگی را با نام گاوهای مقدس نامگذاری کرده ایم، این است که آنها تنها چیزهای با ارزشی هستند که هر کسی در زندگی خود از وجود آن بهره می برد، اما همیشه با کوچکترین تلنگر و مشکلی آن را از دست میدهد و به فقر دچار می گردد.

اگر چه حرفهایی که همیشه در طول تاریخ درباره پول زده شده بسیار عمومی و کاملا شبیه یکدیگر هستند، اما ما با تکیه بر همانها دوباره آموزش های جدید را به همراه ارائه روش های کاربردی به کار می گیریم و شما را با تفاوت های بسیار شگرف ذهنیت های دیروز و امروز درباره پول آشنا می کنیم. – همه ما همیشه مقداراندکی از پول در دست داشته ایم، اما از اینکه چه موقع و چطور از آن استفاده کنیم، همیشه در شک و تردید بوده ایم.

نقد کتاب شلیک به گاو مقدس پول

کتاب شلیک به گاو مقدس پول از نه فصل مجزا جمع آوری شده است: فصل اول: شلیک کنید فصل دوم: رفتن به مدرسه فصل سوم: پیدا کردن شغل فصل چهارم: سخت‌کوشی فصل پنجم: پس‌انداز کردن پول فصل ششم: آیا خانه شما دارایی‌تان است؟ فصل هفتم: رها شدن از بدهی‌ها فصل هشتم: ادامه زندگی در شرایط نامساعد فصل نهم: سرمایه‌گذاری بلندمدت برای اوراق بهادار. در پایان امیدواریم از خواندن کتاب حاضر لذت ببرید. pdf این کتاب از همین صفحه برای کاربران vip شهر کتاب امکان پذیر است.

تعداد بازدید: 412 بار

Robert%20Kiyosaki%20 %D8%B1%D8%A7%D8%A8%D8%B1%D8%AA%20%DA%A9%DB%8C%D9%88%D8%B3%D8%A7%DA%A9%DB%8C 18

عنوان کتاب: شلیک به گاو مقدس پول

نویسنده: رابرت کیوساکی

مترجم: سمانه فلاح

تعداد صفحات کتاب: 110 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 5.4 مگابایت

نوع فایل: PDF (RAR)

منبع: شهرکتاب

دکمه دانلود قابل مشاهده برای کاربران ویژه

نوشته‌های مشابه

به این فکر کنید اگر قرار بود در شغلی که اکنون در حال انجام وظایفتان هستید، دوباره استخدام شوید، چه می‌کردید؟ چه کار متفاوتی نسبت به روز نخستی که در این شغل استخدام شدید، می‌کردید؟ چه شایستگی‌ها و قابلیت‌های در خود ایجاد می‌کردید تا این شغل را با موفقیت‌آمیز انجام دهید؟
بروزرسانی: 2 سال قبل
تعداد بازدید: 444
برای اینکه در زندگی موفق باشید، باید یاد بگیرید که بعد از هر شکست دوباره بلند شوید و تلاش خود را از سر گیرید. اینکه چند بار شکست می خورد اهمیتی ندارد، مهم آن است که هر بار بپاخیزید و نگذارید...
بروزرسانی: 6 ماه قبل
تعداد بازدید: 325

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *