آدم های بزرگ از مشکلات بزرگ ساخته می شوند

آخرین ویرایش: 6 ماه قبل
آدم های بزرگ از مشکلات بزرگ ساخته می شوند (nbookcity.com)

دانلود کتاب آدم های بزرگ از مشکلات بزرگ ساخته می شوند

با مطالعه کتاب آدم های بزرگ از مشکلات بزرگ ساخته می شوند متوجه می شوید که همه چیز برای موفقیت در درون شما است.

انسان‌ها هر چقدر که بتوانند مشکلات بزرگ و بیشتری را حل کننده به همان اندازه ثروتمند می‌شوند. گفته های کیم و رابرت کیوساکی در این کتاب به گفته های شوارتز در کتاب جادوی فکر بزرگ شبیه است.

این کتاب، به شیوه ای خاص، انگیزه افراد را برای بهبود اوضاع مالی و شخصیتی تقویت میکند اما برداشت من این است که هر فرد برای آموختن هر فن و علمی مستلزم تحمل برخی مشکلات است و در نتیجه هر کس باهنرتر و عالمتر باشد مشکلات بیشتری را پشت سر گذاشته است.

خلاصه کتاب

در کتاب آدم های بزرگ از مشکلات بزرگ ساخته می شوند، نویسنده ها با ارائه راهکارهایی که خود در مسیر پولسازی به کار گرفته‌اند قصد دارند تعریفی جدید از موفقیت مالی را پیش روی شما باز کنند. شما قرار نیست برای هم‌رنگی با جماعت حقوق بگیر، کامیابی و موفقیت خود را فدای حاشیه نشینی و عافیت طلبی کنید و با هر بحران اقتصادی در زیر خط ایدئال‌ های خود زندگی کنید بلکه به دنبال فرصت‌ های جدید و گسترش منابع مالی خود باشید.

تاکنون چقدر پیش آمده است که از مشکلات خود فرار کنید و مواجهه با آنها را به تعویق بندازید؟ در طرف مقابل، چند بار تاکنون در مقابل مسائل و مصائب زندگی ایستادگی کرده و برای رفع آن‌ها کوشیده‌اید؟ بسیاری از ما، مورد اول را بسیار بیشتر از مورد دوم انجام داده‌ایم؛ اما به نظر شما، دلیل آن چیست؟

نویسنده ها در کتاب پیش رو، به ما نشان می‌دهند که بسیاری به‌خاطر ترس و بسیاری به این دلیل که فکر می‌کنند زرنگی کرده‌اند، از زیر بار مشکلات شانه خالی می‌کنند. اگر به زندگی این افراد بنگیریم، متوجه می‌شویم که پیشرفت خاصی در زندگی آن‌ها رخ نداده است و مدام یک مسیر را طی کرده‌اند. با این حال، کسانی که به نبرد سختی‌ های زندگی رفتند و به حل کردن آنها اندیشیده‌اند، همیشه پیشرفت‌ های چشمگیری در زندگی خویش داشته‌اند.

کتاب آدم های بزرگ از مشکلات بزرگ ساخته می شوند به این موضوع می‌پردازد که افراد دست‌ به‌ گریبان با چالش‌ های زندگی، افراد پخته‌تر و ریسک‌ پذیرتری به‌ شمار می‌روند. این افراد با عبرت گرفتن از شکست‌ های خود در گذشته، مسیری را طراحی می‌کنند که به بهترین نحو، آنها را به دریای موفقیت و ثروت می رساند؛ پس تعجب‌ آور نیست که ببینیم این افراد، همیشه، پله‌ های موفقیت را یکی پس از دیگری طی می‌کنند.

تغییر زندگی، در گرو اعمالی است که شما در هر لحظه مرتکب می‌شوید. اعمال امروز شما نیز ریشه در زندگی گذشته دارند؛ بنابراین از این غافل نشوید که اگر مانند فردی مستحکم و چالش‌پذیر بارآمده و رشد کرده‌اید، اکنون به راحتی می‌توانید ثروت و موفقیت را از آن خود کنید. مصداق این سخن نیز خود رابرت و کیم کیوساکی هستند؛ یعنی کسانی که توانستند در مسیر پرفراز و نشیب زندگی، از پس مشکلات بربیایند و به افرادی موفق و مشهور بدل شوند.

کتاب آدم های بزرگ از مشکلات بزرگ ساخته می شوند، در عین اینکه به شما مبانی اقتصاد و سرمایه‌گذاری را می‌آموزد، اصول خودسازی را نیز در اختیار شما قرار می‌دهد و به همین دلیل نیز، منبعی مهم و ضروری برای رسیدن شما به ثروت و موفقیت به‌ شمار می رود.

بخشی از متن کتاب

برترین برنامه کالج، بابسون است. با نگاهی به صفحه برنامه درسی آن، دانش آموزان می توانند انتظار داشته باشند که در مورد مدیریت، خط مشی عمومی، طراحی و نوآوری، کارآفرینی خانوادگی و حتی خرید یک کسب و کار کوچک چیزهایی بیاموزند. دومین دانشگاه استنفورد در این لیست است. شاید نام آنها را شنیده باشید. صفحه برنامه درسی آنها به دانش آموزان آموزش میدهد که به شدت در مدیریت محصول، طراحی، مدیریت استراتژی و رشد خبره شوند.

یکی دیگر از مدارس موجود در لیست که ممکن است نام آن را شنیده باشید دانشگاه هاروارد است. صفحه برنامه درسی آن ارائه کلاس های متمرکز بر مدیریت، مدیریت محصول، امور مالی و نوآوری را نشان می دهد. آنها یک دوره در زمینه بازاریابی و فروش و همچنین یک دوره در مورد مدیریت نیروی فروش دارند. شاید این به چیزی که میخواهم بعداً در این مقاله در مورد آن صحبت کنم کمک کند.

ولی آیا کارمندان پردرآمد می توانند به شما بیاموزند که چگونه یک کارآفرین موفق باشید؟ مدرسه دیگری که در لیست نیست کالج داد میامی است. چند سال پیش، آنها برنامه کارآفرینی خود را با تمرکز زیاد بر روی هیئت علمی حرفه ای خود اجرا کردند. به گفته میامی هرالد «مدرسان» عبارتند از آدریانا سیسنروس، مدیرعامل سیسنروس؛ فرانچسکا د کوئسادا، کووی رئیس پلتفرم مشارکت برای فیس بوک در آمریکای لاتین و…

از این فهرست رهبران کسب و کار به نظر میرسد که تنها یکی واقعاً شرکتی را تأسیس کرده است و این شرکت خیلی قدیمی نیست و دیگری مدیرعامل شرکتی است که برای سه نسل در خانواده او بوده است. من مطمئن هستم که همه آنها افراد بسیار خوب و ماهری هستند که میتوانند به دانش آموزان کالج داد میامی در مورد نحوه مدیریت یک تجارت آموزش دهند، اما مطمئن نیستم که …

نقد کتاب آدم های بزرگ از مشکلات بزرگ ساخته می شوند

موفقیت آسان به دست نمی آید. برای اینکه در زندگی موفق باشید، باید یاد بگیرید که بعد از هر شکست دوباره بلند شوید و تلاش خود را از سر گیرید. اینکه چند بار شکست می خورد اهمیتی ندارد، مهم آن است که هر بار بپاخیزید و نگذارید شکست جلودار شما باشد. کتاب آدم های بزرگ از مشکلات بزرگ ساخته می شوند برای کسانی که به دنبال موفقیت در زندگی شخصی و شغلی خود هستند، کتابی مفید به‌شمار می‌رود.

هر بار که اخبار را تماشا کنید متوجه می شوید که دنیا درگیر جنگ، حملات خشونت بار، اقتصاد ناپایدار وکمپانی های شسکت خورده است. براحتی می تواند گفت که دنیا رو به نابودی می رود. ممکن است که اینطور باشد اما انسان های موفق درگیر مسائلی که تحت کنترل خودشان نیست نمی شوند. در عوض حواس خود را متوجه دو چیز که در اختیار خودشان است قرار می دهند، تلاش و تمرکز.

آنها تلاش می کنند زندگی خود را بهبود دهند و تلاش می کنند تمرکز خود را بر روی اتفاق های خوبی که در دنیا اتفاق می افتد معطوف کنند و دنیا را با قدم های کوچک به جای بهتری تبدیل کنند. موفقیت شما در گرو دیدگاه شماست. با نظم و تمرکز می توانید اطمینان داشته باشید که این چالش های زندگی هیچوقت شما را از رسیدن به موفقیت باز نمی دارد.

اگر از بدهی وحشت دارید، اگر نمی‌دانید از کجا باید تغییر را شروع کنید و اگر با الگوهای جریان نقدی ثروتمندان آشنا نیستید کتاب آدم های بزرگ از مشکلات بزرگ ساخته می شوند همان چیزی است که برای کمیابی به آن نیاز دارید.

کتاب های پیشنهادی

تعداد بازدید: 325 بار

Kim%20Kiyosaki%20 %20Robert%20Kiyosaki%20(%DA%A9%DB%8C%D9%85%20%DA%A9%DB%8C%D9%88%D8%B3%D8%A7%DA%A9%DB%8C%20%D9%88%20%D8%B1%D8%A7%D8%A8%D8%B1%D8%AA%20%DA%A9%DB%8C%D9%88%D8%B3%D8%A7%DA%A9%DB%8C)

عنوان کتاب: آدم های بزرگ از مشکلات بزرگ ساخته می شوند

نویسندگان: رابرت کیوساکی و کیم کیوساکی

گردآورنده: ابوالفضل طاهریان ریزی

تعداد صفحات کتاب: 85 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 8.54 مگابایت

نوع فایل: PDF (ZIP)

منبع: شهرکتاب

دکمه دانلود قابل مشاهده برای کاربران ویژه

نوشته‌های مشابه

متخصص سلامت زنان، آخرین پیشرفت‌هایی را با ما در میان می‌گذارد که پتانسیل ما را برای زندگی خوب در بدن به حداکثر می‌رساند. به واسطه این کتاب شما می توانید درون خود را کشف کنید. این کتاب موارد زیاد و مهمی را مورد...
بروزرسانی: 2 سال قبل
تعداد بازدید: 544
کتاب مگس ها معجونی است گوارا و بسیار قابل فهم از افسانه و فلسفه.اگر به هر کدام از این مضامین،علاقه دارید خواندن کتاب شما را راضی خواهد کرد.اگر مثل خودم همه چیز خوان هستید،بازم شما را راضی نگه خواهد داشت.
بروزرسانی: 12 ماه قبل
تعداد بازدید: 3050

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *