جسم زن خرد زن

جسم زن خرد زن (nbookcity.com)

دانلود کتاب جسم زن خرد زن

کتاب جسم زن خرد زن یک شاهکار برای هر زنی است که به جسم، ذهن و روح خود علاقه دارد.

متاسفانه خانم‌ها راجع به جسم خود اطلاع چندانی ندارند چه رسد به روح و روان خود. اگرچه همه انسان‌ها دارای نقاط ضعف و قدرت به صورت توامان هستند اما اغلب زنان در کشورهایی با الگوی مردسالانه موضوع قدرت را در حیطه مردان خلاصه و فهم می‌کنند و نمی‌دانند قدرتشان چیست و چگونه می‌توانند از آن استفاده کنند.

این کتاب ارزشمند صمیمیت و شادی را به زنان بیاموزد. کریستین نورتراپ در این کتاب به خواننده می‌آموزد که چگونه باورها و ذهنیت غلطش بر سلامت تأثیرگذار بود و او را به سمت شفای روانی و جسمی سوق می‌دهد. در این کتاب خواننده می‌آموزد که چگونه ذهنش مانند نوار ضبط‌ شده از دیده‌ها و شنیده‌ها و تجارب قبل از تولد است و همواره به‌ صورت باور بر جسم و روح او تأثیر می‌گذارد.

خلاصه کتاب

این اثر برای افرادی است که بزرگ‌ترین آرزو و خواسته‌شان سلامتی‌ است و به این نکته آگاه‌اند که در امر شفا مسائلی فراتر از عوامل خارجی یا فنون دخیل هستند. کتاب جسم زن خرد زن به تمام پزشکان، پرستاران، متخصصان بهداشت، درمانگران یا بیمارانی تعلق دارد که خوب می‌دانند چیزهایی وجود دارد که از آن آگاه نیستند. می‌توان گفت داروها همواره حیاتی و ضروری نیستند اما ایمان و اعتقاد به شفا همیشه ضروری است.

کریستین نورتراپ با بیان چندین نمونه از بیماران خود به شما یاد می‌دهد که شفای حقیقی با رها ساختن و آزاد کردن عواطف و احساسات تلنبار شده در شما به وجود می‌آید. نویسنده به شما می‌آموزد که باورها و ذهنیات غلط شما چطور می‌تواند بر سلامتی‌تان تأثیرگذار باشد و شما را به سوی شفای روانی و جسمی هدایت کند. این کتاب متعلق به تمام انسان‌هایی است که معتقدند می‌توان بی‌توجه به اوضاع و شرایط حال و گذشته، زندگی را پیش برد.

در کتاب جسم زن خرد زن دکتر نورتروپ، متخصص سلامت زنان مشهور و محبوب جهان، آخرین پیشرفت‌هایی را با ما در میان می‌گذارد که پتانسیل ما را برای زندگی خوب در بدن به حداکثر می‌رساند. به واسطه این کتاب شما می توانید درون خود را کشف کنید. این کتاب موارد زیاد و مهمی را مورد بحث قرار می دهید از قبیل:

  • مطالب جدید در مورد تمایلات جنسی و چگونگی داشتن یک زندگی جنسی رضایت بخش تر
  • اصول معنوی و علمی پشت شفا از بیماری های لاعلاج و اینکه چگونه می توانید از این اصول برای سلامت خود و دیگران استفاده کنید.
  • اطلاعات حیاتی در مورد چگونگی حل واقعی PMS و کاهش دردهای قاعدگی.
  • حقایق خارق‌ العاده در مورد ویتامین D و اینکه چرا برای سلامت سینه، قلب و عروق و سیستم ایمنی حیاتی است.
  • اهمیت رژیم غذایی قبل از بارداری و چگونگی کاهش خطر ابتلا به نقایص مادرزادی.
  • نحوه زایمان طبیعی علیرغم اپیدمی فعلی القاء و سزارین.
  • همه آنچه باید در مورد عملکرد تیروئید بدانید، از جمله آزمایش خون مناسب.
  • حقایق نجات دهنده در مورد التهاب سلولی – علت اصلی همه بیماری های دژنراتیو مزمن – و نحوه جلوگیری از این وضعیت.
  • موارد ضروری در مورد “چشمه مولکول جوانی” – و چگونگی افزایش سطح آن برای سلامتی پر جنب و جوش.

دیپاک چوپرا می گوید: من کتاب جسم زن خرد زن را به تمام زنان و همچنین مردانی پیشنهاد می‌کنم که می‌خواهند زن را در زندگی بفهمند و او را تغذیه کنند.

سخن مترجم

دلم می خواست زنان سرزمینم از دانشی که زنان جوامع رشديافته در جهت سلامت جسم و روحشان سالهاست بهره برده اند، بی نصیب نمانند. خودم سالها بر این باور بودم که دنیا فقط از آن مردهاست و زنها را ضعیف می شمردم. دلم میخواست قوی باشم و در نتیجه باوری که داشتم باید مرد می بودم و زنانگی ام را شدید بی ارزش می دانستم. هرآنچه که مرتبط به زندگی زنانه می شد، در نظرم ناچیز بود. سعی کردم به دنیای مردانه قدم بگذارم و با مردها رقابت کنم، غافل از اینکه خودم می توانستم زنی قدرتمند باشم. البته قدرت های زنانه را نمی شناختم.

این آگاهی را نداشتم که یک زن می تواند مثل فولاد سخت و در عین حال مانند بنفشه ای لطیف باشد. بنفشه لطیفی که زیر خروارها برف و یخ دوام می آورد و بعد از آب شدن برفها دلبری و طنازی می کند. به جایی رسیده بودم که احساس کردم در یک کلام، حالم خوب نیست! لیکن مسیری دیگرگونه کائنات استعدادی گرانقدر سر راهم قرار داد. با رهنمودهای آقای حسین صالحی ارجمند، سفر خودشناسی ام آغاز شد و زندگی ام سراسر تغییر کرد. به قول کارل یونگ روان شناس سوئیسی روند رشد فردیت در من آغاز شد.

شروع فرآیند خودشناسی بسیاری از دردهایم را از بین برد. چرا که روند شناخت خود انسان را نرمتر و درعین حال قوی تر می کند. یکی از موارد با اهمیتی که انسان در رشد فردیت می آموزد، عشق و تعهد به خود در شکلی کاملا معتبر و اصیل است و نه به صورت خودشیفتگی. در این مسیر خودشناسی یکی از راهنمایانم همین کتاب جسم زن خرد زن نوشته دکتر نورتراپ متخصص و جراح زنان در آمریکاست. این کتاب ارزشمند به زنان می آموزد که به بدن، جنسیت و روحشان عشق بورزند و متعهد باشند.

بخشی از متن کتاب

در پاییز ۱۹۹۱، گیل پیش من آمد. آخرین سونوگرافی او نشان می داد که کیست دوباره رشد کرده و درونش تغییر کرده بود و بیشتر سفت و جامد شده بود. زمانی که یک کیست حالت جامد بیشتری می یابد، به این معناست که بخش مایع با سلول های بیشتری دارد جایگزین می شود، در درونش رشد در حال اتفاق است و جسمیت بیشتری می یابد. این تغییرات نشان میداد سلول ها پتانسیل پیش سرطانی شدن دارند. اگر یک نفر به خرد بدنش اعتنایی نکند، به وسیله یک رشد در بدنش به او اخطار داده می شود. رشد اغلب نیاز دارد تا بلندتر و واضح تر صحبت کند.

به همین دلیل، امکان دارد سریع تر رشد کند و علامت دار شود. کیست های غیرفیزیولوژیک تخمدان، این قابلیت را دارند که خیلی سریع بزرگ شوند و این بستگی به شرایط دارد. در گیل احساس فشار در مثانه نیز آغاز شده بود. من به او پیشنهاد جراحی دادم به دلیل اینکه احساس کردم پایداری و تغییرات ایجادشده در کیست، یک تخلیه کننده (درین) انرژی او بود. همان طور که مشاهده کردیم، بافتهای ناسالم، نیازهای مولکولی خود برای متابولیسم سلولی را از بافت های سالم مجاور تأمین می کنند. یک مشاوره با کارولین میس، تردید مرا به یقین تبدیل کرد.

او گفت که کیست هم اکنون «بیدار شده» و فعال است. ظرفیت آن را دارد که در شرایط مناسب دستخوش یک رشد سریع شود. او این نظر را داشت که کیست باید ظرف سه ماه خارج شود. او تأیید کرد که رشد ایجادشده به خاطر وجود تضادی است بین نیازهای درونی شخصی اش و نیازهای دنیای بیرون. میس همچنین بر این باور بود که تفاوت انرژی گیل و همسرش، نسبت به هر زمان دیگری، در نهایتش بود. گیل تمایل و کششی به سکوت و زنانگی کهن الگویی احساس می کرد.

در حالی که شوهرش (شریک او در کار و ازدواج)، در حال دست یافتن به قله بود، در راه شناخت و فعالیت های دنیای بیرونش. این موفقیتها در زمینه ای بود که گیل نیز اگر می خواست می توانست در آن شریک باشد. او یک رقابت شدید احساس می کرد بین میلش و کشش او به درون، به سمت بودن (being) و نیاز به موفقیت در دنیای بیرون که سالها برایش زحمت کشیده بود. اگر او در این موفقیت دنیوی شرکت نمی کرد، جامعه او را قضاوت می کرد که او هم اکنون «همه چیز را ویران کرده است.»

نقد کتاب جسم زن خرد زن

اگر نمی‌توانید دکتر نورتراپ را به عنوان پزشک در کنار خود داشته باشید، لااقل تازه ترین اثر او؛ کتاب جسم زن خرد زن را بخوانید. این کتاب دروازه‌ای به سوی عمیق‌ترین درک از سلامت و تندرستی است.

مترجم این کتاب ده‌فصلی در مقدمه آن آورده است: «دندان‌ پزشکی هستم که شغلم مترجمی نیست، ولی هدفم از ترجمه این کتاب، خدمت به زنان سرزمینم است. زنانی که قرار است نسلی در دامن آن‌ها پرورش یابد…»

خواندن کتاب جسم زن خرد زن برای خانم ها از واجبات است. برای مادرانی که دختر دارند واجبتر از واجب. این کتاب را از دل و جان بخوانید و تاثیرش را به وضوح در زندگیتان ببینید.

کتاب های پیشنهادی

تعداد بازدید: 541 بار

Christiane%20Northrup%20 %DA%A9%D8%B1%DB%8C%D8%B3%D8%AA%DB%8C%D9%86%20%D9%86%D9%88%D8%B1%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D9%BE

عنوان کتاب: جسم زن خرد زن

نویسنده: دکتر کریستین نورتراپ

مترجم: دکتر سرمه رسولی

تعداد صفحات کتاب: 187 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 19.76 مگابایت

نوع فایل: PDF (ZIP)

منبع: شهرکتاب

دکمه دانلود قابل مشاهده برای کاربران ویژه:

نوشته‌های مشابه

در داستان مری آشپزی می آموزد میخوانیم: مادربزرگ مری، به مناسبت روز تولد مری، یک کتاب آشپزی که در آن طرز پخت انواع خوراکی های خوشمزه نوشته شده بود برایش فرستاد. مری خیلی دلش می خواست هرچه زودتر شروع به آشپزی کند. خوشبختانه تعطیلات تابستان بود و...
بروزرسانی: 6 ماه قبل
تعداد بازدید: 1115
کتاب تماما در مورد این هست که هر روز صبح بدون فکر کردن و بدون پیش زمینه یا برنامه ریزی قبلی در مورد چیزی که می خواهیم بنویسیم، شروع به نوشتن کنیم. البته در چند فصل کوچک تعاریف و موانع موجود را هم...
بروزرسانی: 2 سال قبل
تعداد بازدید: 883

یک پاسخ

  1. کتابی با بخشیدن دیدگاه بهتر نسبت به بدنمان و بسیار کمک کننده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *