خویشتن مقدس شما

آخرین ویرایش: 2 سال قبل
خویشتن مقدس شما (nbookcity.com)

دانلود کتاب خویشتن مقدس شما

هر فصل کتاب خویشتن مقدس شما با بیان هدفی نوشته شده تا شما را با اصول مربوط به آن فصل آشنا سازد. نوشته‌های باستانی موجود در این اثر وین دایر آموزه‌های بسیار مفیدی دارد که با آن آشنا می‌ شوید.

در این آموزه‌ها آمده که هدف ما از حیات حرکت از پستی به کمال است. امّا برای حرکت به سوی نقطه بعدی اوّل باید زمین خورد. این کار انرژی و شناخت لازم برای رسیدن ما به سمت نقطه بعدی را ایجاد می‌کند. پس هر شکستی که تجربه می‌کنید در واقع یک فرصت برای بدست آوردن انرژی است.

این انرژی کسب شده، وسیله‌ای نیرومند برای پیشرفت و دست‌یابی شما به اهدافتان در مرحله بعد است. خویشتن مقدس شما می‌داند که این شکست‌ها زمینه‌ساز موفقیت شما در رسیدن به این هدف است. تمامی علاقمندان آثار روانشناسی و انگیزشی و همچنین دوست‌داران مطالب فلسفی و عرفانی را به خواندن این کتاب دعوت می‌ کنیم.

نظر دیباک چوپرا در مورد این اثر

وین دایر ما را به یک سفر اعجاب آور می برد. سفر مقدس غلبه روح بر نفس . کتاب خویشتن مقدس شما را می توان به عنوان یک راهنمای کامل برای آن دسته از افرادی که در پی دست یافتن به یک تجربه روحانی بوده و برای رهایی روح از بند مادیات به عنوان هدف غایی زندگی می نگرند بسیار با ارزش تلقی گردد.

نظر لوئیس ال هی در مورد این اثر

زیبایی و خویشتن موجود در این کتاب مرا حیرت زده کرد. وین دایر کتابی نوشته که سرشار ازمعنا، روحانیت و سودمندی است. من نظیر چنین کتابی را تا به حال نخوانده ام. بدون شک کتاب خویشتن مقدس شما جای اندکی را برای سایر کتاب ها باقی خواهد گذاشت.

نظر پت رایلی در مورد این اثر

وین دایر در جدیدترین کتابش یعنی خویشتن مقدس شما آخرین توصیه‌ های درست را برای ما تحریر نموده است. این‌ که از خود به‌ درآییم و با ارتباط با سایرین و ارزش قائل شدن برای آن‌ها، جامه خودخواهی را پاره کنیم. این جستجوی مقدس برای آن آزادی معهود، مهم‌ ترین چیزی است که ما در زندگی خود انجام خواهیم داد.

خلاصه کتاب

خویشتن مقدس شما که با عنوان فرعی «تصمیم‌ گیری برای آزاد شدن» منتشر شده است، کتابی نوشته وین دایر (۲۰۱۵-۱۹۴۰)، نویسنده و سخنران انگیزشی آمریکایی است. دایر در این کتاب، به بررسی باورها و اندیشه‌های غالب کنونی در جامعه می‌پردازد و آنها را به چالش می‌کشد و می‌کوشد تفسیر متفاوتی از زندگی را ارائه کند.

وین دایر می‌گوید: شکست در زندگی شخصی خود من باعث بروز این انرژی شد که خودم را به چنان درجه‌ای برسانم که حالا این درجات را برای شما به نگارش درآورم. من نمی‌توانستم کتاب خویشتن مقدس شما را منتشر کنم، مگر اینکه خود را به درجه‌ای بالاتر از درجات روحانی رسانده باشم. در نظام الهی شکست اجتناب‌ناپذیر است. کسب انرژی مورد نیاز برای حرکت به سوی سطح بالاتری از شناخت روحانی، کاملاً به خود افراد بستگی دارد. پیام من کاملاً روشن است. از شکست‌های خود برای رسیدن به شناخت قدرت مافوق و عشقی که همواره با توست، بهره بگیرید.

بخشی از متن کتاب خویشتن مقدس شما

هر روز سعی کن هر چند کوچک و ناچیز هم که شده به کسی کمکی کنی و آن را برای هیچ کس بازگو نکن. به تدریج، سئوالاتی در مورد ارزش خود و این‌که چرا اینجا هستی، برای تو رنگ خواهند باخت. فقط اندکی عشق یا کمک به دیگری، بدون انتظار جبران یا قدردانی، شما را در مسیر صحیح به سمت خودآگاهی والاتر قرار خواهد داد. این حقیقت باستانی را یادداشت کنید و آن را هر روز ملاحظه کنید: “هنگامی که تنها شادمانی را برای خود طلب می‌کنید، آن شما را فرا نخواهد گرفت. امّا هنگامی که آن را برای دیگران بخواهید، آن را نخست در خود خواهید یافت”.

ساخت تصادفات معنادار را بیاموزید و تمرین کنید.  تصویر واضحی از آن‌چه می‌خواهید در زندگی‌تان روی دهد، برای خود در ذهن بسازید. یافتن یک شغل مناسب، همسر دلخواه، یا کنار گذاشتن یک اعتیاد. در حالی‌که این تصویر را در ذهن دارید، روی این تصویر تمرکز کنید و هر زمان که توانستید عشق به آن را به سمت محیط خارج امتداد دهید.

به مرور که مهارت و توانایی شما در حفظ نیروی انرژی درونی و متمرکز کردن آن روی آن‌چه مایلید روی دهد، افزایش می‌یابد و عشق شما تداوم می‌یابد، شما آن‌چه را که کاملاً با خواسته شما مطلوبیت دارد، خواهید یافت. این کار را مدیریت اتفاقات می‌نامند و آن چیزی است که من هر روز انجامش می‌دهم و بسیار کارآمد است. خود را براساس دنیای درونی که کل زندگی خود را در آن طی می‌کنی، ارزش‌یابی کن. به تفکرات خود توجه کن و به خودت خاطرنشان کن که این عمل ساده، یعنی تفکر خود، نشان از وجود جریان نامرئی انرژی است که همواره در وجود شما جریان دارد.

آگاهی یافتن از شخصیت متفکر حاکم بر تفکرات که در واقع همان خود پنهان پشت تفکرات شماست، گامی مؤر برای شما محسوب می‌شود. سعی کن این شخصیت متفکر را بشناسی، خود نامرئی که ما آن را دانش می‌نامیم. دانسته‌ها دائماً در حال تغییر هستند و حرکت می‌کنند و هرگز در نقطه خاصی متوقف نمی‌مانند. حال آن‌که دانا چیزی است که لایتغیر و ازلی است. با این آگاهی به تدریج شما به شناخت الوهیت خود نائل می‌شوید. با حصول به این آگاهی شما قادر خواهید بود جهان مورد پسند و مطلوب خود را خلق نمایید.

تعداد بازدید: 4,090 بار

Wayne Dyer %D9%88%DB%8C%D9%86 %D8%AF%D8%A7%DB%8C%D8%B1 6

عنوان کتاب: خویشتن مقدس شما

تصمیم گیری برای آزاد شدن

نویسنده: دکتر وین دبلیو دایر (وین والتر دایر)

مترجم: مهدی اصغرپور

تعداد صفحات کتاب: 363 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 47.6 مگابایت

نوع فایل: Zip

منبع: شهرکتاب

دکمه دانلود قابل مشاهده برای کاربران ویژه

نوشته‌های مشابه

کرگ گیلنر قصد دارد که در زندگی موفق شود؛ این موفقیت، مستلزم آن است که کرگ به دبیرستانی معتبر راه یابد تا بتواند شغل مورد نظر خود را انتخاب کند. اما به محض این که کرگ به دبیرستانی برجسته در منهتن وارد می شود...
بروزرسانی: 2 سال قبل
تعداد بازدید: 371
استعداد اصلی دی والرا این است که با استفاده از سخنان خود تقریبا همه اطرافیانش را مجذوب کند. دی والرا به سیبیلوت می گوید او داستانی دارد که می تواند شغل روزنامه نگار را نجات دهد اما تنها در...
بروزرسانی: 11 ماه قبل
تعداد بازدید: 209

4 پاسخ

  1. با سلام و خسته نباشید
    از شما بابت سایت بسیار خوبتون سپاس گزارم ، کتاب های بخش روانشناسی عالی هستن. درخواست کتاب “کائنات هوایت را دارد” از گابریل برنستین رو دارم ممنون میشم اپلود کنید. باتشکر

    1. سلام. ممنون از حضور و دلگرمی شما.
      کتاب کائنات هوایت را دارد به درخواست شما فردا در سایت قرار می گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *