ظهور یک برنده

آخرین ویرایش: 1 سال قبل
ظهور یک برنده (nbookcity.com)

دانلود کتاب ظهور یک برنده

مایکل پارت کتاب رونالدو، ظهور یک برنده را به صورت دانای کل روایت کرده و مهمترین جزئیات زندگی کریستیانو را شرح داده است. همچنین بیشتر داستان در کشورهای پرتغال و انگلستان رخ می‌ دهد.

مهمترین شخصیت‌های اوایل کتاب نیز مادر رونالدو، پدرش، برادر و خواهرها و پدرخوانده‌‌‌اش هستند که نقش مهمی در آینده حرفه‌ای این بازیکن ایفا می‌ کنند. کتاب رونالدو، ظهور یک برنده یکی از سه‌گانه‌ های فوتبالی نویسنده است. در دو کتاب قبلی خود، کتاب قصه شگفت انگیز لئو مسی و زندگینامه نیمار را نوشته است. پارت، یکی از موفق ترین نویسندگان کتاب‌های نوجوانان در آمریکا به‌ حساب می‌آید. کتاب‌های او در ۳۶ کشور مختلف در دنیا به‌ چاپ رسیده‌اند و به زبان‌های مختلفی ترجمه شده‌ اند.

خلاصه کتاب

کتاب‌ رونالدو، ظهور یک برنده، نثری ساده و ادبیاتی خوانا دارد که می‌ تواند هر کسی را مجذوب قصه کند. این قصه‌ها با نگرشی متفاوت نسبت به زندگی‌نامه‌های عادی شکل می‌گیرند؛ نویسنده کودکی افسانه‌های دنیای ورزش امروز را تا زمانی که به قهرمانی می‌ رسد، تحلیل می‌ کند. درکِ عمق تلاش و خواستن این کودکان است که آنها را به قهرمانانی جهانی تبدیل می‌ کند.

مایکل پارت دقیقا سراغ همین موضوع رفته و در هر قهرمان، عنصرِ پیروزی را می‌جوید. در رونالدو به اراده می‌ رسد، در مِسی به خانواده و باور آنها، در نیمار به اعتقادات الهی دست پیدا می‌کند. لزوما کتاب ظهور یک برنده و سایر کتاب های مشابه فقط برای نوجوانان نیستند، چون علاوه بر ساده‌ خوان و جذاب بودن، در نهایت روایتگر قصه‌های واقعی این قهرمانانند. با خواندن این کتاب، نگرش جدیدی نسبت به رونالدو پیدا خواهید کرد. نگرشی که حتما توام با احترام است؛ احترام نسبت به کسی که سختی‌های زندگی، از او یک مرد ساخت.

بخشی از متن کتاب

ماریا دوسانتوس معلم کریستیانو گچی از سبد پایین تخته برداشت و درس را شروع کرد. صندلی کریستیانو رونالدو دوباره خالی بود. معلم روی تخته در حال نوشتن کلماتی بود. صدای در کلاس آمد و چند تا از بچه‌ها به آرامی خندیدند. معلم به طرف کلاس برگشت و کریستیانو را دید که بر روی صندلی‌اش نشسته است؛ دستانش را روی میز گذاشته بود و با موهایی خیس به او خیره شده بود.

معلم گفت: «خوبه بالاخره افتخار دادید آقای آویرو!» کریستیانو گفت: «ممنون خانم دوسانتوس. » صدای خنده ریزی در کلاس پیچید و کریستیانو چشمک ریزی به معلم زد. چشمک عصبانیت معلم را از بین برد و پای تخته برگشت و شروع به نوشتن کرد و بعد دوباره سریع به سمت کلاس برگشت. کریستیانو دقیقا همانطور نشسته بود؛ این بار لبخندی زد. معلم خنده‌اش را خورد و به نوشتن روی تخته ادامه داد. اگر شاگرد دیگری بود او را برای تنبیه به دفتر مدرسه می‌فرستاد اما در مورد زندگی کریستیانو این را می‌دانست؛ فقیر با پدری دائم الخمر.

نقد کتاب ظهور یک برنده

کتاب ظهور یک برنده درباره زندگی شخصی و حرفه ای کریستیانو رونالدو بازیکن فوتبال اهل کشور پرتغال است که در پست مهاجم برای رئال مادرید و تیم ملی پرتغال بازی می کند. او توانسته بسیاری از رکوردهای تاریخ فوتبال جهان را جابه جا کند. رونالدو در سال ۲۰۰۹ با انتقال ۸۵ میلیون پوندی اش از منچستر یونایتد به رئال مادرید، به گران ترین بازیکن تاریخ فوتبال جهان تبدیل شد. رکوردی که بر اساس گزارش های منتشر شده، با انتقال ۱۰۰ میلیون یورویی گرت بیل از تاتنهام به رئال مادرید در سال ۲۰۱۳، شکسته شد.

با حقوق سالیانه ۲۱ میلیون یورو، دارای بالاترین درآمد بین بازیکنان فوتبال جهان است و رقم قید شده در قرارداد وی برای جدایی از رئال مادرید، ۱ میلیارد یورو می باشد. اگر از عاشقان فوتبال باشید و بخواهید با زندگی یکی از اسطوره‌های این عرصه آشنا شوید، کتاب ظهور یک برنده جذاب برای شما مناسب است.

تعداد بازدید: 1,201 بار

Michael%20Part%20 %D9%85%D8%A7%DB%8C%DA%A9%D9%84%20%D9%BE%D8%A7%D8%B1%D8%AA

عنوان کتاب: ظهور یک برنده

زندگینامه رونالدو

نویسنده: مایکل پارت

مترجم: ماشااله صفری

تعداد صفحات کتاب: 135 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 5.2 مگابایت

نوع فایل: PDF (RAR)

منبع: شهرکتاب

دکمه دانلود قابل مشاهده برای کاربران ویژه

نوشته‌های مشابه

بر اساس جهان‌بینی مشهور نویسنده یعنی نظریه «معنادرمانی» نگاشته شده است و بر اهمیت پذیرفتن زندگی با وجود تمامی مشکلات و مسائل تاکید دارد. فرانکل هر بحرانی را، فرصتی تلقی می‌کند که باید از بهره جست...
بروزرسانی: 24 ساعت قبل
تعداد بازدید: 593
کتاب آشپزی جامع روش خوردن هوشمندانه کاملاً متفاوت از کتاب‌های دیگر آشپزی است. سوزان تامپسون برای شما فرصتی جهت فراهم کردن ارتباط جدید با موارد غذایی ایجاد می‌کند و با توجه به تحقیقات انجام گرفته، تأکید می‌کند که یک رژیم غذایی ساده، اساس کاهش وزن دائمی است...
بروزرسانی: 2 سال قبل
تعداد بازدید: 872

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *