آشپزی جامع روش خوردن هوشمندانه

آخرین ویرایش: 2 سال قبل
کتاب جامع آشپزی روش خوردن هوشمندانه (nbookcity.com)

دانلود کتاب آشپزی جامع روش خوردن هوشمندانه

در کتاب آشپزی جامع روش خوردن هوشمندانه فرصتی برای ایجاد ارتباط جدید با مواد غذایی ارائـه می‌ دهد و با اتکا به تحقیقات نشان می‌دهد رژیم غذایی ساده، اساس کاهش وزن دائمی است.

در این کتاب، وعده‌های غذایی خوشمزه، مغذی و ساده‌ای برای کمک به مغز جهت بهبودی از اعتیاد به غذا و کاهش نقطه تنظیم چربی پیدا خواهید کرد. این به معنای رژیم غذایی که بالا و پایین می‌شــود، نیست. دیگر هیچ دردی به سراغتان نمی‌ آید. برای نسلی که مغز آن‌ها با غذاهای تصفیه شده تصرف شده است، روش خوردن هوشمندانه انقلابی واقعی است. اگر با غذا، وزن خود و اعتیاد به خوردن مبارزه می‌کنید؛ و از تلاش برای تصمیم‌گیری در مـورد اینکه چه چیزی بخورید، خسته شــده‌اید، پس روش خوردن هوشــمندانه می‌تواند بهترین تصمیمی باشد که تاکنون گرفته‌اید. اگر می‌خواهید سلامت باشید و در زندگی احساس بهتری داشته باشید و وزن کم کنید از کتاب پیش رو غافل نشوید.

خلاصه کتاب

کتاب آشپزی جامع روش خوردن هوشمندانه کاملاً متفاوت از کتاب‌های دیگر آشپزی است. سوزان تامپسون برای شما فرصتی جهت فراهم کردن ارتباط جدید با موارد غذایی ایجاد می‌ کند و با توجه به تحقیقات انجام گرفته، تأکید می‌کند که یک رژیم غذایی ساده، اساس کاهش وزن دائمی است. نویسنده این کتاب توصیه‌های پزشکی را نادیده نمی‌ گیرد یا استفاده از هر تکنیکی را به عنوان نوعی از درمان مشکلات جسمی، عاطفی یا پزشکی بدون توصیه پزشک، مستقیم یا غیرمستقیم توصیه نمی‌کند. هدف تامپسون برای نوشتن این کتاب دادن اطلاعات عمومی برای کمک به شما جهت حفظ سلامت عاطفی، جسمی و معنوی است.

بخشی از متن کتاب

از نظر تکاملی، گرسنگی سیری‌ناپذیر نوعی ولع است. این محرکی برای مصرف سوخت به منظور بقا نیست که ما بتوانیم آن را شکار کنیم، جمع‌آوری کنیم، برای آن سرپناه بسازیم و آن را تولید کنیم. بیشتر شبیه این است که «من فقط شام را خوردم و شام بچه‌هایم را تمام کردم و در حالی که ظرف‌ها را می‌شویم، چند قطعه آب‌نبات می‌خورم و بعد سراغ بستنی که در فریزر هست، می‌روم». دانشمندان متوجه شده‌اند که گرسنگی سیری‌ناپذیر از گرسنگی واقعی، دو تفاوت مهم دارد. اولین مورد این است که با میل شدیدی برای بی‌تحرک بودن همراه است. دوم اینکه در واقع غذا خوردن آن را سیر نمی‌کند.

خیلی عجیب است. دانشمند درون من می‌خواست بداند که این موضوع دربارۀ چیست، حتی زمانی که من در آن غوطه‌ور بودم. برای هزاران سال، با وجود اینکه رژیم‌های غذایی مختلفی در سطح جهان ایجاد شده است، به‌طور کلی ما مانند همە حیوانات، گونه‌ای بودیم که تقریباً به سختی غذای لازم را برای زنده ماندن به دست آوردیم؛ بنابراین، چه چیزی به هم خورده است؟ چرا ناگهان مغزم فکر کرد که من به چیزهای بیشتری احتیاج دارم؟ معلوم است که مشکل اصلی ناشی از چیزی است که خوردن این «غذاهای» جدید، پرکالری و نامغذی، در تمام ساعات روز در مغز ما شکل می‌دهند.

نقد کتاب آشپزی جامع روش خوردن هوشمندانه

برای بسیاری از ما قد و قواره خوب داشتن، یک اصل است و بسیار مهم است. این موضوع اصلا منحصر به خانم ها نیست و حتی آقایان نیز به دنبال رفتن به باشگاه های بدن سازی برای داشتن یک تیپ خوب و جمع و جور هستند. این موضوع از قدیم الایام بوده و هست. از همان زمان که کشتی گیر معروف، مرحوم تختی در زورخانه میل میزد و با ورزش باستانی خود را معروف کرد، دیگر جوانان نیز در پی افتادند تا یک تیپ خوب و مناسب داشته باشند. ممکن است نسخه های مختلفی برای شما بپیچند. برای خانم ها یک نسخه خاص و برای آقایان نیز نسخه ای دیگر. اما ما نمی خواهیم نسخه ای بپیچیم و فقط می خواهیم کمک کنیم تا هوشمندانه بخورید و بیاشامید. به همین دلیل کتاب آشپزی جامع روش خوردن هوشمندانه راپیشنهاد میکنیم.

تعداد بازدید: 872 بار

Susan%20Peirce%20Thompson%20 %D8%B3%D9%88%D8%B2%D8%A7%D9%86%20%D9%BE%DB%8C%D8%B1%D8%B3%20%D8%AA%D8%A7%D9%85%D9%BE%D8%B3%D9%88%D9%86 1

عنوان کتاب: آشپزی جامع روش خوردن هوشمندانه

کاهش وزن ساده است

نویسنده: سوزان پیرس تامپسون

مترجم: سیدعلیرضا هاشمی فشارکی

تعداد صفحات کتاب: 384 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 19.6 مگابایت

نوع فایل: PDF (RAR)

منبع: شهرکتاب

دکمه دانلود قابل مشاهده برای کاربران ویژه

نوشته‌های مشابه

چرا اسم کتاب سنگفرش هر خیابان از طلاست انتخاب شده است؟ نویسنده معتقد است هر کجا می‌رود سریعاً متوجه می‌شود چگونه می‌توان در آنجا تجارت را آغاز کرد، وی معتقد است همه خیابان‌ها از طلا پوشیده...
بروزرسانی: 2 روز قبل
تعداد بازدید: 3930
سرطان پستان شایع‌ترین نوع سرطان در میان زنان و دومین علت مرگ ناشی از سرطان است. در دهه‌های اخیر، تحقیقات در زمینه پیشگیری، تشخیص و درمان این بیماری، توان مقابله انسان را با تاخت و تاز این نوع از سرطان...
بروزرسانی: 2 سال قبل
تعداد بازدید: 186

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *