غذاهای صلح آمیز وگان

آخرین ویرایش: 2 هفته قبل
غذاهای صلح آمیز وگان (nbookcity.com)

دانلود کتاب غذاهای صلح آمیز وگان

تنی چند از بانوان با عشق به هدف واحد یعنى جهان صلح آمیز و پرعشق وگان، گرد هم آمده اند تا تجربیات چند ساله تغذیه سالم وگان را در اختیار علاقمندان قرار بدهند تا همه این احساس متعال را کسب کنند. کتاب غذاهای صلح آمیز وگان علاوه بر دستورات غذایی متنوع، حاوی مطالب آموزشی با ارزشی مثل درآمد خانم دکتر زرین آذر و ضمیمه های آموزشی می باشد.

خلاصه کتاب

کتاب آشپزی وگان سریع ، آسان و سالم به عرفی و آموزش طبخ غذاهای صلح آمیز وگان پرداخته است. این کتاب در 5 فصل و 5 ضمیمه، دستورهای غذایی وگان برای صبحانه، پیش‌غذا، غذای اصلی‌ دسر و کیک و شیرینی و نوشیدنی را آموزش داده است. نویسندگان این کتاب معصومه عطاری، بهاره آرین پاد، رحیمه عزیززاده، آرمینه ستوده و نسرین مرادی هستند که همه سال ها وگان بوده و با این عرصه به خوبی آشنا هستند.

اهمیت کتاب حاضر از آن است که در این برهه حیاتی از تاریخ بشر، در انتخاب رژیم غذایی گیاهخواری و تغییر عادتهای غذایی به ما کمک نموده و برای سلیقه ها و ذائقه هایی که به رنگ و طعم و مزه غذاهای مرسوم عادت دارند، انتخاب های گیاهی قابل قبول و رضایت بخشی فراهم آورده است.

هنر و ابتکار سطر سطر و صفحه به صفحه کتاب غذاهای صلح آمیز وگان، تبلور شور و عشق و تلاش نویسندگان در حفظ و بقای طبیعت و زمین و موجودات آن و نیز سلامت جسم و روان ما آدمیان در همزیستی و مهرورزی با تمام موجودات طبیعت است. زمین به همه موجودات متعلق است؛ حیوانات خوراک ما نیستند؛ طبیعت کالا نیست؛ حیوانات کالا نیستند؛ در هماهنگی و همزیستی تمام موجودات در کنار هم است که زمین می‌تواند به بقای خود ادامه دهد. ما هم در راه این بقا قدم برمی‌داریم و سهم خود را ایفا می‌ کنیم.

بخشی از متن کتاب

طرز تهیه کیک هویج شکلاتی خام گیاهی: خرماها را داخل دستگاه غذاساز بریزید تا له شود. همه مواد پایه ی کیک را با هم مخلوط کنید تا یک خمیر به دست آید. حالا آن را داخل قالب بریزید و محکم فشار دهید. آن را در یخچال بگذارید تا سرد شود. برای رویه کیک:

روغن نارگیل و کره کاکائو را روی حرارت غیر مستقیم آب کنید. پودر کاکائو، وانیل و شیره را با آن مخلوط کنید. پایه ی کیک را از یخچال بیرون بیاورید. آن را از داخل قالب در آورید و مایه شکلاتی را روی آن بریزید. روی آن را با پودر نارگیل، میوه خشک گوجی، کشمش، توت، کرن بری یا خرده های شکلات تزئین کنید. دوباره، کیک را در یخچال بگذارید و بعد نوش جان کنید.

نقد کتاب غذاهای صلح آمیز وگان

تغذیه گیاهی نیک خواهانه است و انرژی مثبت و شاد به همراه می آورد. تمام چیزهاى زنده باید محترم شمرده شده و ارج گذاشته شوند. هیچ چیزى نیست که اصلا بتواند خارج یگانه وجود داشته باشد. آهیسما یا بى آزارى به معناى آنست که موجب هیچ درد، رنج وآلامى در هیچ موجودى به هر شکلى در هیچ زمانى بوسیله فکر، کلمه و کردار نشویم. ترک مواد حیوانى زیر مجموعه آهیسما است.

زیرا استفاده از مواد حیوانی، با نوعى از آزار، قابل دستیابى اند. کتاب غذاهای صلح آمیز وگان به ما کمک می کند بدانیم که برخلاف تصور باطل مرسوم، بدون مصرف مواد حیوانی از گرسنگی تلف نخواهیم شد. به کمبود مواد غذایی گرفتار نخواهیم آمد و مجبور به « تحمل » طعم و مزه « نامطلوب » غذاهای گیاهی نخواهیم بود.

کتاب غذاهای صلح آمیز وگان

عنوان کتاب: غذاهای صلح آمیز وگان

آشپزی وگان سریع، آسان و سالم

تالیف جمعی از نویسندگان

تعداد صفحات کتاب: 436 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 23.1 مگابایت

نوع فایل: PDF (RAR)

منبع: شهرکتاب

آنچه خواندید...

نوشته‌های مشابه

در فرد مبتلا به دیابت (بیماری قندخون) ، بدن به اندازه ی کافی انسولین نمی سازد و یا اینکه نمی تواند از انسولین به صورت مناسب استفاده کند (یا هر دو) . این امر سبب افزایش سطح قند در خون می شود .
بروزرسانی: 6 روز قبل
تعداد بازدید: 639
اصول نظریه ویلهم رایش در کتاب روانشناسی در عمق: کارکرد ارگاسم مطرح شده که به وسیله دکتر سیمونیان ابتدا در آمریکا و اینک در ایران، در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است.از جمله شاگردان رایش، الکساندر لوون...
بروزرسانی: 2 هفته قبل
تعداد بازدید: 1311

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *