والدو و ماجراجویی در جزیره خیالی

آخرین ویرایش: 2 ماه قبل
والدو و ماجراجویی در جزیره خیالی (nbookcity.com)

دانلود کتاب والدو و ماجراجویی در جزیره خیالی

کتاب والدو و ماجراجویی در جزیره خیالی اثر هانس ویلهلم نویسنده و تصویرساز کتاب کودکان است. 

او در کارش بسیار تواناست و آثار بسیاری در این زمینه دارد. کتاب هایش به حدود ۳۰ زبان ترجمه و منتشر شده اند. این کتاب هم یکی از آثار مصور او برای کودکان است. 

محتوایی بسیار شیرین و دلنشین دارد، بهمراه تصاویری جذاب و شاد. و داستانی که برای کودکان و والدین آنها می تواند الهام بخش زندگی شاد و سرزنده باشد.

بخشی از متن کتاب 

آخرین روز تعطیلاتِ مایکل  یک روز بارانی بود. او دلش میخواست که یک بار دیگر در ساحل دریا بازی کند. اما باران بند نمیآمد. مایکل فکر میکرد که بیرون رفتن زیر باران کار احمقانه ای است. اما والدو نظر دیگری داشت و مایکل را با خودش همراه کرد! هیچ کس دیگری بیرون نبود.

تمام ساحل به شکل اختصاصی برای آنها بود. مایکل مطمئن نبود که آیا راه رفتن در این هوا لذت بخش است یا نه. اما بعد از پریدن داخل چند گودال خیس، مایکل فراموش کرد که هوا بارانی است. آنها یک تکه چوب روی آب پیدا کردند.

مایکل پرسید، فکر میکنی این چوب از کجا آمده اینجا؟ شاید یک پرنده ی خیلی بزرگ از روی اینجا پرواز کرده تا این چوب را برای ساختن آشیانهاش ببرد، اما اتفاقی در راه افتاده مایکل و والدو نشستند و به این فکر کردند که چه خوب است اگر یک ماجراجویی در جزیره داشته باشند.»

حال فکر کن اگر یک پرنده خیلی بزرگ اینجا بوده باشد، یعنی واقعاً یک پرنده خیلی بزرگ… و بعد بیاید و ما را ببیند… ناگهان والدو و مایکل صدای جیغ یک پرنده را از باالی سرشان شنیدند.

مایکل فریاد زد، مواظب باش! داره میاد ما را بگیره! یک پرنده خیلی بزرگ پرواز کنان و با سرعت از آسمان به سوی آن دو میآمد. اما یکدفعه یک هیوالی دریایی از آب بیرون آمد و پرنده را در یک لقمه بلعید!

در پایان امیدواریم از خواندن کتاب والدو و ماجراجویی در جزیره خیالی لذت ببرید.

والدو و ماجراجویی در جزیره خیالی - هانس ویلهلم

عنوان کتاب: والدو و ماجراجویی در جزیره خیالی

نویسنده: هانس ویلهلم

مترجم: محمدصادق جابری فرد

تعداد صفحات کتاب: 14 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 3.06 مگابایت

نوع فایل: PDF

منبع: شهرکتاب

آنچه خواندید...

نوشته‌های مشابه

توَکّل یعنی کسی را وکیل در کار خود قرار دادن در اسلام شخصی که بر خدا توکل کرده، کارهای خود را به خدا حواله کرده و از هر عامل دیگری در امور خود دوری می‌جوید. در قرآن، خدا دوست‌دار کسی که به او توکل می‌کند قلمداد شده‌است
بروزرسانی: 2 ماه قبل
تعداد بازدید: 1961
دکتر محمد یونس، برنده جایزه صلح نوبل و مبدع وام های خرد، تجربه خود در مبارزه با فقر و راه اندازی بانک گرامین را در کتاب جهانی بدون فقر جز به جز شرح می دهد. محمد یونس یکی از منتقدان نظام بازار آزاد و اقتصاد سرمایه داری است با این حال آنقدر هم چپ نیست که بتوان...
بروزرسانی: 2 ماه قبل
تعداد بازدید: 1291

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *