آشپزی غذاهای پخته به صورت خام

غذاهای پخت به صورت خام (nbookcity.com)

دانلود کتاب آشپزی غذاهای پخته به صورت خام

کتاب آشپزی غذاهای پخته به صورت خام می تواند در تهیه غذاهای ساالم مفید باشد.

روش های صحیح پخت نقش موثری در ارتقاء سلامت افراد دارند. اگر به دنبال زندگی طولانی و سالم هستیم باید از همین امروز در نحوه غذا پختن و غذا خوردن مان توجه بیشتری کنیم.

بنابراین تغییرات ساده می‌تواند تأثیر بسیار زیادی بر روی سلامت قلب، سیستم ایمنی بدن و سایر اورگان های بدن داشته باشند. با پیشرفت علم و تحقیقات انجام شده، چگونگی فعالیت مواد سالم غذایی وریز مغذی‌ها در بدن انسان مشخص شده است.

خلاصه کتاب

برای کاهش وزن پیش از رژیم گرفتن به تغییر شیوه زندگی نیاز داریم. چگونگی درست غذا خوردن و ورزش باید به شیوه زندگی افراد افزوده شود. مصرف یک صبحانه خوب به کم غذا خوردن در طول روز کمک می‌کند. استفاده منظم صبحانه یکی از روش های کاهش وزن است. صبحانه به آغاز سوخت و ساز بدن کمک کرده و افرادی که صبحانه می‌خورند، در ادامه روز تمایل کمتری برای غذا خوردن دارند.

البته باید در هر وعده غذایی، ما از کالری مناسبی استفاده کنیم. در واقع، نخوردن یکی از وعده های غذایی به گرسنگی بیش از حد منجر شده و هنگامی که این مساله به سطح بالایی برسد، خطر پر خوری ایجاد می شود. مطالعه کتاب آشپزی غذاهای پخته به صورت خام می‌تواند تاثیر بسزایی در سلامتی شما داشته باشد.

رژیم بدون چربی

در گذشته، رژیم بدون چربی به عنوان رژیم غذایی سالم در نظر گرفته می شد، اما امروزه با تحقیقات بعمل آمده می دانیم که این باوری اشتباه بوده است و باید برروی مصرف مواد قندی توجه کنیم و بدانیم چربی های ترانس برای انسان مضر است ولی اسیدهای چرب امگا 3 که در ماهی و روغن ماهی یافت می‌شود، به ارتقا سلامت قلب و مغز کمک می کند و در ارتقاء عملکرد مغز مؤثر بوده و با کاهش التهاب در بدن به جلوگیری از بیماری‌های قلبی کمک می کند.

مطلب قابل توجه این است که بسیاری از اوقات در تشخیص گرسنگی و تشنگی خود دچار سردرگمی می‌شویم و زمانی که تشنه هستیم و به مصرف آب نیاز داریم، اشتباهاً روی به خوردن غذا می آوریم. در حالی که اگر فکر می‌کنیم گرسنه هستیم یک لیوان آب بنوشیم و 20 دقیقه صبر کنیم، احساس گرسنگی ما از بین می رود. ولی ا گر همچنان احساس گرسنگی باقی ماند، آن وقت می توان غذا خورد.

در پایان امیدواریم از خواندن کتاب آشپزی غذاهای پخته به صورت خام لذت ببرید.

کتاب آشپزی غذاهای پخته به صورت خام

عنوان کتاب: آشپزی غذاهای پخته به صورت خام

تعداد صفحات کتاب: 36 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 2.78 مگابایت

نوع فایل: PDF

منبع: شهر کتاب

آنچه خواندید...

نوشته‌های مشابه

کتاب کلاهبرداران تاریخ مجموعه ای است مستند و شگفت انگیز از ماجراهای واقعی که در زمان های گوناگون و در سرزمین های مختلف اتفاق افتاده است. بخوانید و به خاطر بسپارید که هر کس ممکن است در صدد فریب شما باشد. پس مواظب باشید سرتان کلاه نرود...
بروزرسانی: 2 سال قبل
تعداد بازدید: 1571
احتمالا می‌ دونید دهه‌ های قبل‌تر، زن و مرد، همدیگه رو انتخاب نمی‌ کردند و حتی نمی‌ دیدند! تازه شب عروسی می‌ فهمیدند همسرشون کیه و چه شکلیه! البته تو شهرها کمتر اینطوری بود...
بروزرسانی: 1 ماه قبل
تعداد بازدید: 1171

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *