آشپزی ایرانی کاشر

آخرین ویرایش: 1 ماه قبل
آشپزی ایرانی کاشر (nbookcity.com)

دانلود کتاب آشپزی ایرانی کاشر

کتاب آشپزی ایرانی کاشر یکی از کامل‌ترین ترکیبات غذایی در جهان را شامل می شود.

خورش‌ها و آش‌های ایرانی نشان می‌دهد که (به طور سنتی) زنان ایرانی با شناختی دقیق از مواد غذایی و ترکیب آنها با یکدیگر برای غنی‌تر شدن هر چه بیشتر غذاها، به بازده خوبی دست یافته‌اند.در کتاب آشپزی ایرانی بیش از 60 نوع غذای ایرانی را آموزش می دهد که با تنوع غذایی زیادی که دارد یکی از بهترین کتابهای آموزش آشپزی می باشد.

بخشی از متن

شعله زرد: پسته و بادام را با نیم قاشق مارگارین سرخ می کنیم و کنار میگذاریم، در یگ نروستا آب و برنج را جوش می آوریم، بهم می زنیم، که نچسبد. آتش را ملایم می کنیم و هر چند دقیقه ای برنج را هم می زنیم.

هنگامی که برنج نیمه پخت شده شکر و مارگارین را اضافه می کنیم و هم می زنیم. بعد از ده دقیقه گلاب، زعفران و هل را اضافه می کنیم، و بهم می زنیم، تا که آب آن تمام شود. در دیسی می ریزیم، با پشت قاشق صاف می کنیم، با دارچین نقشه کاری می کنیم و با پسته و بادام سرخ شده زینت می دهیم.

کیک برنج: برنج را با آب خوب می جوشانیم، نیمه پخته که شد، شکر و کرده را به آن اضافه می کنیم و به پختن ادامه می دهیم و بهم می زنیم تا آب آن کم شود. 

کتاب آشپزی ایران کاشر برای مطالعه بانوان علاقمند به آشپزی بصورت رایگان در شهر کتاب قرار گرفته است. همچنین می توانید سایر کتاب های مربوط به آشپزی را از فهرست آشپزی موجود در سایت دانلود و مطالعه نمایید.

کتاب آشپزی ایران کاشر

عنوان کتاب: آشپزی ایرانی کاشر

نویسنده: ویدا لوئیم

تعداد صفحات کتاب: 17 صفحه

زبان کتاب: فارسی و انگلیسی

حجم فایل: 6.1 مگابایت

نوع فایل: PDF

منبع: شهر کتاب

آنچه خواندید...

نوشته‌های مشابه

شما را با عوامل ریزش مو از جمله استرس , حاملگی , داروها, عفونت , بیماری ها و مراقبت ناسالم آشنا می کند و راهکارهای درمان ریزش مو را با نوشتن ویتامین ها و مواد معدنی لازم  به شما می آموزد .
بروزرسانی: 7 روز قبل
تعداد بازدید: 984
کتاب سرباز حلبی  گنجینه‌ای است از دوست ‌داشتنی ‌ترین و به یادماندنی ‌ترین افسانه‌ها و اسطوره‌های جهان، قصه‌های حیوانی و داستان‌های بومی سرزمین‌های دوردست از افسانه‌های مشهوری چون سیندرلا، سفیدبرفی، جک و لوبیای سحرآمیز گرفته تا...
بروزرسانی: 1 هفته قبل
تعداد بازدید: 1228

4 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *