دقیقا چه بگویید تا حرفتان را گوش کنند

آخرین ویرایش: 2 سال قبل
دقیقا چه بگویید تا حرفتان را گوش کنند؟ (nbookcity.com)

دانلود کتاب دقیقا چه بگویید تا حرفتان را گوش کنند

کتاب دقیقا چه بگویید تا حرفتان را گوش کنند، نوشته‌ی فیل جونز است که اولین بار در سال 2018 منتشر شد.

حجم بسیار کمی دارد و نکات و مطالب آن به طور مختصر بیان شده تا خواندن و استفاده از مطالب برای همه آسان و قابل اجرا باشد. کتاب در دسته‌ کتاب های روانشناسی با موضوع ارتباط و کسب و کار قرار می‌ گیرد.

رشد و توسعه فردی و افزایش مهارت‌های ارتباطی یکی از اهداف اصلی جونز برای نوشتن این کتاب بوده است. این کتاب در 23 بخش به خوانندگان کمک می‌ کند تا با کلمات جادویی بتوانند با دیگران ارتباط بگیرند و با کلام خود در آن‌ها نفوذ کنند. این ارتباط می‌ تواند هم در حوزه روابط کاری و هم در روابط فردی باشد.

خلاصه کتاب

دقیقا چه بگویید تا حرفتان را گوش کنند کتابی ست که هر کس محصول یا خدماتی می فروشد، کتاب می نویسد یا می خواهد از لحظه ی اول، دیگران را تحت تاثیر قرار دهد، به آن ها انگیزه دهد، باعث مشارکت دیگران شود و روی آن ها تاثیر بگذارد، حتما باید بخواند. این کتاب کمک تان می کند قانع کننده ترین عبارت ها را به زبان بیاورید، سوال های مناسب را در زمان مناسب بپرسید و کلمات اشتباه را از دایره ی لغات شخصی و حرفه ای تان حذف کنید. توصیه می شود وقتی کتاب را می خوانید، کاغذ و قلم داشته باشید. همان طور که هر بخش را می خوانید، سعی کنید مثال هایی برای خودتان بنویسید.

بعد تصمیم بگیرید هر چه سریع تر امتحان شان کنید و هر بار که انجام شان می دهید، احساس راحتی و اعتماد به نفس بیش تری داشته باشید . تمام چیزهایی که با شما به اشتراک گذاشته می شود شاید ساده به نظر برسند، اما سادگی لزوما به معنی راحتی نیست. منطقه ی راحت بودن تان را ناراحت کنید! و تغییرات را شروع کنید. کلمات جادویی کلماتی اند که مستقیم به ناخودآگاه شنونده نفوذ می کنند. ذهن ناخودآگاه، ابزار قدرتمندی در تصمیم گیری هاست، چون با آماده سازی ما برای تصمیم گیری، آن هم بدون تحلیل بیش از حد تصمیمات از قبل، برنامه ریزی می شود.

ذهن ناخودآگاه تا حدی مثل کامیپوتر عمل می کند؛ فقط خروجی های «بله» یا «نه» دارد و هیچ وقت نمی تواند بر اساس «شاید» عمل کند. قوی و قاطع است و سریع به حرکت می افتد. استفاده از کلماتی که مستقیم به بخشی از مغز نفوذ می کنند که فارغ از شایدهاست و بر اساس واکنش های غیرارادی عمل می کند، به شما برتری قابل ملاحظه ای در گفت و گو می دهد و باعث می شود به خواسته های تان برسید. در کتاب دقیقا چه بگویید تا حرفتان را گوش کنند، بعضی از این کلمات جادویی را مرور می کنیم. کلمات جدیدی اضافه می شوند و مثال های دقیقی آورده می شود تا نشان دهیم چطور در گفت و گوهای تان از آن ها استفاده کنید.

بخشی از متن کتاب

یکی از مرسوم‌ ترین دلایل مردم در جواب به این سؤال که چرا نمی توانند ایده، محصول یا خدمات شان را به دیگران معرفی کنند، این واقعیت است که از نه شنیدن می‌ ترسند. کلماتی نظیر  مطمئن نیستم برایتان مناسب باشد ولی…” مجموعه‌ای از کلمات جادویی ست که می‌توانید از آن‌ها برای معرفی هر چیزی به هرکسی و در هرزمانی استفاده کنید و به هیچ عنوان جواب رد نشنوید. وقتی صحبتتان را با این کلمات شروع می‌کنید باعث می‌شود ذهن ناخودآگاه شنونده این را بشنود که در اینجا تحت فشار نیستم، با گفتن اینکه ممکن است علاقه‌ای به محصول یا خدماتتان نداشته باشند، طبیعتاً انگیزه‌شان را بالا می‌برید.

از خودشان می‌پرسند این خدمات یا محصول چیست و این بیشتر شدن کنجکاوی، گیرشان می‌اندازد. در ضمن، انگیزه‌ای درونی به وجود می‌آورد که به آن‌ها می‌گویید باید تصمیمی بگیرند و با این رویکرد نرم می‌ توانید مطمئن شوید این تصمیم بدون تحمیل و با رضایت درونی گرفته خواهد شد. با این‌ حال، جادوی واقعی از طریق کلمه سه‌ حرفی آخر این جمله منتقل می‌ شود. این کلمه، ولی است.

وقتی به کسی می‌ گویید، «مطمئن نیستم برایتان مناسب باشد، ولی  یک صدای درونی آرام در ذهن شنونده می‌ گوید، شاید بخواهید نگاهی به آن بیندازید. این رویکرد بدون جواب رد، نتیجه‌ی ساده‌ای با خود دارد. یکی از این دو اتفاق می‌افتد: شنونده علاقه‌مند می‌ شود و درخواست می‌ کند اطلاعات بیش‌تری به او بدهید. چون شخصاً به آن علاقه‌مند شده است، یا در بدترین حالت می‌ گوید به آن فکر خواهم کرد.

نقد کتاب دقیقا چه بگویید تا حرفتان را گوش کنند

کتاب دقیقا چه بگویید تا حرفتان را گوش کنند شاهکاری ست در هنر نفوذ، متقاعد کردن و رسیدن به نتایج تجاری عالی، هرکس که دوست دارد در کسبو کار وزندگی شخصی اش بیش تر کسانی دیگران را متقاعد کند، باید این کتاب را بخواند. اگر می خواهید در هر شرایطی تاثیر گذار باشید، باید روی درس های ساده و در ضمن، قدرتمند این کتاب، تسلط پیدا کنید.کتاب حاضر آن قدر مفید است که می تواند جایگزین تمام کتاب های دیگر مربوط به رفتار انسان شود. همیشه وقتی حرفی را به زبان آورید بدترین زمان برای این است که فکر کنید بهترین چیزی که می توانید بگویید چیست!

این کتاب، شما را برای تمام نتایج شناخته شده ای که می تواند وجود داشته باشد،آماده می کند و در تقریبا تمام گفت و گوها باعث برتری قابل ملاحظه تان می شود.

تعداد بازدید: 1,995 بار

Phil%20Jones%20 %D9%81%DB%8C%D9%84%20%D8%AC%D9%88%D9%86%D8%B2

عنوان کتاب: دقیقا چه بگویید تا حرفتان را گوش کنند

ثروتمندان خود ساخته 

واژگان جادویی برای تاثیرگذاری و نفوذ کلام 

نویسنده: فیل جونز

مترجم: محمدمهدی ربانی 

تعداد صفحات کتاب: 54 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 1.4 مگابایت

نوع فایل: PDF (RAR)

منبع: شهرکتاب

دکمه دانلود قابل مشاهده برای کاربران ویژه

نوشته‌های مشابه

رولف دوبلی نویسنده، کارآفرین و رمان نویس مشهور سوئیسی است  که در ۱۵ ژوئیه ۱۹۶۶ در لوتسرن سوئیس متولد شد. او با کتاب هنر شفاف اندیشیدن به شهرت بالایی دست یافت. وی پس از نوشتن...
بروزرسانی: 3 ساعت قبل
تعداد بازدید: 35121
بامدادان در این کتاب با اتکا به منابع تاریخی و با استفاده از روشی تحلیلی، به بررسی روایت های مختلف از پیدایش اسلام می‌پردازد. او در این کتاب به این نتیجه می رسد که روایت های سنتی از پیدایش اسلام...
بروزرسانی: 6 روز قبل
تعداد بازدید: 108

2 پاسخ

  1. سلام من اشتراک vip خریدم ولی هیچ لینکی برام نیومد لطفا راهنمایی کنید

    1. با سلام. از اینکه به خانواده بزرگ شهر کتاب پیویسته اید خرسندیم.
      به استحضار می رساند اشتراک vip شما فعال می باشد. در صورتی که دکمه های دانلود برای شما نمایش داده نمی شود لطفا پس از ورود به حساب کاربری خود یکبار صفحه را رفرش نمایید.
      همچنین لینک دانلود مستقیم این کتاب را برای شما ایمیل کردیم. بررسی کنید اگر باز هم سوال یا مشکلی داشتید با کمال میل در خدمتیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *