چگونه نفوذ کنیم

چگونه نفوذ کنیم (nbookcity.com)

دانلود کتاب چگونه نفوذ کنیم

اگر بخواهید موفق شوید یا در دنیایتان تأثیری مثبت بر جای بگذارید، باید بتوانید صاحب نفوذ باشید. بدون نفوذ موفقیتی وجود ندارد. برای نمونه، اگر فروشنده باشید و بخواهید بر فروش خود بیفزایید، باید بتوانید در مشتریانتان تأثیر بگذارید. اگر مدیر هستید موفقیت شما به این بستگی دارد که در کارکنان‌تان تأثیر بگذارید. اگر مربی ورزشی هستید، تنها با نفوذ در بازیکنان‌تان می‌توانید موفق و برنده شوید. اگر روحانی و واعظ هستید، تنها با نفوذ در کسانی که به صحبت‌های شما گوش می‌دهند می‌توانید موفق شوید. اگر می‌خواهید خانواده‌ای سالم و منسجم شکل دهید، باید بتوانید در افراد خانواده نفوذ داشته باشید. اگر بتوانید صاحب نفوذ باشید، سریع‌تر می‌توانید به خواسته‌هایتان برسید. در کتاب چگونه نفوذ کنیم، جان مکسول و جیم دورنان دیدگاه‌ها و حکایت‌های آموزنده‌ای را با شما در میان می‌گذارند.

جملات برگزیده کتاب

  • شخصیت در لحظات بی‌اهمیت زندگی ما شکل می‌گیرد.
  • وقتی کسی تشویق ‌شود، می‌تواند بر ناممکن‌ها و مشکلات بزرگ غلبه کند.
  • وقتی به اشخاص ایمان داشته باشید، کارهایی غیرممکن می‌کنند.
  • وقتی دیدگاه کسی را درک کنیم، وقتی درک کنیم او می‌خواهد چه کار کند، می‌بینیم نود درصد کارش درست است.
  • از نظر بیشتر مردم، آنچه اکنون هستند دلیل پیشرفت نکردن‌شان نیست، بلکه آنچه خیال می‌کنند نیستند آن‌ها را عقب نگه می‌دارد.

چکیده کتاب

شما با هر كار و حرفه‌ ای مي‌توانيد بر تاثيرگذاري خود در ديگران بيفزاييد و براي اين‌كه چنين شود، بايد نافذ و تاثيرگذار باشيد. راه‌هاي ساده بياموزيد تا با ديگران روابط مثبت‌تر داشته باشيد. با تسلط بر مطالب كتاب چگونه نفوذ کنیم: – مديران درمي‌يابند كه كاركنان‌شان با اشتياق بيشتري كار مي‌كنند. – والدين با فرزندان‌شان در سطح عميق‌تري رابطه برقرار مي‌كنند. – مربيان مي‌بينند كه بازيكنان‌شان بهتر بازي مي‌كنند. – فروشندگان ركورد فروش را مي‌شكنند. با نفوذ كردن و تاثيرگذاري مي‌توانيد در خانه، محل كار و همه مراحل زندگي به موفقيت برسيد.

بخشی از متن کتاب

وقتی می‌خواهید با کسی در پیوند و ارتباط شوید، زمینه‌ای مشترک پیدا کنید و ببینید چه چیزی برای آن‌ها مهم است و آنچه را برای‌تان اهمیت دارد با آن‌ها در میان بگذارید. لازمه این کار این است که با آن‌ها از صمیم قلب صحبت کنید. از مرد جوانی که اخیراً مدرک روان‌شناسی گرفته بود، خواستند که برای جمعی از شهروندان سالخورده صحبت کند. او به مدت چهل‌وپنج دقیقه برای آن‌ها صحبت کرد و گفت که دوران سالخوردگی را چگونه می‌توان به بهترین نحو زندگی کرد.

وقتی صحبتش تمام شد، زنی هشتادساله به سخنران جوان نزدیک شد و گفت: «از کلماتی عالی در سخنرانی خود استفاده کردی؛ اما می‌خواهم مطلبی را با تو در میان بگذارم که وقتی بزرگ شدی آن را لحاظ کنی. تو نمی‌دانی درباره چه موضوعی حرف می‌زنی.» وقتی می‌خواهید با دیگران ارتباط برقرار کنید، اصالت داشتن مهم‌ترین عاملی است که باید رعایت کنید. هیچ کلامی جای صداقت و تمایل صادقانه و از صمیم قلب کمک به اشخاص را نمی‌گیرد.

نقد و بررسی کتاب چگونه نفوذ کنیم

«چگونه نفوذ کنیم؛ چگونه در زندگی دیگران تأثیر مثبت بگذاریم» اثری از جان مکسول و جیم دورنان است که دیدگاه‌ها و حکایات آموزنده‌ای را با شما درمیان می‌گذارد و درباره مسایلی سخن می‌گوید که می‌توانند زندگی‌تان را تغییر دهند و همزمان به شما کمک کنند تا بر زندگی دیگراتن هم تاثیر بگذارید. جیم دورنان سی سال گذشته را فضای کسب‌وکار بوده و به مردم آموزش داده است که چگونه موفق شوند، و در این فرآیند توانسته سازمانی تجاری را در سطح جهان راه‌اندازی کند. از سوی دیگر، جان مکسول در 28 سال گذشته در نقش‌هایی دیگر همچون کشیش، مدیر اجرایی و سخنران الهام‌بخش فعالیت داشته است. او یکی از برجسته‌ترین کسانی است که در امر رهبری تدریس کرده و مطلب نوشته است.

شاید به این کتاب ها نیز علاقمند باشید:

تعداد بازدید: 847 بار

عنوان کتاب: چگونه نفوذ کنیم

چگونه در زندگی دیگران تأثیر مثبت بگذاریم

نویسنده: جان مکسول

مترجم: مهدی قراچه داغی

تعداد صفحات کتاب: 195 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 9.6 مگابایت

نوع فایل: PDF (RAR)

منبع: شهرکتاب

دکمه دانلود قابل مشاهده برای کاربران ویژه:

نوشته‌های مشابه

او خواهرم بود. میل نداشت ازدواج کند ولی ازدواج کرد. اما شوهرش را دوست نداشت، به کلیسا نمی رفت. غذا خوردن دست جمعی را دوست نداشت، همیشه روی تختخواب خودش استراحت می‌...
بروزرسانی: 5 ماه قبل
تعداد بازدید: 146
کتاب شدن میشل اوباما ، کتابِ خاطرات قدرتمندترین زن سیاه‌پوست جهان است.  این توضیحی است که برخی از نشریات معتبر دنیا درباره کتاب «Becoming» یا شدن، نوشته میشل اوباما، بانوی اول سابق آمریکا، نوشته‌اند...
بروزرسانی: 6 روز قبل
تعداد بازدید: 7856

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *