قصه های من و بچه هام

آخرین ویرایش: 2 سال قبل
قصه های من و بچه هام (nbookcity.com)

دانلود کتاب قصه های من و بچه هام

شما در این کتاب آموزنده با داستان یک خانواده‌ی 4 نفره آشنا می‌شوید؛ ماجرای پدر و پسری که بدون فکر دست به رفتارهای عجیب و حتی غلط می‌زنند. این اثر دلنشین به کودکان رفتارهای اجتماعی مانند خود مراقبتی، رفتارهای صحیح اجتماعی و مهارت‌های اقتصادی و… را آموزش می‌دهد. کتاب قصه های من و بچه هام نوشته‌ی شهرام شفیعی، با تصاویری جذاب و رنگارنگ ماجرای پدری است که با زبانی طنز اتفاقات خانواده‌ی چهار نفره خود را شرح می‌دهد. این اثر دوست داشتنی به آموزش مسائل اجتماعی می‌پردازد.

چکیده کتاب

راوی قصه های من و بچه هام، پدر خانواده است که به همراه دختر خردسال و پسر کوچکش هر بار درگیر ماجرایی طنزآمیز می‌ شوند.  این کتاب ها با عنوان‌های «سه اسب‌چوبی» و «هندوانه» برای گروه سنی ۵ تا ۹ سال منتشر شده‌اند که هر کتاب شامل پنج داستان است. داستان‌های این دو مجموعه پیش از این در ماهنامه قلک (ویژه سه تا هفت‌ساله‌ها) به چاپ رسیده بودند که بر اساس نظرسنجی از مخاطبان این ماهنامه، پرمخاطب‌ترین داستان‌ این نشریه هستند.

عناوین داستان های کتاب:

  • داستان تلفن
  • داستان تونل وحشت
  • داستان چمدان
  • داستان خرمالو
  • داستان سه اسب چوبی
  • داستان شکایت
  • داستان طوطی
  • داستان عصرانه
  • داستان مورچه
  • داستان هندوانه

بخشی از متن کتاب

آن روز صبح ما خواب ماندیم. مدرسه‌ی پسرم خیلی دیر شد. پسرم را برداشتم و تندی بردم مدرسه. به مدیر گفتم: «بفرمایید، فقط وقت نشد که بیدارش کنیم! اگر خواستید او را از مدرسه بیندازید بیرون، اول بیدارش کنید!» موقع شام گفتم: «شب‌ها باید ساعت 10 بخوابیم. اگر زود بخوابیم، صبح‌ها به موقع بیدار می‌شویم.» شب ما همگی کمک کردیم و میز غذا را چیدیم. مامانی گفت: «پیتزا درست کرده‌ام زود بخورید. باید ساعت 10 بخوابیم.» پسرم گفت: «دو روز طول می‌کشد تا این پیتزا خنک شود!» مامانی گفت: «من، پیتزا درست کرده‌ام نه آسفالت!

من گفتم: «شلوارم افتاده توی دریاچه؟ از خشک شویی تلفن زده‌اند؟» مامانی دستش را محکم به دهانش فشار داد. یعنی هیچی نگویم و حواس‌اش را پرت نکنم.  بعد تلفنی گفت: «توی جیب‌اش یک بسته آدامس موزی بوده؟!»
داد زدم: «توی شلوار من آدامس موزی نبوده. از خشک شویی تلفن زده‌اند؟!» مامانی دستش را گذاشت روی گوشی. بعد با عصبانیت گفت: «نه… شوهرخاله گم شده. دارم با خاله حرف می‌زنم. کسی از خشک شویی تلفن نزده!» من رفتم جلوی آینه نشستم. بعد گفتم: «مامانی سشوار کجاست؟ الان سرما می‌خورم.»

نقد و بررسی کتاب قصه های من و بچه هام

مجموعه کتاب قصه های من و بچه هام داستان‌های طنزآمیز خانواده‌ای چهارنفره است که پدر خانواده روایتگری قصه‌ها را بر عهده دارد. خواندن ماجراهای این کتاب می‌تواند برای هر مخاطبی در هر سنی آشنا باشد به طوری که به گفته نویسنده، این کتاب خاطره‌ مادربزرگ‌ها و پدربزرگ‌های هفتاد سال بعد خواهد بود. در این کتاب‌ها مخاطب با اتفاقات روزمره‌ای مواجه می‌شود که برای اغلب خانواده‌ها رخ می‌دهد. به این‌ترتیب به‌طور غیرمستقیم راه‌ و روش مواجه با مسائل گوناگون به‌ویژه موضوعات فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی را می‌آموزند.

نگاه طنزآمیز افراد این خانواده‌ در مقابل مشکلات و چالش‌های روزمره باعث می‌شود مخاطب با خواندن، شنیدن و دیدن تصاویر این قصه‌ها دنیا را از دریچه‌ی دید این خانواده ببینند، با آن‌ها بخندند و از شخصیت‌ها مطالبی بیاموزند. هر ده داستان کتاب قصه های من و بچه هام در سایت آپلود شده است و لینک دانلود برای کاربران vip قابل مشاهده و دانلود است.

شاید به این کتاب ها نیز علاقمند باشید:

تعداد بازدید: 689 بار

Shahram%20Shafiee%20 %D8%B4%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%85%20%D8%B4%D9%81%DB%8C%D8%B9%DB%8C 1

عنوان کتاب: قصه های من و بچه هام

داستانهای تلفن، تونل وحشت، چمدان، خرمالو، سه اسب چوبی، شکایت، طوطی، عصرانه، مورچه و هندوانه

نویسنده: شهرام شفیعی

تعداد صفحات کتاب: همه داستان ها 25 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 6.2، 5.7، 6، 5.8، 5.2، 5.7، 6.1، 6.3، 5.5 و 5.7 مگابایت

نوع فایل: PDF (RAR)

منبع: شهرکتاب

لینک دانلود این کتاب به درخواست ناشر محترم از سایت حذف شده است.

نوشته‌های مشابه

کتاب حاضر علاوه بر اشاره به مسائل سیاسی از نقطه نظر انیشتن، بندهایی مربوط به نظرات او در مورد خدا، یهودیت و دین سازمان یافته و سوسیالیسم جهانی را به خود اختصاص داده است. برای کسانی که کنجکاو...
بروزرسانی: 1 روز قبل
تعداد بازدید: 2299
در کتاب مت هیگ می‌توانید اطلاعات زیادی درباره انواع آفت‌های زندگی مدرن از قبیل از کار افتادیگ، معضلات سلامت روانی، اضطراب‌های اینترنتی، واهمه های تلفنی، تنهایی مزمن، اختلالات تغذیه، اعتیاد به اینترنت...
بروزرسانی: 4 روز قبل
تعداد بازدید: 655

2 پاسخ

  1. سلام : من تازه وارزد سایت قشنگ و مفید تون شدم و خیلی هم خوشحالم ممنون از زحمات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *