مردان ساعت ده

آخرین ویرایش: 2 سال قبل
مردان ساعت ده (nbookcity.com)

دانلود کتاب مردان ساعت ده

اگر از خواندن داستان هایی با ژانر وحشت لذت می برید، کتاب مردان ساعت ده برای شما نوشته شده است.

استیون کینگ، نویسنده‌ی کتاب که به خاطر نوشتن داستان‌های ترسناک مشهور است در کتاب پیش رو موضوع بسیار پیش‌ پا افتاده و سمج «ترک سیگار» را دستمایه کار خود قرار می دهد تا داستانی فوق‌ العاده بیافریند.

خلاصه کتاب

کتاب مردان ساعت ده ترجمه داستان کوتاه «The Ten O’clock People» است. قهرمان داستان که یکی از کارمندانِ رده متوسط بانکی بزرگ است، یک روز در طولِ استراحت صبح هنگام، با واقعیتی رو به‌ رو می شود که او را تا مرزِ جنون به جلو می راند. واقعیتی که نه‌ تنها زندگی‌اش را به مخاطره می اندازد، بلکه هدفی به زندگیِ یک همسر و پدری معمولی می دهد که در نهایت، به تغییرِ سرنوشت بسیاری منجر می شود…

به قول پیرسون، قهرمان کتاب، مثل ترک سیگار است، بالاخره از جایی باید شروع شود. وقتی خواندن این داستان را شروع کردم، تا رسیدن به جمله آخر، نتوانستم آن را بر زمین بگذارم. توانایی کینگ در نمایش وحشت های متصورش در زندگی روزمره، به حدی فوق العاده است که خواندن این اثر، خوشی منحصر به فردی را برایم به ارمغان آورد. امیدوارم خواندن این کتاب برای شما نیز دلپذیر باشد.

بخشی از متن کتاب

پیرسون گفت: «آره.» به امروز صبح فکر می کرد. سر خیابان استراو ایستادند، صبر کردند تا کامیونی رد شود و سپس با عجله از عرض کوچه پادی گذشتند. پیرسون لحظه ای مبهوت نوشته ای اسپری شده پشت نیمکتی رو به رودخانه ایستاد؛ بیگانه ها روی نیمکت جا خوش کرده بودند. پشت نیمکت نوشته بود: ما فقط غذای دریایی حلال می خوریم. پیرسون گفت: «معرکه بود که صبح اونجا بودی، خیلی خوش شانس بودم.» دوک سر تکان داد: «بله خوش شانس بودی. وقتی خفاش ها سراغ کسی میرن، بدجور به خدمتش میرسن. بیشتر وقت ها پلیس ها بعد از مهمونی های کوچیکشون، تکه های آدم تو سبد جمع می کنن. متوجهی چی میگم؟» پیرسون سر تکان داد.

هیچ کس هم خبر نداره که همه قربانی ها یک وجه مشترک دارن. اونا تعداد نخ سیگارشون رو به پنج تا ده نخ سیگار در روز کم کردن. فکر کنم چنین تشابهی رو حتی پلیس اف بی آی هم نتونه کشف کنه.» پیرسون پرسید: «اما چرا باید ما رو بکشن؟ منظورم اینه که اگه کسی این طرف و اون طرف بره و بگه که رئیسم آدم فضاییه، هیچکی گارد ملی رو خبر نمی کنه؛ به جاش زنگ میزنه به تیمارستان!» دوک گفت: «رفیق کمی فکر کن، تو اون جانورها رو دیدی.» «خب، باشه، که چی؟» -برندون اونا مثل گرگ هستن، گرگهای نامرئی که تو گله گوسفندا میچرخن. اصلا بگو ببینم، گرگها گوسفندها رو برای چی میکشن؟

غذا؟ نه، کشتن گوسفندها بهشون حال میده!» -چی… منظورت چیه؟» صدای پیرسون تا حد پچ پچ کردن آهسته شد و ادامه داد: «منظورت این که اونا ما رو می خورن؟» دوک گفت: «اونا فقط بخش هایی از ما رو می خورن، این دقیقا همون چیزیه که اون روز رابی دلاری به من گفت و این همون چیزیه که بیشترمون هنوز باور می کنیم.» -دوک، منظورت از ما چه کسانیه؟» -آدم هایی که به ملاقاتشون می ریم. همیشه همه حاضر نیستند. اما این بار بیشترمون هستیم. یک خبریه، یک خبر بزرگ.»

نقد کتاب مردان ساعت ده

کتاب مردان ساعت ده می تواند نظر علاقه مندان به داستان‌ هایی با موضوعات تکراری اما با طرز روایت جدید را به خود جلب کند. اثری خواندنی اما متفاوت با موضوع ترک سیگار است.

داستانی درخشان از استیون کینگ که شما را تا انتهای کتاب با خود می کشاند.

تعداد بازدید: 314 بار

Stephen%20King%20 %D8%A7%D8%B3%D8%AA%DB%8C%D9%88%D9%86%20%DA%A9%DB%8C%D9%86%DA%AF 1

عنوان کتاب: مردان ساعت ده

نویسنده: استیون کینگ

مترجم: سمیه جعفری نژاد

تعداد صفحات کتاب: 60 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 4.9 مگابایت

نوع فایل: PDF (RAR)

منبع: شهرکتاب

دکمه دانلود قابل مشاهده برای کاربران ویژه

نوشته‌های مشابه

جیمی کانکلین، پسری با توانایی‌های غیرعادی است. مادر او، یک مادر مجرد و تنهاست که دوست دارد فرزندش، مانند بقیه، معمولی باشد. اما خوب می داند که جیمی معمولی نیست. او همیشه به پسرش توصیه می کند...
بروزرسانی: 2 سال قبل
تعداد بازدید: 752
اغلب آثار استیون کینگ در ژانر وحشت بوده و می توان گفت که او برترین نویسنده ی ژانر وحشت در حال حاضر به شمار می آید. نویسنده در کتاب موسسه اینبار ماجرای عجیب و مرموز پسری به نام لوک الایس را روایت می‌ کند.
بروزرسانی: 3 سال قبل
تعداد بازدید: 851

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *