مواد غذایی مفید در ترمیم زخم

آخرین ویرایش: 2 هفته قبل
مواد غذایی مفید در ترمیم زخم

دانلود کتاب مواد غذایی مفید در ترمیم زخم

کتاب مواد غذایی مفید در ترمیم زخم یکی دیگر از آثار گردآوری شده توسط رضا پوردست گردان عزیز می باشد که شما را انواع زخم و روش های درمان و ترمیم آن آشنا می سازد.

در این کتاب به صورت کامل و قدم به قدم به آثار زخم ها و روش های بهبود آنها  پرداخته شده است. شما می توانید سایر آثار این نویسنده را نیز به صورت رایگان از شهر کتاب دانلود و مطالعه نمایید.

زخم باز

زخم باز جراحتی است که منجر به آسیب بافتی از بدن، معمولاً پوست، می شود. معمولاً همه ی افراد در زندگی زخم باز را تجربه خواهند کرد. بیشتر زخم های باز خفیف بوده و در خانه قابل درمان اند.

درمان زخم باز

سقوط، برخورد تصادفی با اجسام برنده و نوک تیز و تصادفات رانندگی دلایل عمده ی بروز یک زخم باز هستند. زخم های کوچکتر و خفیف در خانه قابل درمان هستند. در ابتدا محل زخم را شسته و ضد عفونی کنید تا همه ی آلودگی ها از سطح آن برداشته شود. با فشار دادن سطح زخم تورم و خونریزی را کنترل کنید. 

زخم ها می تواند در پوست یا مخاطی مانند مخاط دهان، مخاط تناسلی، مخاط دستگاه گوارش ایجاد شود، اما شا یع ترین محل زخم ها پوست بدن هستند. اکثر ما احتمالا به خاطر حضور در فعالیت های روزمره زندگی متحمل انواع مختلفی از زخم ها شده ایم.اکثر زخم هایی که سطحی هستند، محدود به لایه های بیرونی پوست هستند.

بعضی دیگر از انواع زخم ها عمیق تر هستند و به لایه های بافت زیرین پوست و یا اندام ها می رسند. بسته به عامل ایجاد زخم، مکان و عمق آن ، یک زخم می تواند ساده و تهدید کننده حیات زندگی یک فرد باشد. بسته به زمان التیام یک زخم، آن زخم می تواند به صورت حاد یا مزمن طبقه بندی شود.

در پایان مطالعه کتاب مواد غذایی مفید در ترمیم زخم را به همه علاقه‌مندان عزیز پیشنهاد می‌کنیم.

مواد غذایی مفید در ترمیم زخم - رضا پوردست گردان

عنوان کتاب: مواد غذایی مفید در ترمیم زخم

تالیف و ترجمه: رضا پوردست گردان

تعداد صفحات کتاب: 37 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 619 کیلوبایت

نوع فایل: PDF

منبع: شهر کتاب

آنچه خواندید...

نوشته‌های مشابه

داستان کتاب ویکنت دو نیم شده ، درباره ویکنت مداردو از ترالبا است که به ارتش مسیحی در جنگ‌های قرن هفدهم با امپراتوری عثمانی می‌پیوندد. وی در روز اول درگیری در بوهم توسط گلوله توپی که به سینه‌اش برخورد می‌کند به دو نیم تقسیم می‌شود. ویکنت مداردو در اثر این جراحت...
بروزرسانی: 3 هفته قبل
تعداد بازدید: 1212
آندرسن در کتاب درختچه ختمی می كوشد پرده های نگاه ما را كنار بزند، چه بسا زیبایی‌های شكوهمند و اعجاب آوری را كه در كنار ماست درك نمی كنیم و با نگاهی از سر عادت و تكرار از آنها می‌گذریم، در حالی كه مزمزه ی زیبایی آنها می تواند لذتی تا عمق جان به ما ببخشد.
بروزرسانی: 2 هفته قبل
تعداد بازدید: 655

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *