لایه های بیابانی

آخرین ویرایش: 2 سال قبل
لایه های بیابانی (nbookcity.com)

معرفی کتاب لایه های بیابانی

کتاب لایه های بیابانی اولین مجموعه داستان محمود دولت آبادی است که در سال 1347 منتشر شد و دولت آبادی به عنوان نویسنده بومی نگار با خصوصیات مخصوص خودش شناخته شد . بعداز اینکه آوسنۀ بابا سبحان چاپ شد که سبک خاص ایشان مورد توجه زمانه خودش قرار گرفت . شهر کتاب این کتاب را برای کسانی که با قلم شیوای محمود دولت آبادی آشنایی دارند در سایت قرار داده است تا با آثار دیگری از این نویسنده نیز آشنا شوند.

آثار ماندگار دولت آبادی

آثار دولت ‌آبادی به زبان‌های انگلیسی، فرانسوی، ایتالیایی، نروژی، سوئدی، چینی، کردی، عربی، هلندی، عبری و آلمانی ترجمه شده‌اند. محمود دولت ‌آبادی چندین نمایش‌نامه و فیلم‌نامه را به نگارش درآورده است، او همچنین سابقه بازیگری در تئاتر و سینما را دارد، اقتباس از آثار دولت ‌آبادی ساخت چند فیلم را به‌همراه داشته است.

فضای اکثر نوشته‌های دولت ‌آبادی در روستاهای خراسان رخ می‌دهد و رنج و مشقت روستاییان شرق ایران را به تصویر می‌کشد.  دولت ‌آبادی در سال ۲۰۱۳ برگزیده جایزهٔ ادبی یان میخالسکی سوییس شد. در ۲۵ آبان ماه ۱۳۹۳ معادل ۱۶ نوامبر ۲۰۱۴ جایزه شوالیه ادب و هنر فرانسه توسط سفیر دولت فرانسه در تهران و در محل رزیدانس سفارت فرانسه به محمود دولت‌آبادی نویسنده پیشکسوت و برجسته ایرانی اهدا شد.

همه تلاش ما بر این بوده است تا تمام کتاب های ماندگار نویسنده های بزرگ همچون دولت آبادی را به صورت رایگان در اختیار کاربران عزیز قرار دهیم. شما می توانید سایر آثار این نویسنده را از جمله نون نوشتن ، نمایشنامه خانه آخر ، جای خالی سلوچ ، کلیدر (ده جلد کامل) و روزگار سپری شده مردم سالخورده  (سه جلد کامل) را نیز دانلود و مطالعه نمایید.

تعداد بازدید: 1,919 بار

Mahmoud%20Dowlatabadi%20 %D9%85%D8%AD%D9%85%D9%88%D8%AF%20%D8%AF%D9%88%D9%84%D8%AA%20%D8%A2%D8%A8%D8%A7%D8%AF%DB%8C 6

عنوان کتاب: لایه های بیابانی

نویسنده: محمود دولت آبادی

تعداد صفحات کتاب: 130 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 3.5 مگابایت

نوع فایل: PDF

منبع: شهر کتاب

نوشته‌های مشابه

رمان کلیدر به سبک واقع گرایی نوشته شده است و نویسنده به طور ضمنی ادعا می کند که وقایع و شخصیت های داستان، همه بر پایه واقعیت اند. بکارگیری واژگان و اصطلاحات نامأنوس محلی تلاشی برای اثبات این مدعاست.
بروزرسانی: 2 سال قبل
تعداد بازدید: 2410
آنتوان چخوف که عمری دراز نیافت ، در همان زمان ناکافی آثاری بدیع آفرید که ظاهری آرام، چون چهره زیبا و نجیب خود وی داشتند. نیز ژرفایی همسان عمیق درون نویسنده ای که در آن غوغا هایی بر پا بود که نشانه های آن در آثارش تجلی می یافتند
بروزرسانی: 2 سال قبل
تعداد بازدید: 1588

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *