نخستین انسان در ماه

آخرین ویرایش: 3 هفته قبل
نخستین انسان در ماه (nbookcity.com)

دانلود کتاب نخستین انسان در ماه

کتاب نخستین انسان در ماه برای کودکان پیش دبستانی و دبستانی مناسب است.

آپولو ۱۱ از ماموریت‌ های برنامه فضایی آپولو است که منجر به گام نهادن نخستین انسان بر روی کره ماه شد. در طی این ماموریت که از سوی اداره کل ملی هوانوردی و فضای ایالات متحده آمریکا (ناسا) سازماندهی شده بود، «نیل آرمسترانگ، باز آلدرین و مایکل کالینز، در ۲۰ ژوئیه ۱۹۶۹ میلادی بر ماه گام نهادند و پس از ۸ روز زندگی در فضای بیرونی، هر سه فضانورد به زمین بازگشتند.

خلاصه کتاب

کتاب نخستین انسان در ماه داستان اولین فرود یک انسان بر روی کره ماه را در یک قالب تصویری جذاب بازگو می کند. در دهه ۱۹۶۰ میلادی رقابت فضایی میان دو ابر قدرت جهان در جریان بود. ایالات متحده می خواست اولین کشوری باشد که انسان را به کره ماه می فرستد. چند فضا پیما با سرنشین به مدار ماه ارسال شد اما تنها آپولو ۱۱ بود که به این هدف دست یافت. در این کتاب در می یابید که این ماموریت چگونه موفق شد.

کتاب حاضر اثر توماس کی آدامسن نیز از مجموعه کتاب‌های کمیک استریپ مخترعان و کاشفان انتشارات عصر اندیشه برای نوجوانان است. در این مجموعه نوجوانان با سرگذشت بزرگان تاریخی، مخترعان و دانشمندان در قالب کتاب‌های مصور کمیک آشنا می شنوند.

کتاب پیش رو جلد دوازدهم این مجموعه است که داستان رقابت فضایی میان دو ابرقدرت جهان در دهه ۱۹۶۰ میلادی را روایت می کند. انتشارات عصر اندیشه در سال ۱۳۷۹ تأسیس شده است و فعالیت عمده‌اش در زمینه چاپ کتاب‌های کودک‌ و نوجوان، پوسترها، کارت‌ها و اطلس‌های کمک‌ آموزشی برای دانش آموزان است.

نقد کتاب نخستین انسان در ماه

کتاب نخستین انسان در ماه نوشته توماس کی. آدامسن، از مجموعه کتاب‌های تصویری مخترعان و کاشفان، چگونگی انجام اولین سفر انسان به کره ماه را به صورت کمیک توضیح می دهد. این کتاب جذاب و کتاب‌های دیگر این مجموعه برای افزایش اطلاعات تاریخی و علمی نوجوانان نوشته شده‌اند.

تعداد بازدید: 243 بار

Neil%20Armstrong%20 %D9%86%DB%8C%D9%84%20%D8%A2%D8%B1%D9%85%D8%B3%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D9%86%DA%AF

عنوان کتاب: نخستین انسان در ماه

نویسنده: توماس کی آدامسن

مترجم: فرشاد مزینانی

تعداد صفحات کتاب: 34 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 13.3 مگابایت

نوع فایل: PDF (RAR)

منبع: شهرکتاب

دکمه دانلود قابل مشاهده برای کاربران ویژه

نوشته‌های مشابه

«مدیرمدرسه» شاید به جرأت بهترین اثر «جلال آل احمد» باشد. نویسنده‌ای ظلم‌ستیز که واقعیت‌های زندگی را با نظری انتقادی ارائه می‌کند. راوی داستان که از آموزگاری به تنگ آمده است، برای آسودگی خود و داشتن درآمد بیشتر و بی دردسر به مدیری دبستان رو می آورد ...
بروزرسانی: 10 ماه قبل
تعداد بازدید: 5360
توصیفات متفاوت از صحنه ها و نثر بی نهایت جذاب و شخصیت پردازی خلاقانه، به موراکامی در تعریف روایت هایی از انفجار معنای انسان در سکوتش در برابر جهان اطرافش کمک کرده است. اگر آثار هاروکی موراکامی...
بروزرسانی: 3 هفته قبل
تعداد بازدید: 214

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *