مثل یک موفق عمل کن مثل یک موفق فکر کن

آخرین ویرایش: 2 سال قبل
مثل یک موفق عمل کن مثل یک موفق فکر کن (nbookcity.com)

دانلود کتاب مثل یک موفق عمل کن مثل یک موفق فکر کن

کتاب مثل یک موفق عمل کن، مثل یک موفق فکر کن در دسته‌ کتابهای انگیزشی و موفقیت قرار دارد.

کتاب پیش‌ رو به شما نشان می دهد که در زندگی همه‌ی ما لحظاتی وجود دارد که در آن تصمیمی آگاهانه برای پیشبرد رویاهایمان می گیریم. استیو هاروی عقیده دارد تمام کسانی که در صدد پیشرفت در زندگی‌شان هستند باید هدیه و ودیعه‌ی خدادادی خداوند را در خود پرورش دهند تا زمانی که موقعیت مناسب فرا می رسد آمادگی لازم در او وجود داشته باشد. مطالعه‌ی این کتاب به شما نشان می دهد که مهم نیست در چه شرایطی از زندگی قرار دارید. موفقیت از زمانی آغاز می شود و برای شما اتفاق می افتد که خودتان باور به موفق بودنتان داشته باشید.

خلاصه کتاب

استیو هاروی در کتاب حاضر به شما می گوید که چگونه در زندگی موفق شوید ، کلیدهایی را برای تحقق هدف خود به شما می دهد. کتاب های بی شماری درباره موفقیت به شما می گوید که شما چه چیزهایی را باید بدست آورید که قبلا در اختیار نداشته اید. نویسنده کتاب مثل یک موفق عمل کن مثل یک موفق فکر کن به شما می گوید که چگونه با استفاده از داشته های خود ، به آرزوهای خود برسید.

هرکدام از ما با هدیه ای که خالق خود به ما اهدا کرده است متولد شده ایم – کاری که شما با تلاش بسیار کم در انجام آن بهترین کار را می کنید. اگرچه می تواند مانند کسی باشد اما هدیه شما فقط متعلق به شماست. هیچ کس نمی تواند آن را از شما بگیرد. شما تنها کسی هستید که می توانید از آن استفاده کنید – یا آن را هدر دهید.

استیو نشان می دهد که چگونه این هدیه بیشترین شانس موفقیت و تحقق مأموریت و هدف زندگی شما را دارد. او به شما کمک می کند تا یاد بگیرید که داشته های خود را چون هدیه ای الاهی بپندارید. ‏‏مهم نیست که چقدر به دست می‌آوریم. مهم این است که باید تخیلمان را تا جایی ‏که می‌توانیم به جلو پیش ببریم. کتاب مثل یک موفق عمل کن… راه و رسم موفقیت را از طریق راهکارهای جدید به شما ارائه می دهد.

سخن نویسنده کتاب

اینکه کتاب مثل یک موفق عمل کن مثل یک موفق فکر کن را انتخاب کرده اید، نشان از آن دارد که با جدیت به دنبال دستیابی به سطحی برتر از زندگی هستید و می خواهید هر آن چه را دنیا برای تان در نظر گرفته، در آغوش بگیرید. من این کتاب را برای تمامی افراد نوشته ام. برای یک دانشجو که هزار آرزو دارد، برای فارغ التحصیلی که تلاش می کند گامی بزرگ در دنیای کسب و کار بردارد، برای بازنشسته ای که در انتظار آینده ای نامطمئن است یا برای هر کسی که در اوج ایستاده و می خواهد این جایگاه را تا ابد حفظ کند. انتخاب با شماست.

شاید تازه مسیر را شروع کرده اید یا شاید از موانع پیش رو خسته شده اید و تصمیم گرفته اید عقب نشینی کنید. شاید هم مسیری طولانی را جلو رفته اید و دیگر انگیزه ادامه دادن ندارید. ممکن است تعریف شما از موفقیت با تعریف من فرق داشته باشد اما همه ما آرزوهایی در زندگی داریم که مشترک هستند. همه ما خواهان آسایش ذهنی، عشق‌ورزی به دوستان و خانواده، سلامت جسمی و روانی و سطحی از رفاه مادی هستیم. تعریف شما از موفقیت هر چه که باشد، این کتاب زندگی‌تان را تغییر خواهد داد و به شما کمک می کند که به آن دست یابید.

بخشی از متن کتاب

من نوشتن رویاهایم را با ساختن تخته تجسم، یک قدم جلوتر بردم. نه تنها می خواستم درباره چشم اندازم بخوانم، بلکه دوست داشتم آن را ببینم. ابتدا که شروع به ساختن تخته تجسم کردم، خیلی از افراد اطرافم معنای این کار من را درک نکردند. برخی گفتند: «استیو! تو کلی پول داری، با این تخته تجسم چیکار می کنی؟» اما بگذارید به شما چیزی بگویم، من دست برنمی دارم. می خواهم در تمام زندگی ام مشغول یادگیری و پیشرفت کردن باشم. احتمالا تمام افراد موفقی که می شناسم هم همین گونه هستند.

زندگی آنان در بیش تر گرفتن خلاصه نمی شود، بلکه به بیش تر انجام دادن ختم می شود. من تخته تجسم دارم تا به زندگی ام جهت درستی بدهد. هنوز چیزهای زیادی هستند که دوست دارم به دست بیاورم. از گذشته ام یاد گرفتم بهترین راه برای رسیدن به هدف هایم این است که آن ها را جلوی خودم جایی که همیشه بتوانم نگاه شان کنم، قرار دهم. هرجا که باشم؛ چه در آتلانتا یا شیکاگو پشت میز کامپیوترم نشسته باشم یا مشغول چک کردن آیفون خود باشم، نخستین چیزی که بر روی صفحه همه این ها بالا می آید، تخته تجسم است.

مهم نیست کجا باشم، می خواهم که چشم اندازم به طور کامل جلوی مغز و ذهنم قرار بگیرد. نه تنها می توانم تخته تجسم را در همه جا ببینم، بلکه چشم اندازی که دارم به صورت مستقیم با بهبود بخشیدن تمام نقاط و بخش های زندگی ام که بیش ترین اهمیت را برایم دارند، در ارتباط است و راه هایی را پیدا کردم که این چشم اندازها فراتر از صفحه موبایل و لپ تاپ و کامپیوترم زندگی کنند.

نقد کتاب مثل یک موفق عمل کن مثل یک موفق فکر کن

کتاب مثل یک موفق عمل کن، مثل یک موفق فکر کن به قلم استیو هاروی، برای آن دسته از شماست که سقوط کرده اید، آن دسته از شما که بخشی از راه را رفته اید و تازه فهمیده اید این چیزی نیست که دنیا برای شما رقم زده باشد. وقتی از استعدادها و موهبت های خود استفاده کنیم، کائنات و هستی فرصت ها و منابع بی نظیری را در اختیارمان قرار می دهد. این ها همان جوایز خداوند هستند.

تمرکز اصلی کتاب بر این است که چطور این استعدادها را در حوزه های مهم دیگر زندگی همچون ایجاد روابط عالی کاری یا تقویت خانواده به کار گیرید. این کتاب برای تمام کسانی که نمی توانند با کتاب‌های موفقیت ارتباط برقرار کنند مناسب است زیرا تصویری عملی و دست‌یافتنی از مسیر موفقیت در اختیار خواننده قرار می دهد.

کتاب حاضر، به روش هایی کاملاً جدید، به غنای زندگی شما اضافه می کند.

تعداد بازدید: 678 بار

Steve%20Harvey%20 %D8%A7%D8%B3%D8%AA%DB%8C%D9%88%20%D9%87%D8%A7%D8%B1%D9%88%DB%8C 1

عنوان کتاب: مثل یک موفق عمل کن مثل یک موفق فکر کن

(موفق فکر کن موفق عمل کن)

Act like a success, think like a success

نویسنده: استیو هاروی

مترجم: فاطمه باغستانی

تعداد صفحات کتاب: 160 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 8.3 مگابایت

نوع فایل: PDF (RAR)

منبع: شهرکتاب

دکمه دانلود قابل مشاهده برای کاربران ویژه

نوشته‌های مشابه

عبدالله افقهی در کتاب روزگاری را به تصویر می‌ کشد که اکثر افراد اجتماع دزد هستند. در چنین روزگاری دیگر دزدان مورد توهین و بی‌ حرمتی قرار نخواهند گرفت و زندان و تاوان نیز برای آن‌ها بی‌ معنی شمرده می شود.
بروزرسانی: 1 سال قبل
تعداد بازدید: 228
بسیاری از روانشناسان معتقدند که بحث، نشانه ای از یک رابطه سالم است و بحث های سالم نشان می دهد که شما مایل به حل کردن مشکلات خود هستید و برای متوقف شدن آن بحث می کنید . کتاب چرا زن و شوهرها اختلاف دارند؟ اثری از جان گری، نویسنده‌ی پرآوازه‌ی کتاب...
بروزرسانی: 2 سال قبل
تعداد بازدید: 464

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *