رهبر انگیزه بخش

آخرین ویرایش: 1 سال قبل
رهبر انگیزه بخش (nbookcity.com)

دانلود کتاب رهبر انگیزه بخش

کتاب رهبر انگیزه بخش برای تعیین هدف نیست، اما اگر زیر مجموعه‌های ما هدف نداشته باشند، چطور می‌توانیم به آن‌ها انگیزه بدهیم؟

مثل این است که به یک بازاریاب شبکه‌ای تازه کار بگوییم «عجله کن، برو! اما درست نمی‌دانم کدوم طرف باید بروی…» رهبران الهام‌بخش می‌توانند به دیگران قدرت دهند که شور و اشتیاقشان را برای کار کردن و نحوه‌ی انجام کار افزایش دهند. آن‌ها اغلب وقتشان را برای رشد و توسعه‌ی استعداد اطرافیانشان صرف می‌کنند و با نشان‌ دادن تعهد خود به کار و ارزش‌هایشان به رونق کسب‌ و‌ کار کمک می‌کنند.

ارتباط یک ابزار قدرتمند است که رهبران می‌توانند از آن در جهت انگیزش کارکنان به نحو احسن بهره ببرند. ارتباط، اطلاعات را برای رهبر فراهم می‌کند. کارکنان احساس مهم بودن و شناخته شدن می‌کنند. ارتباط مؤثر بین رهبر و کارکنان، مسیر ارتباط و اتصال کارمندان با سازمان را هموار می‌کند.

خلاصه کتاب

انگیزه دادن هنر است یا علم؟ ممکن است ترکیبی از هر دو باشد. ذهن بشر کمتر از اعضای بدن او شناخته شده است، اما شواهد و قرائنی از خود باقی می گذارد که می توانیم با استفاده از آنها به خودمان و دیگران انگیزه بدهیم. این کتاب مرجع یا کتاب درسی علم ایجاد انگیزه نیست، بلکه مجموعه ای از روش های عملی ایجاد انگیزه است که می توانیم در کسب و کار بازاریابی شبکه ای خودمان به کار ببریم. انگیزه دادن به بازاریاب های شبکه ای جدید تنها وظیفه رهبران بازاریابی شبکه ای نیست، اما مطمئنا یکی از وظایف مهم آنها است.

در کتاب رهبر انگیزه بخش با برخی از روش های جالب انگیزه بخشی به خودمان و دیگران آشنا می شویم. انگیزه بیشتر باعث موفقیت بیشتر می شود. در حقیقت برای به حرکت در آوردن تیمتان لازم نیست دائم داد و بیداد کنید و دستور دهید تا کارها انجام شود. می‌توانید با ایجاد مسابقه، قدردانی، هدف گذاری، پر کردن فرم‌های مخصوص، پرورش شخصیت افراد و سایر روش های ایجاد انگیزه، نقش خود را برای به حرکت در آوردن تیم‌تان ایفا کنید.

بخشی از متن کتاب

داستان به اعماق ذهن مشتریان احتمالی و بازاریاب های شبکه ای شما نفوذ می کند. ما با داستان بهتر ارتباط برقرار می کنیم. کسانی که به داستان گوش می کنند، در واقع، یک فیلم از آن داستان در ذهن خودشان درست می کنند. ما می توانیم داستان هایی از دوران جوانی مان را به یاد بیاوریم، اما نمی توانیم ۱۵ دقیقه بعد از مطالعه، تاریخ یک رویداد مهم را سر امتحان به یاد بیاوریم. بعضی قصه ها آنقدر مؤثرند که اگر کاری از دستمان برنیاید خودخوری می کنیم. داستان احساسات ما را برانگیخته می کند. به همین علت موقع فیلم دیدن یا شنیدن شرح حال مردم گریه می کنیم.

به گردهمایی های شرکت خود فکر کنید. خیلی از لیدرها روی صحنه می آیند و داستان شکست و پیروزی خودشان را می گویند. ما با این افراد همذات پنداری می کنیم، و در درون خودمان با هر داستان احساسی کمی تغییر می کنیم. کتاب های انگیزشی، مطالب صوتی الهام بخش، و حضور در مراسم زنده به تغییر انگیزه درونی زیرشاخه ها کمک می کند. (این فقط یکی از دلایل بی شماری است که مراسم های زنده، گردهمایی های بزرگ، و کنفرانس ها این قدر مؤثرند.) بله، مشکلاتی هم هست موفقیت در کسب و کار به خاطر نبود مشکلات نیست.

هر کسب و کاری مشکلات خودش را دارد. وقتی زیرشاخه جدید ما این مشکلات را درک کند و انتظار آنها را داشته باشد، دیگر این مشکلات برای او مانع محسوب نمی شوند. کار ما این است که به زیرشاخه جدیدمان بفهمانیم که انتظارات واقع گرایانه داشته باشد تا وقتی این مشکلات پیش می آید، برایش عادی به نظر برسد. بگذارید زیرشاخه جدیدتان بداند مردم بدبین هستند و موقع تصمیم گیری این دل و آن دل می کنند. این عادی است که مردم نظرشان را عوض کنند یا از تغییر دادن زندگی خود بترسند. پس اوایلش، انتظار مشکلاتی از این قبیل را داشته باشید:

  • جواب تلفن شما را ندهند.
  • در آخرین لحظه قرارهای خود را لغو کنند.
  • بگویند «حالا تا ببینیم چه می شود».

نقد کتاب رهبر انگیزه بخش

رهبران انگیزه بخش حس هدف‌مندی را در تیم رواج می‌دهند؛ حسی که به اشخاص کمک می‌کند تا کار خود را ارزشمند ببیند. با رهبری انگیزه‌بخش می‌توانید مشارکت و تعامل میان همکارانتان را افزایش دهید.

این رهبران علاوه بر این‌که تیمشان را به سوی اهدافشان هدایت می‌کنند، هریک از اعضای تیم را به دستیابی به بهترینِ خودشان تشویق می‌کنند. آن‌ها اغلب این کار را با الگو‌برداری از مهارت‌ها، ویژگی‌ها و نگرشی که دوست دارند در کارکنانشان ببینند، انجام می‌دهند.

کتاب رهبر انگیزه بخش: تکنیک‌های ایجاد انگیزه در سازمان با ارائه راهکارهایی ساده به شما می‌آموزد که چطور برای کارکنان خود یک رهبر واقعی و انگیزه‌بخش باشید.

کتاب های پیشنهادی

تعداد بازدید: 305 بار

Tom%20Schreiter%20 %D8%AA%D8%A7%D9%85%20%D8%B4%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D8%AA%D8%B1 1

عنوان کتاب: رهبر انگیزه بخش

تکنیک های ایجاد انگیزه در سازمان؛ چگونه رهبران بازاریابی شبکه ای به اعضای سازمان خود انگیزه می دهند

نویسندگان: تام شرایتر و کیت شرایتر

مترجم: بامداد صالحی

تعداد صفحات کتاب: 106 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 6.91 مگابایت

نوع فایل: PDF (RAR)

منبع: شهرکتاب

برای خرید کتاب به سایت ناشر مراجعه کنید.

نوشته‌های مشابه

نیچه، یکی از جریان سازترین و نوآورترین متفکرین فلسفه ی غرب بود و کتاب چنین گفت زرتشت، هنوز هم به عنوان شناخته شده ترین و تأثیرگذارترین اثر او در نظر گرفته می شود. نیچه در کتاب توضیح...
بروزرسانی: 3 هفته قبل
تعداد بازدید: 2257
کتاب جهان در پوست گردو در زمینه فیزیک نظری است که برای مخاطب عام نوشته شده‌است. این کتاب تاریخچه و اصول فیزیک نوین را بیان می‌کند و به مطالب گوناگونی در ارتباط با مکانیک کوانتومی و نظریه ریسمان می‌پردازد. انسان همیشه در جست‌ وجوی کشف رازهای جهانی بوده...
بروزرسانی: 1 سال قبل
تعداد بازدید: 3031

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *