هنر همه فن حریف شدن در احساسات

قیمت اصلی 65.000 تومان بود.قیمت فعلی 38.000 تومان است.

(جادوی احساس)

به کارگیری قدرت احساس برای کمک به رشد و شکوفایی

نویسنده: مارک براکت

مترجم: نهال سهیلی فر

تعداد صفحات کتاب: 269 صفحه

حجم فایل: متغیر

نوع فایل: متغیر

کتاب هنر همه فن حریف شدن در احساسات pdf

دانلود کتاب هنر همه فن حریف شدن در احساسات pdf

مزیت کتاب هنر همه فن حریف شدن در احساسات نسبت به دیگر کتاب های موجود در این زمینه، کاربردی بودن آن است!

شاید در زندگی پر مشغله امروزی، مدام مجبور شده باشید احساسات خود را برای آنکه سرعت حرکتتان کُند نشود، سرکوب کنید. اما نادیده گرفتن آنها، می‌تواند آسیب های زیادی به روان شما بزند و شما را دچار فروپاشی کند. شاید نتوانید بین احساسات مختلف خود تمایز قائل شوید و گاهی آنها مثل یک کلاف سردرگم در وجود شما بالا و پایین می‌شوند و در نهایت برای آنکه قدرت درک کردنشان را ندارید، سرکوبشان می‌کنید.

اگر از مطالعه کتاب‌های روانشناسی و خودیاری لذت می‌برید، از خواندن این کتاب نیز لذت خواهید برد. کتاب همه فن حریف شدن در احساسات pdf، یک کتاب تمام عیار آموزشی است که شما را با خود همراه می‌کند. این اثر به تقویت هوش هیجانی کمک می‌کند و در نهایت باعث دوستی شما با احساساتتان می شود و با مطالعه آن، با احساسات مختلف خود آشنا می‌شوید.

از طرفی می‌توانید بین احساسات مختلف خود تمایز قائل شوید، آنها را به شکلی درست بروز داده و شخصیت خود را پرورش دهید. شما با یک اثر فوق العاده روبه‌رو هستید که توسط یک نویسنده ماهر نوشته شده و دارای رویکردهای علمی و عملی برای تقویت احساسات است.

خلاصه هنر همه فن حریف شدن در احساسات

کتاب هنر همه فن حریف شدن در احساسات اثری از مارک براکت است. این اثر دربارهبه کارگیری قدرت احساسات برای کمک به رشد و شکوفایی سخن می‌گوید. همهٔ ما کم‌ و بیش به‌ طور مداوم احساسات گوناگون داریم، هر لحظه که بیداریم بدون اینکه احتیاج به تأیید و اجازهٔ کسی داشته باشیم. حس نکردن مانند فکر نکردن است یا نفس نکشیدن. تا این اندازه غیرممکن.

احساسات ما بخش بزرگ وحتی شاید بزرگترین بخش عواملی هستند که ما را به انسان تبدیل می‌کنند. اما در زندگی جوری وانمود می‌کنیم که انگار خلاف این است. احساسات حقیقی‌مان می‌توانند آشفته، ناجور، گیج‌ کننده و حتی اعتیادآور باشند. آنها باعث می‌شوند که ما در برابر دیگران آسیب پذیر، بی‌پناه و عریان باشیم؛ دست به انجام کارهایی بزنیم که آرزو می‌کنیم ای‌کاش هیچ‌ وقت انجام‌شان نمی‌دادیم.

جای تعجب نیست که بعضی‌ اوقات احساساتمان موجب هراس‌مان می‌شوند؛ چون به نظر خیلی خارج از کنترل می‌رسند. بیشتر اوقات ما تمام تلاشمان را می‌کنیم که احساسات را انکار یا پنهان کنیم، حتی از خودمان. نگرش و رفتار ما به احساسات به فرزندان‌مان نیز سرایت می‌کند؛ فرزندانی که با الگوبرداری از ما، والدین‌شان و معلمان‌شان، نحوهٔ برخورد با احساسات را می‌آموزند.

بچه‌هایمان پیامی که می‌فرستیم را خوب و واضح دریافت می‌کنند؛ بنابراین طولی نمی‌کشد که آنها نیز از ما می‌آموزند حتی ضروری‌ترین پیام‌ هایی را که از اعماق وجودشان دریافت می‌کنند سرکوب کنند؛ همان‌ طور که ما هم‌زمانی انجام این کار را آموختیم. بدین طریق ما اجازهٔ احساس‌ کردن را از خودمان و همین‌ طور از دیگران سلب می‌کنیم. سختی‌ها را تحمل می‌کنیم، روی احساساتمان سرپوش می‌گذاریم و آنها را خفه می‌کنیم، و گاهی ازخودبی‌خود می‌شویم.

مارک براکت که سال‌های عمر خود را صرف مطالعه روی موضوع احساسات نموده و از طریق تحقیقات دانشگاهی و بسیاری از تجربیات زندگی واقعی، خصوصاً در حیطهٔ آموزش، شاهد صدمات هولناکی در زمینه احساسات به مردم بوده است در کتاب هنر همه فن حریف شدن در احساسات pdf سعی دارد شما را مجاب کند پنهان کردن و به زبان نیاوردن احساسات چه ضربه‌های بدی به شما و زندگی تان خواهد زد.

او در کتابش به شما می‌آموزد که چگونه به خود اجازه احساس کردن بدهید، چطور اطلاعاتی را که لازم دارید از احساسات خود دریافت کنید و چطور دانشمند احساسات خود شوید. او در کتابش مهارت‌ هایی ۵ مرحله‌ای را برای شناخت احساسات و مدیریت آنها معرفی و تشریح کرده است.

نقد و بررسی کتاب

مارک براکت نویسنده کتاب هنر همه فن حریف شدن در احساسات استاد مرکز مطالعات کودک دانشگاه ییل و مدیر موسس مرکز هوش هیجانی ییل است. او در 25 سال فعالیت خود به عنوان دانشمند احساسات، یک طرح فوق العاده موثر برای بهبود زندگی کودکان و بزرگسالان ایجاد کرده است – طرحی برای درک احساسات ما و استفاده عاقلانه از آنها – به گونه ای که به جای اینکه مانع موفقیت و رفاه ما شوند، به ما کمک کنند.

هسته رویکرد او میراثی از دوران کودکی اش است، از یک عموی زیرک که به او اجازه احساس کردن را داد. او اولین بزرگسالی بود که موفق شد مارک را ببیند، به او گوش دهد و رنج، قلدری و آزاری که متحمل شده بود را تشخیص دهد. و این آغازی بود برای آگاهی مارک از این که چیزی که از سر می گذراند موقتی است. او تنها نبود، در یک جدول زمانی گیر نکرده بود، و «اشتباه» نداشت که احساس ترس، انزوا و عصبانیت کند. حالا، بهتر از همه، او می توانست کاری در مورد آن انجام دهد.

در دهه‌های پس از آن، مارک تیم‌های تحقیقاتی بزرگی را رهبری کرده و ده‌ها میلیون دلار برای بررسی ریشه‌های رفاه عاطفی جمع‌آوری کرده است. نسخه او برای کودکان سالم (و والدین، معلمان و مدارس آنها) سیستمی به نام RULER است، رویکردی با تأثیر بالا و تأثیر سریع برای درک و تسلط بر احساسات که قبلا هزاران مدرسه را که آن را پذیرفته اند متحول کرده است.

ثابت شده است که RULER استرس و فرسودگی شغلی را کاهش می دهد، جو مدرسه را بهبود می بخشد و پیشرفت تحصیلی را افزایش می دهد. کتاب هنر همه فن حریف شدن در احساسات نقطه اوج پیشرفت کار این نویسنده است. کتاب پیش رو یکی از بهترین کتاب های روانشناسی است که به شما کمک می‌کند با احساسات خود آشتی کنید و آنها را بشناسید. خشم، غم، شادی یا اضطراب، همگی جزو احساسات طبیعی بشر هستند و لازم نیست همیشه وانمود به شادی کنید.

شناخت احساسات و تفکیک کردن آنها، نشانه بلوغ و رشد شخصیتی شما است و می‌تواند شما را از آسیب‌ های روانی مصون نگه دارد. افرادی هستند که به جای مکالمه درباره احساساتشان، پرخاش می‌کنند یا به جای حل مشکلات، روزها را در سکوت و سردی به سر می‌برند. آن‌ها توانایی مقابله با خشم و رنج خود را ندارند و دنبال راه فرار می‌گردند.

کتاب هنر همه فن حریف شدن در احساسات pdf، راهگشا، کاربردی و شاید حتی تغییر دهنده زندگی است!

آنچه خواندید...

کد کتاب: 1434 نویسنده: برچسب:

محصولات مرتبط

سایر کتاب‌های پیشنهادی...

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “هنر همه فن حریف شدن در احساسات”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *