شاه کلید

آخرین ویرایش: 2 سال قبل
شاه کلید (nbookcity.com)

دانلود کتاب شاه کلید

چارلز هانل در کتاب شاه کلید به شما نوید می دهد که خداوند گنجى در درون شما نهاده است که راه استفاده از آن گنج از طریق پدیده‌اى به نام «فکر» شماست.

فکر شما داراى توانایى نامحدود است که استفاده از آن به میزان آگاهى و شناخت شما بستگى دارد و این کتاب راه به کار بردن آن را به شما می آموزد. کتاب حاضر به شما می گوید که شعارى در بین نیست زیرا بر طبق قانون جذب شما می توانید سلامت، موفقیت، شادى و آرامش و هر چه را بخواهید با فکر خود بیافرینید.

کتاب شاه کلید به شما می گوید هیچ چیز تصادفى نیست زیرا در عالمى که کائنات بر اساس نظم مطلق است، تصادف معنى ندارد. شما با فکر خود قادر هستید حوادث را آن‌ طور که می خواهید ایجاد کنید، زیرا همه‌ چیز از درون شما نشأت می گیرد و بیرون شما بازتابى از درونتان است.

توضیحات پشت کتاب

کتاب شاه کلید پس از آموزش اصول صحیح، روش‌های بهره‌گیری عملی از آن‌ها را ارائه می‌دهد. از این حیث، این شیوه با هر دوره‌ی آموزشی دیگر متفاوت خواهد بود. این کتاب به ما می‌آموزد که نکته‌ی مهم در برخورد با هر اصل و قانونی، کاربرد و عمل به آن است. بسیاری از مردم در زندگیشان کتاب‌های بسیاری مطالعه می کنند، دوره‌های آموزشی فراوانی را می‌گذرانند، در محافل علمی شرکت می‌کنند؛ اما هیچ‌وقت نمی‌توانند اصول مربوزه را در زندگی پیاده سازند. “شاه کلید” قدرت ذهنی را بارور می‌سازد؛ به طوری که دیگران با دیدن شما متوجه می‌شوند که با فردی با اراده و دارای شخصیت مستقل رو به رو هستند و این‌که کاری را انجام خواهند داد که شما از آن‌ها می خواهید.

خلاصه کتاب

شاه کلید به شما طرز به کار بردن توان فکرى درست را می آموزد. زیرا این نیرو داراى قوانینى است که با به کار بردن تکنیک‌هاى آن بر میزان قابلیت‌هاى فردى شما براى انجام دادن کارهاى موفقیت‌ آمیز و ثمربخش و شکار فرصت‌هاى مناسب براى رشد شخصیت می افزاید. هر اندازه هم که تلاش کنیم نمی توانیم آرام بگیریم. ماهیت انسانى همه ما حکم می کند که در تمام مدت زندگى در حرکت باشیم و تغییر کنیم.

تعالیم موجود در کتاب شاه کلید، ابتدا به‌ طور مکاتبه‌اى با بیست و چهار درس آموزش داده می شدند. بدین شکل که هر درس یک هفته به طول می انجامید و کل آموزش 24 هفته طول مى‌کشید. به جاى آن مطالب کتاب پیش رو را یک دوره آموزشى در نظر بگیرید. معناى هر بخش را جذب و درک کنید. هر هفته مطالب یک فصل را به تکرار بخوانید و بعد به سر وقت فصل بعدى بروید. در غیر این صورت فصل‌هاى پایانى کتاب برایتان دشوار می شود. و وقت شماى خواننده به هدر می رود.

اگر اینگونه از کتاب استفاده کنید، شاه کلید به شما امکان می دهد تا به شخصیت و قدرتى جدید دست پیدا کنید تا به هدف‌هاى ارزشمند خود دست یابید. و از زیبایی‌هاى زندگى لذت ببرید. چارلز هانل نویسنده آمریکایی است، او یک فیلسوف و تاجر هم بود. هانل از طریق کتاب “سیستم استاد کلیدی” به خاطر مشارکتش در جنبش فکر جدید شناخته شده است که در سال 1912 هنگامی که او 46 ساله بود منتشر شد. این کتاب در رابطه با دوره‌ای از اندیشه جدید، رشد ذهنی، موفقیت مالی و سلامت شخصی نوشته شده است.

چرا باید این کتاب را بخوانیم؟

هر کسى که درباره زندگى فکر می کند، نمی خواهد آن را به عنوان یک گیاه تجربه کند. ما مى‌خواهیم به رشد و بالندگى برسیم و به لحاظ ذهنى در تمام مدت زندگى متکامل شویم. این تنها در صورتى امکان‌پذیر است که کیفیت زندگى خود را به همراه ایده‌ آل‌ها و اعمال و رفتار و شرایطى که نتایج آن افکار هستند تغییر دهیم. از این رو در سرتاسر تاریخ، بشریت مشتاقانه به دنبال حقیقت بوده است. انسان‌ها همه‌جا را به دنبال آن گشته‌اند و در این رهگذر ادبیاتى از آن خود ایجاد کرده‌اند. همه خواهان آن بوده‌اند که به شاه کلید دست پیدا کنند.

شاه کلید راهى براى دستیابى به هوش و فراست عالم هستى و جذب کردن همه چیزهایى است که خواننده می خواهد و امیدوار است آن را به دست آورد. در این کتاب شاه کلید در اختیار دنیا قرار مى‌گیرد.

بخشی از متن کتاب

دنیای درونی در کار است دنیایی از اندیشه و احساس و نیرو، از نور و زندگی و زیبایی و با آنکه این دنیای درون نامرئی است؛ نیروهایی قدرتمند دارد. دنیای درون تحت حکومت ذهن ما قرار دارد. وقتی این دنیا را کشف می‌کنیم، برای هر مسئله‌ای راه‌ حلی می یابیم، علتی برای هر معلولی پیدا می کنیم و از آنجایی که دنیای درون تحت کنترل ماست، همه قوانین قدرت و تملک در محدوده کنترل ما قرار دارد.

بنابراین کاملا مشهود است که نباید از چیزی متنفر باشیم. حتی از «بد» هم نباید بدمان بیاید، زیرا تنفر به خودی خود مخرب است و ما به زودی درمی‌یابیم که اگر به بدیها بیندیشیم، بذر باد می‌کاریم. و جز باد محصولی برداشت نخواهیم کرد.

نقد کتاب شاه کلید

کتاب شاه کلید نوشته چارلز هانل در زمینه موفقیت و خودیاری نوشته‌ شده‌ است و تاکید آن بر تفکر و خودشناسی است. این کلید، زندگی هزاران مرد و زن را، از طریق جایگزینی اصول قاطع با روش های مبهم و نامشخص، دستخوش تغییر کرده است و باعث دگرگونی اصول مربوط به شالوده ای که هر نظام کارآمد باید به آن متکی باشد، شده است.

فردی که به نیروی درون خویش پی می برد، درمی یابد که علت ضعف و شکست هایش در زندگی، اتکای بیش از اندازه به جهان خارج و کمک گرفتن از دیگران بوده است. با دریافت «شاه کلید»، افکار مثبتی مانند شجاعت، قدرت، اعتماد به نفس و یقین را جایگزین شکست، نومید ، کمبودها و نارسایی کنید.

تعداد بازدید: 2,190 بار

Charles%20F.%20Haanel%20 %DA%86%D8%A7%D8%B1%D9%84%D8%B2%20%D9%87%D8%A7%D9%86%D9%84

عنوان کتاب: شاه کلید (شاه کلید موفقیت)

قدرت تمرکز، قانون جذب، جهان درون ما 

نویسنده: چارلز فرانسیس هانل

مترجم: مهدی قراچه داغی

تعداد صفحات کتاب: 114 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 8.8 مگابایت

نوع فایل: PDF (RAR)

منبع: شهرکتاب

دکمه دانلود قابل مشاهده برای کاربران ویژه

نوشته‌های مشابه

بامدادان در این کتاب با اتکا به منابع تاریخی و با استفاده از روشی تحلیلی، به بررسی روایت های مختلف از پیدایش اسلام می‌پردازد. او در این کتاب به این نتیجه می رسد که روایت های سنتی از پیدایش اسلام...
بروزرسانی: 3 روز قبل
تعداد بازدید: 84
کتاب چراغها را من خاموش میکنم که بیش از هشتاد و هشت بار تجدید چاپ شده است، اثر نویسنده‌ای به‌نام زويا پيرزاد است. این رمان درمورد زندگی چند خانواده‌ی ارمنی ساکن آبادان در دهه‌ی ۴۰ است...
بروزرسانی: 16 ساعت قبل
تعداد بازدید: 9510

2 پاسخ

  1. با سلام خدمت همه ی شما عزیزان،بنده از خارج از ایران برای شما پیام گذاشتم و از آنجا که هیچ گونه حساب بانکی برای واریز مبلغ تعین شده برای خرید کتاب را ندارم نتوانستم با تلاش فراوان هیچ گونه نسخه رایگان کتاب شاه کلید اثر چارلز هانل را پیدا کنم،بانهایت احترام از شما خواهش مندم که نسخه ای از این کتاب گرانسنگ را برای من بفرستید.

    1. سلام. در صورت تمایل می توانید در تلگرام یا اینستاگرام به یکی از ادمینها پیام دهید تا شماره کارت خدمتتان ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *