عاشق خودت باش

آخرین ویرایش: 2 سال قبل
عاشق خودت باش (nbookcity.com)

دانلود کتاب عاشق خودت باش

کتاب عاشق خودت باش مسیر زندگی و ارزش های وجودی را به ما یاد می دهد، این کتاب پلی است بین درون و بیرون ما.

با خواندن دقیق این اثر از سارا ماریا متوجه می شویم که شناختن خودمان می تواند نشان دهنده ایمان ما به خداوند باشد. زندگی سرشار از رنج، ترس و نگرانی می تواند به زندگی ای سرشار از لذت، شادی، زیبایی و عشق تبدیل شود. این کتاب شما را از ناامنی به مقصد اعتماد و اقتدار هدایت می کند و به شما نشان خواهد داد تا چه اندازه زیبا و جذاب هستید. زندگی شما باید با ایمان به موفقیت، زیبایی و ارزشمند بودن تغییر کند. باور کنید که هم اکنون می توانید این تغییر را تجربه کنید.

شما ذاتا زیبا و ارزشمند هستید هنگامی که این موضوع را درک کردید وضعیت زندگی شما تغییر خواهد کرد. کتاب عاشق خودت باش برای تمام کسانی است که دوست دارند به زندگی پرباری دست یابند و به درجات بالاتری از عشق،لذت و سلامتی برسند. این موضوع درباره تمام افرادی صدق میکند که عمیقا باور دارند چیزی ارزشمند در درون آن ها نهفته است. 

خلاصه کتاب

دوست داشتن خود یعنی اینکه حالمان با خودمان و زندگیمان خوب باشد و درعین حال به خودمان احترام بگذاریم و به سالمتی ذهن، جسم و روحمان هم اهمیت دهیم. دوست داشتن خود! این جمله شاید برای بعضی ها یک جمله بی معنی و یا گنگ باشد. ممکن است از خودتان بپرسید یعنی چه مگر می شود انسان خودش را هم دوست داشته باشد؟ چرا که از کودکی به ما گفته اند که با دیگران مهربان باشیم و آنها را دوست داشته باشیم و کارهایی انجام دهیم که آنها به ما توجه کنند و ما را دوست داشته باشند.

افرادی که خودشان را دوست دارند از آرامش درونی بیشتری بهره مند هستند و نسبت به خودشان و زندگیشان خوشبین تر هستند.این رفتار خود به تنهایی نقش سازنده ای در زندگی و روابط فردی ایفا می کند. یکی از مزایای دوست داشتن خود، این است که به واسطه داشتن یک حال خوب می توانیم بر روی دیگران تأثیر مثبت بگذاریم. هنگامی هم که بتوانیم روی دیگران تأثیر مثبت بگذاریم به مراتب از دید آنها فرد جذابتر، محبوبتر و قابل اعتمادتری دیده می شویم. همه ما دوست داریم وقتی باکسی ملاقات می کنیم از آن فرد حس و حال خوب دریافت کنیم و هیچکس دوست ندارد با انسانی که همش نق می زند و دائم با منفی ها دست و پنجه نرم می کند ارتباط داشته باشد.

فرد خودشیفته کسی هست که تنها و تنها به خودش اهمیت می دهد و ارزشی برای دیگران قائل نیست. یادتان باشد شما هیچوقت نمی توانید چیزی را ببخشید که خودتان ندارید بنابراین اگر می خواهید دوست داشتن و حس های خوب را به دیگران منتقل کنید ابتدا باید آنها را در خودتان پرورش دهید و حالتان با خودتان خوب باشد. در کتاب عاشق خودت باش ، سارا ماریا سعی کرده به ما بگوید نوری که از صورت ما می تابد از درون ما سرچشمه می‌گیرد. شاید ما هم تا به‌ حال به این کسانی برخورده باشیم که سیرت بسیار زیبایی دارند و از نظر ما صورتشان هم به همان اندازه زیبا است.

ما در این مسیر نباید از نیروهای درونی و بیرونی خودمان غافل شویم و آماده شناختن جهان و شگفتی‌های آن باشیم. هر اتفاقی که در این دنیا می‌افتد قطعا دلیلی دارد و بی‌هدف نیست. انسانی که خود را می شناسد همیشه در تلاش است تا از توانایی‌هایش استفاده کند و پیوسته سعی می کند به این توانایی‌ها بیافزاید.

بخشی از متن کتاب

ذهن برای نبرد با ترس، شما را متقاعد می‌کند که مشکل از جسمتان است و اگر لاغرتر بودید، بهتر به‌نظر می‌رسیدید و اگر آن چربی‌های لعنتی را نداشتید، همه‌چیز عالی بود یا دست‌کم شرایط بهتر از این بود. این باور غلط باعث می‌شود شما بر بدنتان تمرکز و فکر کنید. در آن حالت است که به آرامش و شادی بی کران می‌رسید.

متأسفانه، رابطه‌ی منفی شما با بدنتان، مجبورتان می‌کند نسبت به دیگران مهربان و باگذشت نباشید، تا آن‌جا که می ترسید به دیگران اجازه دهید به قلبتان راه یابند، مبادا عیوبتان را ببینند. زندگی با آغوشی بسته، روابط و توانایی‌هایتان را محدود می کند و شما را از رشد احساسی باز می دارد. پس بدانید این راه صحیح زندگی کردن نیست.در عوض تنها زندگی با آغوشی باز است که ارزش زیستن دارد. این یگانه راهی است که به‌ واسطه‌ی آن می‌توانید شکوه، زیبایی و قدرت واقعی خود را تجربه کنید.

نقد کتاب عاشق خودت باش

کتاب عاشق خودت باش پلی است میان شگفتی‌ها و زیبایی‌های درونی و بیرونی انسان. ما انسان‌ها در زندگی به هیچ‌وجه نمی‌خواهیم هیچ‌کدام از این دو ودیعه‌ی خداوندی را بی‌قدر بشماریم. پهنه‌ی گیتی و نظام آفرینش سراسر حسن و کمال، چنین چیزی را بر نمی‌تابد. هوشیاری، درک و ذهن آگاه مسافر این راه، اهمیت و ارزش هریک از این دو موهبت را به‌ خوبی درخواهد یافت. مهم آن است که بدانی از این راه کدام توشه را برگیری.

کتاب پیش رو به ما کمک می کند شگفتی‌ها و زیبایی‌های درونی و هم‌چنین بیرونی خودمان را ببینیم.

تعداد بازدید: 1,935 بار

%D8%B9%D8%A7%D8%B4%D9%82%20%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%AA%20%D8%A8%D8%A7%D8%B4%20 nbookcity.com 1

عنوان کتاب: عاشق خودت باش

درس های حیرت انگیز و شگفت آور برای پایان دادن به وسواس منفی نسبت به ظاهر و آغاز زندگی توأم با شادی، عشق و اعتماد به نفس

نویسنده: سارا ماریا

مترجمان: سعید گل محمدی و سامرا اسدی

تعداد صفحات کتاب: 175 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 12.1 مگابایت

نوع فایل: PDF (RAR)

منبع: شهرکتاب

دکمه دانلود قابل مشاهده برای کاربران ویژه

نوشته‌های مشابه

ادگار کایس مردی آمریکایی بود که دنیای طبابت را به تعجب وا داشت، شخص کم سوادی که در حالت خواب مصنوعی(هیپنوتیزم) هر بیماری رو معالجه میکرد. ادگار کایس سخت ترین بیماریها از جمله سرطان، سرع و سل را درمان می کرد بدون آن که ۱ ساعت در دانشکده پزشکی درس خوانده باشد.
بروزرسانی: 2 سال قبل
تعداد بازدید: 2189
مرد درون روزنه خسته بود، او یک سفری طولانی با قطار را پشت سرش داشت و روی شانه های دو نفر ایستاده بود که قدهای مختلفی داشتند و این مسئله او را بیشتر خسته می‌کرد. دیگر حوصله‌ای نداشت...
بروزرسانی: 6 ماه قبل
تعداد بازدید: 276

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *