خودت را جمع و جور کن

خودت را جمع و جور کن (nbookcity.com)

دانلود کتاب خودت را جمع و جور کن

کتاب خودت را جمع و جور کن به شما نشان می‌ دهد که چطور اهدافتان را تعیین کنید، چطور از دغدغه‌های کوچک و موانع بزرگ عبور کنید تا به آن اهداف برسید و سپس چطور هدف‌های بعدی بزرگ‌تری را تصور کنید و به آن‌ها برسید؛ اهدافی که حتی تا به‌ حال به ذهن‌تان هم خطور نکرده‌اند.

این کتاب شما را از چرندیاتی که فکر می‌کنید باید انجام دهید، نجات می‌ دهد تا بتوانید انجام کارهایی را شروع کنید که باید انجام بدهید و برای انجام کارهایی آماده شوید که دوست دارید. کتاب خودت را جمع و جور کن، راهنمایی برای اهمیت ندادن است. البته حتما با خودتان فکر می‌کنید چطور می‌توان اهمیت نداد و موفق شد؟ یا شاید سوال بهتر این باشد که به چه چیزهایی نباید اهمیت داد؟

اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که همیشه مسائل جزئی و کم‌ اهمیت برایتان بسیار پررنگ می‌ شود و نمی‌ گذارد آنطور که باید و شاید، به دیگر ابعاد زندگی‌تان بپردازید، کتاب مذکور را بخوانید. سارا نایت در این کتاب راهنمایی صادقانه و عملی برای نظم و ترتیب دادن به زندگی بیان کرده است. از نحوه مدیریت اضطراب گرفته تا برنامه‌ های ورزشی، روابط‌ و شغل‌تان، توصیه‌ های کتاب حاضر به شما کمک خواهد کرد تا به اهدافتان برسید و زندگی ثمربخشی داشته باشید.

خلاصه کتاب خودت را جمع و جور کن

کتاب خودت را جمع و جور کن، اثری نوشته ی سارا نایت است که اولین بار در سال 2016 به چاپ رسید. همه ی ما تجربه ی چنین شرایطی را داشته ایم: استفاده از بهانه های خود تخریب گرانه و نه چندان هوشمندانه برای به تعویق انداختن کارها و بازی با آینده ی خودمان. اگر شما هم چنین کاری انجام داده اید، این کتاب درست همان چیزی است که برای جمع و جور کردن خودتان به آن نیاز دارید. این اثر برخلاف بسیاری از کتاب های خودپروری، با صداقتی بی رحمانه نوشته شده و با هیچکس تعارف ندارد.

به دلیل این که این کتاب با شوخ طبعی و صداقتی مثال زدنی به رشته ی تحریر درآمده، می تواند اثری عالی برای هر کسی باشد که در شرایطی سخت گیر افتاده اما کتاب های انگیزشی در نظرش، متظاهرانه و شعارزده جلوه می کنند. خوشبختانه، با کتاب خودت را جمع و جور کن می توانید بدون تحمل چرندیات به ظاهر خردمندانه، به هدفتان نزدیکتر شوید. کتاب پیش رو برای تمام کسانی است که به اهمیت برنامه‌ ریزی در زندگی پی برده‌اند و به دنبال راهنمایی عملی برای آن می‌ گردند.

بخشی از متن

 سلام، به « خودت را جمع و جور کن » خوش آمدید. از این که این کتاب را انتخاب کردید ممنونم! قبل از این که خواندنش را شروع کنید، می خواهم چند نکته را برایتان روشن کنم. اولا، برخلاف عنوان قفسه ی واقعی یا مجازی که این کتاب را در آن پیدا کرده اید، کتاب من یک راهنمای خودیاری سنتی نیست. این کتاب بیشتر یک کتاب «بگذارید کمکتان کنم تا به خودتان کمک کنید» است و «من» در این جا وقتی «کمک می کند» که «خودتان» راه را پیدا کرده باشید. بیایید صادق باشیم، اگر می توانستید به خودتان کمک کنید، تا حالا این کار را می کردید، مگر نه؟

ثانیا، گرچه شاید زندگی شما یک آشفتگی محض باشد و من به شما کمک می کنم تا آن را سامان بدهید اما این کتاب یک راهنمای معمولی برای «سامان بخشیدن» نیست. بگذارید راحتتان کنم: اگر به دنبال راهنمایی هایی برای بازی های احمقانه و مبتذل هستید، همین الان این کتاب را کنار بگذارید.

بخش دیگری از کتاب 

این که برای خودتان یک استاندارد غیرمنطقی تعیین کنید، اصلا به معنی برنده شدن در زندگی نیست. اشکالی ندارد که میله را کمی پایین بیاورید، به ویژه وقتی در آغاز راه هستید. مثلا، افراد عادی که می خواهند وزنشان را کم کنند، بعید است که بتوانند مثل ستاره های فیلم های مبتذل خوش تراش باشند. تلاش برای آن هدف مثل دویدن به سوی خط پایانی است که همیشه دورتر و دورتر می شود، چیزی که واقعا ناامیدکننده است. اگر می دانید که مسابقه پایانی ندارد، پس چرا به دویدن ادامه می دهید؟

شاید هم همین حالا تسلیم شوید، به خانه بروید، روی مبل لم بدهید و با یک بسته ی بسیار بزرگ بیسکوییت، درد دل کنید که احتمالا همان کاری است که انجام داده اید، حداقل روی کاغذ، و علت آن که کتاب من را می خوانید نیز احتمالا همین است (راستی، مانور کلاسیک تئودور هم همین است).

نقد کتاب خودت را جمع و جور کن

این کتاب یکی از پرفروش ترین آثار نویسنده معروف سارا نایت است، این کتاب به شما نشان می دهد که شما چگونه می توانید اهداف زندگی تان را تعیین کنید. ممکن است در راه هدف های بزرگ و یا کوچک در زندگی به مشکلات ریز و درشتی برخورد کنید، خودت را جمع و جور کن به چگونگی مبارزه با این مشکلات هم می پردازد، اگر شما از زندگی یکنواخت خسته شدید به طور مثال از اینکه در خانه بشینید و هیچ کاری در زندگی تان انجام ندهید حتما پیشنهاد می کنیم که این کتاب را بخوانید و برای زندگی خود برنامه ریزی کنید.

شاید به این کتاب ها نیز علاقمند باشید:

  1. آناکارنینا جلد اول
  2. آشپزی گیاهی سارا

تعداد بازدید: 974 بار

Sarah%20Knight%20 %D8%B3%D8%A7%D8%B1%D8%A7%20%D9%86%D8%A7%DB%8C%D8%AA

عنوان کتاب: خودت را جمع و جور کن

راهنمایی برای بی خیالی

نویسنده: سارا نایت

مترجم: سیده سمانه (سیمین) سیدی

تعداد صفحات کتاب: 202 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 29 مگابایت

نوع فایل: PDF

منبع: شهرکتاب

دکمه دانلود قابل مشاهده برای کاربران ویژه:

نوشته‌های مشابه

در کتاب سرسختی قدرت اشتیاق و پشتکار که پس از انتشار وارد لیست پرفروش‌ترین‌های نیویورک‌ تایمز شد، آنجلا داکورث ، به تمام افرادی که به دنبال موفقیت هستند، نشان می‌دهد که رمز موفقیت به اندازه‌ ای که به اشتیاق و استقامت بستگی دارد، به استعداد مرتبط نیست. او این مفهوم...
بروزرسانی: 2 سال قبل
تعداد بازدید: 2762

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *