راه خودت را پیدا کن

آخرین ویرایش: 2 سال قبل
راه خودت را پیدا کن (nbookcity.com)

دانلود کتاب راه خودت را پیدا کن

هنگام مطالعه‌ی کتاب راه خودت را پیدا کن احساس می‌کنید که کارلی فیورینا شما را درک می‌کند، انگار کارلی مستقیما با خود شما حرف می‌زند. متوجه می‌شوید که کارلی «همان‌جاست» و آنچه را با آن مواجه هستید تشخیص می‌دهد. او نه تنها راه خروج از تنگنای کنونی را نشان‌تان می‌دهد، بلکه «راهی را به سوی آنیده‌ی دلخواهتان» پیش پای شما می‌گذارد که همواره به آن نیاز داشتید، اما شاید نمی‌دانستید چطور آن را پیدا کنید.

در کتاب راه خودت را پیدا کن ، کارلی فیورینا قدرت شگفت انگیز ظرفیت‌های درونی انسان را مورد توجه قرار داده و راهکارهایی ساده، عملی و موثر برای شناسایی و حل مشکلات ارائه می‌کند که در نهایت به شکوفایی استعدادها می‌انجامد. او بر این باور است که از طریق اندیشیدن به زندگی شغلی و خانوادگی نه در چارچوب یک طرح و برنامه بلکه با انتخاب آگاهانه یک مسیر، می‌توانید مهارت‌های مدیریتی خود را توسعه دهید. با تمرینات و اصولی آشنا می‌شوید که اگر آن‌ها را دنبال کنید به احتمال زیاد امور را با موفقیت انجام خواهید داد. این اصول و تمرینات در جهت کمک به افراد برای مدیریت و تقویت قدرت رهبری است.

خلاصه کتاب

کارلی فیورینا با داستان­ های جذاب از زندگی دیگران و تجربه­ های شخصی­ یک رویکرد متفکرانه برای مدیریت و شکوفایی پتانسیل­ های درونتان پیش روی شما می­گذارد. با این رویکرد خود را در سفری می­ بینید که مقصد ندارد و درمی ­یابید این قدرت را دارید که اوضاع را به بهتر از زمانی که با آن­ها مواجه شدید، تبدیل کنید. او در کتاب راه خودت را پیدا کن دستورالعملی در رابطه با نحوه زندگی با تمام توانایی­ تان را در اختیار شما قرار می­دهد و کمکتان می­کند به شناخت بهتری از خودتان دست یابید و به شما می­ آموزد چطور به بهترین نسخه از خودتان برسید.

این کتاب مفید و الهام ­بخش برنام ه­ای برای تغییر در جهت بهتر شدن است و چشمان شما را به روی فرصت­ های پیش رویتان می­گشاید!این کتاب سرشار از خرد و تجربه ­های مفید است و ارزش بارها خواندن را دارد چراکه مسیر دستیابی به آینده­ای را فراهم می­کند که به دنبالش هستید. کتاب راه خودت را پیدا کن یک هدیه عالی برای کسانی است که تازه از دانشگاه فارغ ­التحصیل شده ­اند و در جستجوی مسیر شغلی خود هستند، گرچه قشرهای مختلف افراد می­ توانند از این کتاب کاربردی و ساده بهره ببرند.

بخشی از متن کتاب

اگر تمام عمر (حتی یک ساعت) به ترس اجازه داده اید دنیای شما را کنترل کند، خبر خوبی برایتان دارم. مهم نیست چند وقت است که راهتان را گم کرده اید، می توانید دوباره آن را پیدا کنید، درست از همین حالا. اگر اجازه دهید شهامت در مسیر زندگی تان نفوذ کند، می توانید قدرتی را که از دست داده اید پس بگیرید. حتی اگر قبلا آن را انجام نداده اید، می توانید شجاع بودن را تمرین کنید. این اولین و مهم ترین تصمیمی است که تا به حال گرفته اید. سایر تصمیماتی که برای باز پس گیری قدرتتان می گیرید، از همین جا آغاز می شود.

ربه کا ری روان شناس، این ایده را به روش عالی مطرح می کند. او در کتاب خود با عنوان شاد باشید می نویسد: «اشکالی ندارد که بترسید. انجام دادن کاری ناآشنا مثل التیام دادن به خود و دنبال کردن رویاهایتان، همچنین بی تجربه و آسیب پذیر بودن، نیازمند شجاعت است؛ شجاعت فقط زمانی حاضر می شود که اول ترس وجود داشته باشد.» می بینید؟ وجود ترس در زندگی لازم است؛ زیرا ما را تشویق می کند که شجاعت را آشکار کنیم. می دانیم که وقتی ضعف و ناتوانی جلوی در ورودی است، باید نیروی خود را فرا بخوانیم.

من خبرهای بهتری هم دارم: وقتی در زندگی تان شجاعت نشان می دهید، به تمام کسانی که پشت شما هستند نیز نیرو می دهید. می خواهید بدانید فلسفه حرفه ای دکتر ری چیست؟ اینکه «شجاعت عاشق همراهی است.» صادقانه بگویم: «من کاملا موافقم». سرگذشت دکتر لری نصاری، پزشک ورزشی بدطینت تیم ژیمناستیک دختران آمریکا که بیشتر آن ها کلاس سوم دبستان بودند، به ذهنم رسید. به طور رسمی دکتر نصار به آزار جنسی بیش از 250 دختر جوان و یک مرد جوان متهم شد؛ اما فقط ده مورد از اتهامات را پذیرفت.

در ژانویه 2018 در دادگاه میشیگان، وقتی بیش از 150 زن پای میکروفون تریبون آمدند تا درباره جزئیات آزار جنسی که با آن مواجه شده بودند توضیح دهند، هرکسی که فرضیه بی گناهی او را قبول داشت به شدت تحت تاثیر قرار گرفت. یکی از خانم هایی که صحبت کرد، آلی ریسمن، برنده دو دوره المپیک و کاپیتان تیم المپیک آمریکا در 2012 و 2016 بود…خانم رایسمن بعدا به خبرنگاران گفت که قصد نداشت در دادگاه صحبت کند. او گفت: «من عصبی و مضطرب بودم.» اما تصمیم گرفت اظهارات تاثیرگذار قربانیان را تا آخر دنبال کند. شجاعت عاشق همراهی است، موافقید؟ زمانی که یکی از ما کار درست را انجام می دهد، دیگران شجاعت پیروی کردن را پیدا می کنند.

نقد کتاب راه خودت را پیدا کن

کتاب راه خودت را پیدا کن را می توان در گروه کتاب های خودیاری قرار داد که به یکی از پرفروش ترین کتاب های سال تبدیل شد. کتاب با قلمی جذاب به نگارش درآمده و نویسنده با استفاده از تجارب شخصی و داستان هایی که به فراخور موضوع هر فصل مطرح می شود خواننده را تا پایان با خود همراه می کند. نویسنده اعتقاد دارد زمانی که انسان به استعدادها و قدرت های درونی خود پی می برد می تواند آن را چند برابر کند و از قدرت خود در جهت ایجاد تغییرات مثبت در زندگی و محیط اطراف بهره ببرد. کارلی فیورینا در جایی گفته است که من این کتاب را فقط به این امید نوشته ام تا جزو افرادی باشم که اعتماد به نفس شما را بالا می برند.

تعداد بازدید: 1,123 بار

Carly%20Fiorina%20 %DA%A9%D8%A7%D8%B1%D9%84%DB%8C%20%D9%81%DB%8C%D9%88%D8%B1%DB%8C%D9%86%D8%A7

عنوان کتاب: راه خودت را پیدا کن

(مسیرت را پیدا کن)

استعدادهای نهفته خود را شکوفا کنید

روانشناسی مثبت گرا

نویسنده: کارلی فیورینا

مترجم: مریم جعفری

تعداد صفحات کتاب: 239 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 13.9 مگابایت

نوع فایل: PDF (RAR)

منبع: شهرکتاب

دکمه دانلود قابل مشاهده برای کاربران ویژه

نوشته‌های مشابه

سعی کردم نگرانی هایم را کنار بگذارم، هرچند ترسی پنهان ناخودآگاه مرا تا وقتی که در عربستان بودم در برگرفته بود اما دوباره با زندگی ام کنار آمدم و سرگرم برنامه جدیدی شدم. ام یسلام و فوزیه تصمیم...
بروزرسانی: 1 سال قبل
تعداد بازدید: 362
ذهن‌آگاهی و مراقبه نوعی سبک زندگی هستند و هرگاه به یکی از عادت‌های روزمره‌ی شما بدل شوند، اثرات شگفت‌ انگیز خود را آشکار می‌کنند. کریستف آندره گام‌ به‌ گام در کنار شماست تا...
بروزرسانی: 10 ماه قبل
تعداد بازدید: 764

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *