آشپزی با مایکروفر

آخرین ویرایش: 2 سال قبل
آشپزی با مایکروفر (nbookcity.com)

دانلود کتاب آشپزی با مایکروفر

امروز چندان بیش از دو دهه نیست که دستگاهی به نام اجاق مایکروویو به بازار آمده است، ولی در همین مدت کوتاه این دستگاه در بسیاری از زمینه ها، جای اجاق های گازی و نفتی و غیره را گرفته است، و هنوز هم دارد می گیرد و لزوم آموزش آشپزی با مایکروفر را دوچندان می کند. مایکروویو (یا موج پز یا تندپز)هم مانند اجاق وسیله ای است برای پخت و پز؛ فرق اساسی آن این است که حرارت را نه در خودش بلکه در غذا و با سرعت بیشتر ایجاد می کند. این حرارت به واسطه امواجی به نام امواج الکترومغناطیسی ایجاد می شود، که شکلی از انرژی است و از نوع امواج رادیو و تلویزیون است.

کار با مایکروفر

بسیاری از مردم ازاین وسیله بدرستی استفاده نمی کنند زیرا اغلب با نرم افزار آن آشنا نیستند. موج پز فقط برای گرم کردن غذا یا یخ زدایی از تکه های گوشت منجمد نیست؛ با موج پز به راستی می توان غذا پخت. مهری رازی در این کتاب بیش از 200 نوع دستور غذایی آورده است که همگی را هم با اجاق گاز و هم با موج پز می توان پخت.

مدت‌ها از آن روزهایی که دستگاه مایکروفر در گوشه ی آشپزخانه صرفا برای گرم کردن دوباره غذاها استفاده می‌شد، گذشته است. یک دستگاه مایکروفر، وسیله‌ای ضروری برای پخت و پز اما به سبک خودش است و به عنوان یکی از تجهیزات آشپزخانه به شمار می‌آید. کلید موفقیت در استفاده از دستگاه مایکروفر، یادگیری پخت و پز خوب با این وسیله است و همچنین دانستن این نکات که چه غذاهایی چندان در مایکروفر خوب پخته نمی‌شود. این توصیه‌ها باید توأم با مطالعه دفترچه راهنمای دستگاه مایکروفر خودتان باشد. شما باید این دفترچه را با دقت بخوانید و پی ببرید تا چه حد می‌توانید از این دستگاه کار بکشید!

شاید به این کتاب ها نیز علاقمند باشید:

  1. موج سواری
  2. هری پاتر و شاهزاده دورگه جلددوم
  3. خانه قدیمی
  4. رمز داوینچی
  5. مری آشپزی می آموزد

تعداد بازدید: 3,650 بار

با مایکروفر nbookcity.com1

عنوان کتاب: آشپزی با مایکروفر

مترجم و گردآورنده: مهری رازی

تعداد صفحات کتاب: 308 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 35.2 مگابایت

نوع فایل: PDF

منبع: شهر کتاب

دکمه دانلود قابل مشاهده برای کاربران ویژه

نوشته‌های مشابه

 شکست ناپذیر اولین داستان از مجموعه داستانهای مردان بی زن نوشته ارنست همینگوی می باشد که در سال 1927 برای اولین بار منتشر شد. شکست‌ناپذیر داستان زندگی یک گاوباز به نام مانوئل گارسیا است که اخیرا از بیمارستان مرخص شده و به دنبال کار می‌گردد.
بروزرسانی: 1 سال قبل
تعداد بازدید: 1735
یک‌بار خانمی از کنارمان رد شد که یک چاقو تا دسته در کتفش فرو رفته بود. زن آن قدر غرور داشت که در سکوت اشک‌هایش را با دستمال پاک کند و به مادرش بگوید: «این قدر شوهرم رو نفرین...
بروزرسانی: 6 ماه قبل
تعداد بازدید: 222

6 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *