این است بازاریابی

آخرین ویرایش: 2 سال قبل
این است بازاریابی (nbookcity.com)

دانلود کتاب این است بازاریابی

نویسنده در کتاب این است بازاریابی می گوید اگر نیاموزید که دیده شوید، دیده نخواهید نشد.

ست گودین به عنوان شخصی که بیش از 30 سال از عمر خود را صرف فعالیت در حوزه کسب و کار و کارآفرینی کرده، بدون شک دید بازتر، روزآمدتر و درست‌تری را ارائه می‌دهد. او در کتابش تمام عصاره درک خود از مفهوم بازاریابی را با زبانی ساده، بی‌تکلف و خودمانی برای مخاطبانش بیان کرده است.

این اثر یک کتاب در مورد ریشه ها است. درباره انداختن لنگر کار خود در اعماق رویاها، خواسته ها و جوامع کسانی که می خواهید به آنها خدمت رسانی کنید. در مورد تغییر افراد به بهترین ها و ایجاد کارهایی که می توانید به آنها افتخار کنید. کتاب پیش رو در مورد هدایت گر بازار بودن است نه صرفاً هدایت بازار.

خلاصه کتاب

کتاب این است بازاریابی برای کسانی در حوزه بازاریابی است که برای رساندن صدایشان به گوش همه، دست به اقدام می‌زنند و صبر ایوب و جسارت عجیب و ‌غریب بودن دارند. گودین معتقد است که بازاریابی برای همه یعنی بازاریابی برای هیچ‌کس. اگر همه خوشحال باشند، پس هیچ‌کس ناراحت نیست و ارزشی ندارد دربارهٔ کارتان با دیگران صحبت کنیم. با الگوگیری از مفهوم «کمینه محصول پذیرفتنی»، به ما نشان می‌دهد که چطور با انتخاب «کوچک‌ترین بازار کارآمد» می‌توانیم کسب‌ و کاری موفق پایه‌گذاری کنیم و چگونگی عبور از شکاف بین پذیرندگان آغازین و بازار انبوه را با اشاره به نمونه‌های موفق به ما می‌آموزد.

ست گودین از طریق وبلاگ خود، دوره های آنلاین، سخنرانی ها و کتاب های پرفروشش، به میلیون ها کارآفرین، بازاریاب و طرفدار در همه زمینه های زندگی الهام بخشیده است. او مخترع ایده های بی شماری است که امروز به زبان اصلی تجارت درآمده اند. اکنون برای اولین بار، گودین، هسته اصلی خرد و بازاریابی خود را در یک بسته فشرده، بدون اینکه گذر زمان آن ها را منقضی کند، در دسترس قرار داده است. این است بازاریابی به شما نشان می دهد که چگونه می توانید کاری را انجام دهید که به آن افتخار کنید، خواه یک موسس راه اندازی فناوری، یک صاحب مشاغل کوچک یا بخشی از یک شرکت بزرگ باشید.

بازاریابان بزرگ از مصرف کنندگان برای حل مشکل شرکت خود استفاده نمی کنند. آنها برای حل مشکلات دیگران از بازاریابی استفاده می کنند. تاکتیک های آنها به جای تبلیغات جلب توجه کننده و ایمیل های اسپم، به همدلی، ارتباط و کار عاطفی متکی هستند. مهم نیست که محصول یا خدمات شما چه باشد، کتاب این است بازاریابی به شما کمک می کند تا نحو ی ارائه ی آن به جهان را از نو شکل دهید تا به طور معناداری با افرادی که آن را می خواهند، ارتباط برقرار کنید. ست گودین از ترکیب بینش، مشاهده و مثال های به یاد ماندنی استفاده می کند تا به شما بیاموزد:

  • چگونه اعتماد و مجوز برای بازار هدف خود ایجاد کنید.
  • هنر موقعیت یابی – تصمیم گیری نه تنها برای چه کسی است، بلکه برای چه کسی نیست.
  • چرا بهترین راه برای دستیابی به اهداف خود کمک به دیگران است که به آنچه می خواهند تبدیل شوند.
  • چرا رویکردهای قدیمی به تبلیغات و برندسازی، دیگر کار نمی کند.
  • نقش تعجب آور تنش در هر تصمیم برای خریدن (یا نه).
  • چگونگی بازاریابی در مرکز داستان اصلی ای است که ما در مورد وضعیت اجتماعی خود به خودمان می گوییم.

شما می توانید کارهایی انجام دهید که برای افرادی که اهمیت می دهند مهم است. این است بازاریابی این راه را نشان می دهد.

بخشی از متن کتاب

آیا جیرجیرک خورده‌اید؟ حالا نه خود حشرهٔ تردش را، بلکه حتی پودر جیرجیرک؟ در بسیاری کشورها، جیرجیرک منبعی سرشار از پروتئین است. گوشت گاو چطور؟ با وجود اینکه یکی از آسان‌ترین دلایل ذکرشدهٔ گرمایش زمین و روشی ناکارآمد برای تغذیه در جهان است، با اطمینان خاطر می‌توان گفت بیشتر افرادی که الآن در حال مطالعهٔ این کتاب هستند، در هفتهٔ گذشته برای ناهار یا شام گوشت گاو خورده‌اند.

 اگر به ژنتیک ربط ندارد، اگر با احساس از پیش‌تعیین‌شده‌ای دربارهٔ جیرجیرک‌ها در مقابل گوشت گاو به دنیا نیامده‌ایم، اگر دلایل عقلانی روشنی وجود ندارد که یکی یا دیگری را بخوریم، چرا جیرجیرک باعث چِندش‌مان می‌شود، در حالی که گاو باعث می‌شود گرسنه شویم (یا برعکس)؟ زیرا افرادی مانند ما چیزهایی مانند این می‌خورند. برای بیشتر ما، از اولین روزی که به یاد می‌آوریم تا آخرین روزی که نفس می‌کشیم، فعالیت‌هایمان در درجهٔ اول با این پرسش کنترل می‌شوند:

«آیا افرادی مانند من کاری مانند این انجام می‌دهند؟» افرادی مانند من در دادن مالیات تقلب نمی‌کنند. افرادی مانند من ماشین دارند؛ ما اتوبوس سوار نمی‌شویم. افرادی مانند من کار تمام‌ وقت دارند. افرادی مانند من می‌خواهند فیلم جدید جیمزباند را ببینند.حتی وقتی از رفتار یک آدم عجیب‌غریب اقتباس می‌کنیم، وقتی کاری را انجام می‌دهیم که تودهٔ مردم اغلب انجام نمی‌دهند، باز هم خودمان را با رفتار عجیب‌غریب‌ها هماهنگ می‌کنیم.

هر کسی، هر کسی که صد درصد اصیل، خودهدایت‌گر و از هر لحاظ مستقل است، از آنچه در اطرافش اتفاق می‌افتد ناآگاه یا به آن بی‌تفاوت نیست. جامعه‌ شناس شاید کارهایی بر خلاف جهت تودهٔ مردم انجام دهد، ولی از تودهٔ مردم ناآگاه نیست. نمی‌توانیم کل فرهنگ را تغییر دهیم، ولی هرکدام این فرصت را داریم که به سهم خودمان فرهنگ را تغییر دهیم.

کوچک‌ترین بازار کارآمد از این نظر منطقی است که فرصت‌هایتان را برای تغییر فرهنگ بیشینه می‌کند. قلب بازارتان که با تغییری که به دنبال ایجادش هستید غنی و مرتبط است، به‌طور طبیعی صدای‌تان را به گوش لایهٔ بعدی بازار می‌رساند و این روند ادامه می‌یابد. این‌ها افرادی مانند ما هستند.

نقد کتاب این است بازاریابی

با خواندن کتاب پیش رو خواهید آموخت که همه چیز در اطراف شما نوعی بازاریابی است. بازاریابی باعث ایجاد فرهنگ و تغییرات بزرگ می‌شود. خواهید آموخت که همه ما یک بازاریاب هستیم که توانایی‌های بسیار بیشتری برای تغییر نسبت به آنچه تصور می‌کنیم، داریم. کتاب این است بازاریابی آخرین اثر ست گادین نویسنده مشهور آمریکایی است که از دیدگاهی متفاوت به مقوله بازاریابی پرداخته است.

متن کتاب این است بازاریابی بسیار دوستانه و در عین حال مملو از نکات کلیدی و کاملا به روزی است که از ویژگی های نوشته های ست گادین می باشد. در ترجمه این کتاب تمام تلاش به کار گرفته شده تا فاصله های فرهنگی که شاید درک مطالب کتاب را با مشکل مواجه کند با استفاده از توضیحات ارایه شده در پاورقی ها پوشش داده شود تا متن برای مخاطبان ایرانی روان و قابل درک تر شود.

کتاب های پیشنهادی

تعداد بازدید: 504 بار

Seth%20Godin%20 %D8%B3%D8%AA%20%DA%AF%D8%A7%D8%AF%DB%8C%D9%86 3

عنوان کتاب: این است بازاریابی

به چشم نمی آیید، مگر چشم دیدن پیدا کنید

پرفروش ترین کتاب در وال استریت ژورنال و نیویورک تایمز در سال 2019

از پرفروش ترین کتاب ها در ایران

نویسنده: ست گودین

مترجم: فاطمه علی پور تنگسیری

تعداد صفحات کتاب: 371 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 19.21 مگابایت

نوع فایل: PDF (RAR)

منبع: شهرکتاب

دکمه دانلود قابل مشاهده برای کاربران ویژه

نوشته‌های مشابه

گیلیان باتلر و تونی هوپ در کتاب پیش رو، شما را با ابعاد جدیدتر بیماری افسردگی آشنا می کنند و راه‌های مقابله و درمان این اختلال روانی را برایتان شرح می دهند. این اثر ترجمه بخش افسردگی کتاب بر فراز قله های موفقیت است.
بروزرسانی: 2 سال قبل
تعداد بازدید: 774
ادی تنها یک هدف دارد و آن غلبه بر اسطورۀ شکست ناپذیر بیلیارد، «بشکۀ مینه‌سوتا»، است. او تصمیم می‌گیرد از بازی‌های ارزان و کم‌اهمیت دست بکشد و با تکیه بر مهارت خود، راهی سالن‌های...
بروزرسانی: 2 سال قبل
تعداد بازدید: 198

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *