تست شخصیتی بر اساس گیره کاغذی

آخرین ویرایش: 2 سال قبل
تست شخصیتی براساس گیره کاغذی (nbookcity.com)

دانلود کتاب تست شخصیتی بر اساس گیره کاغذی

کتاب تست شخصیتی بر اساس گیره کاغذی تستی نیست که زیاد آن را جدی بگیرید، ولی نتیجه‌ی بسیاری از تست‌هایی که اطرافیان ماریو گمور انجام داده‌اند، نشان داده است به طرز عجیبی می‌ تواند خصوصیات شخصیتی افراد را نشان دهد. اگر می‌خواهید مطالب بیشتری راجع‌ به خود بدانید، این تست را انجام دهید. این کتاب را به تمام کسانی که می‌خواهند یک تست شخصیتی جذاب انجام دهند پیشنهاد می‌کنیم.

خلاصه کتاب

چگونه یک روانشناس سوئیسی، تنها با استفاده از گیره‌های کاغذ می‌تواند پی به شخصیت شما ببرد؟ بعضی از کارهای ظاهرا بی‌اهمیت ما، شیوه انجام دادن ساده‌ترین کارهای روتین روزمره، نوع چینش وسایل خانه و نظم اتاق، میز کار یا حتی فایل‌های کامپیوترمان، زبان بدن ما یا حتی از دید برخی دستخط ما می‌توانند حاوی اطلاعات بسیار زیادی در مورد شخصیت ما باشند. حتما سریال شرلوک هولمز را دیده‌اید که در آن کارآگاه معروف از روی یک مشت اطلاعات ظاهرا بی‌اهمیت، در یک نگاه چطور به اندازه یک کتاب در مورد یک فرد حدسیات درست ارائه می‌داد.
اما حالا یک روانپزشک سوئیسی به نام ماریو گمور پیدا شده که با تست جدید شخصیت خود، سر و صدای زیادی به پا کرده است. گمور در تست جدید خود به بیماران و مراجعان خود، تعدادی گیره کاغذ می‌دهد و از آنها می‌خواهد که طبق تمایل خود آنها را خم کنند و اشکالی از آنها درست کنند.. سپس با بررسی آنها، پی به شخصیت آنها می‌برد. یعنی نوع پیچ و تاپ، خم شدن و اشکال فضایی که با گیره‌های کاغذ توسط یک شخص ساخته می‌شوند راهنمای او برای پی بردن به شخصیت افراد باشد. بر این اساس او کتاب پرفروشی به نام تست شخصیتی بر اساس گیره کاغذی، نوشته است.

بخشی از متن کتاب

من در کلینیک خود در زوریخ، معمولا روبه روی بیماران خود، پشت میزم می نشینم، و روی میز تحریرم، مثل هر میز تحریر دیگر، ظرف کوچکی قرار دارد که پر از گیره ی کاغذ است. من در بعضی از جلسات ویزیت بیماران خود متوجه شدم که یک نیرویی آنها را وادار می کند تا جلو آمده و یکی از آن گیره های فلزی را بردارند و طی مشاوره ی درمانی، شروع به خم کردن آن کنند. انگار این طبیعی ترین رفتاری بود که حس می کردند باید انجام دهند. وقتی مشاوره به پایان می رسید، آنها گیره ی فلزی خم شده را روی میز تحریر من جا می گذاشتند یا آن را در بین راه خروج در یکی از سطل های زباله می انداختند.

بدین ترتیب بود که من تصمیم گرفتم این گیره های فلزی خم شده را بردارم و جمع آوری کنم. بعداز جمع آوری این گیره های فلزی، به کمک زولتان گابور از آن ها عکس گرفتیم و من از این تصاویر یک تست روانشناسی طراحی کردم. تست به گونه ای تنظیم شده که هرکس بتواند آن را به کار ببرد. این تست نمایی از شخصیت شما را عرضه می کند یا نوع شخصیتی را که دوست دارید باشید، به شما نشان می دهد و حتی می تواند ویژگی های ضمیر ناخودآگاهتان را برایتان آشکار کند.

نقد کتاب تست شخصیتی بر اساس گیره کاغذی

بازی کردن با گیره‌های کاغذ انگار نوعی وسوسه‌ انسانی است. چیزی در این شیء کوچک فلزی هست که آدم را مجبور می‌کند که آن را از روی میز تحریر بردارد، با آن ور برود، آن را خم کند و به شکل‌های مختلف دربیاورد. همه‌ی ما این کار را می‌کنیم. باور نمی‌کنید؟ با خواندن کتاب تست شخصیتی بر اساس گیره کاغذی چيزهای جديدي راجع به خودتان ياد بگيريد. اين يك تست شخصيت سرگرم‌كننده و روشنگر است كه با استفاده از يك گيره فلزي قصد دارد قفل روح شما را باز كند. كدام تيپ از گيره‌هاي فلزي هستيد؟ درون‌گرا. خوش‌بين. برون‌گرا. هرج و مرج طلب. جنگنده و پرخاشگر. يا به طور كلي چيز ديگري هستيد؟

تعداد بازدید: 393 بار

Mario%20Gm%C3%BCr%20 %D9%85%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D9%88%20%DA%AF%D9%85%D9%88%D8%B1

عنوان کتاب: تست شخصیتی بر اساس گیره کاغذی

تستی منحصر به فرد که شبیه هیچ تست روانشناسی دیگری نیست

نویسنده: ماریو گمور

مترجم: حمیدرضا بلوچ

تعداد صفحات کتاب: 200 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 12.7 مگابایت

نوع فایل: PDF (RAR)

منبع: شهرکتاب

دکمه دانلود قابل مشاهده برای کاربران ویژه

نوشته‌های مشابه

بی آنکه کوچکترین امتیازی به کسی بدهد، روزها دنبال کار می گشت و یا به قرارهای ملاقاتش برای پذیرش نقش می‌رفت. شب‌ها مال خودمان بود، با سرخوشی می‌گذشت، مانند بچه تر و خشکم...
بروزرسانی: 1 سال قبل
تعداد بازدید: 172
داستان از شش سالگی فیروزه شروع می‌شود که او از خانه‌ی دوست‌داشتنی‌اش در آبادان به آپارتمانی در تهران مهاجرت می‌کند و در ادامه داستان سفر به آمریکا ، ازدواج و تمام ماجراهای خاص آن، تعاملات خودش با...
بروزرسانی: 2 سال قبل
تعداد بازدید: 712

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *