در خیابانی که تو زندگی می کنی

آخرین ویرایش: 2 سال قبل
در خیابانی که تو زندگی می کنی (nbookcity.com)

دانلود کتاب در خیابانی که تو زندگی می کنی

در خیابانی که تو زندگی می کنی اولین بار سال 2001 منتشر شد. براساس آنچه منتقدان می گویند این داستان نیز مانند سایر داستان های مری هیگینز کلارک، سبکی شبیه داستان های آگاتا کریستی دارد و معماهایی با پاسخ های غیرقابل پیش بینی و درگیر کننده مطرح کرده است. طراحی شخصیت های کتاب بسیار با دقت اتفاق افتاده و جزئیات آن ها به زیبایی بیشتر داستان کمک کرده است.مری هیگینز کلارک داستانی به یادماندنی ساخته است که مخاطب حتماً از آن لذت خواهد برد. کتاب « در خیابانی که تو زندگی می کنی » توانسته است مخاطبان زیادی را به خود جلب کند و تاکنون به چندین زبان مختلف برگردانده شده است.

خلاصه داستان در خیابانی که تو زندگی می کنی

امیلی گراهام دختری است که به دنبال اصل و نسبش می گردد. او خانه ی اجدادی اش را که خانواده اش در پی ناپدید شدن یکی از دختران جوان خانواده فروخته اند را دوباره می خرد و سعی می کند آن را بازسازی کند. در طی عملیات بازسازی استخوان هایی در حیاط خانه کشف می شود که پس از تحقیقات زیاد مشخص می شود متعلق به دختر جوانی است که 4 سال قبل ناپدیدشده است. در دست اسکلت حلقه ای پیدا می شود که متعلق به دختری است که 110 سال قبل ناپدید شده است. همین باعث می شود امیلی سعی کند راز این اتفاق را کشف کند، اما ماجرا به این سادگی نیست …

مری هیگینز کلارک نویسنده ی آمریکایی متولد 1929 است. او از سال 1964 داستان نویسی را آغاز کرده و از آن زمان تا کنون داستان های زیادی نوشته است که همگی توانسته اند مخاطبان را به خود جلب کنند. داستا‌ن‌های او به قدری جذاب و هیجان انگیزند که از روی تعدادی از آن ها نمایشنامه و فیلمنامه نوشته شده است. منتقدان داستان های مری کلارک را با آثار آگاتا کریستی و آرتور کانون دویل مقایسه می کنند و لقب ملکه ی تعلیق را به او داده اند.

نقد و بررسی

خانم کلارک در دانشگاه فوردهام در رشته ی فلسفه تدریس کرده و چندین مدرک دکترای افتخاری از دانشگاه های معتبر جهان دارد. از میان مهمترین آثار مری کلارک هیگینز می توان به کتاب‌های « شب هنگام زمان من است »، « الان کجایی؟ »، « ملودی ادامه دارد »، « پدر به شکار رفته »، « چرخ روزگار »، « فریادی در شب » و «غریبه ای در حال تماشا » اشاره کرد. در خیابانی که تو زندگی می‌ کنی یک رمان جذاب و هیجان انگیز است. این کتاب پر از لحظات تعلیق است که نفس مخاطب را در سینه حبس می کند.

داستان این کتاب زیبا یک معمای هیجان انگیز است و نویسنده خواننده را همراه شخصیت اولِ کتابش به کشف این معما می برد. صحنه‌های کتاب به قدری جذاب و با جزئیات تصویر شده اند که خواننده می تواند خود را در فضای داستان تصور کند و تمام احساسات امیلی را تجربه کند. کتاب « در خیابانی که تو زندگی می کنی » کتاب جذابی برای هدیه دادن است. همچنین این کتاب می تواند در روزی که می خواهید از روزمرگی هایتان فاصله بگیرید و درگیر یک اتفاق جذاب باشید گزینه ی خوبی برای مطالعه باشد.

کتاب « در خیابانی که تو زندگی می کنی » در دسته ی کتاب های داستان آمریکایی قرار دارد. کتاب در خیابانی که تو زندگی می کنی مناسب برای گروه سنی بزرگسال است. تعداد صفحات نسخه ی چاپی کتاب 404 صفحه است که با مطالعه ی روزانه 20 دقیقه می توانید این کتاب را در 20 روز بخوانید. کتاب « در خیابانی که تو زندگی می کنی » جزو کتاب های حجیم و بلند با موضوع داستان آمریکایی است. این کتاب برای افرادی که وقت بیشتری برای مطالعه دارند و می خواهند در زمینه ی داستان آمریکایی زمان بیشتری را به مطالعه اختصاص دهند انتخاب مناسبی است.

بخشی از متن کتاب

«او به سمت گردشگاه سنگفرش ساحل پیچید و جریان باد شدید و گزنده ای را که از سوی دریا می وزید، احساس کرد. ابرها در آسمان تغییر جهت می دادند. با اینکه فردا اولین روز بهار بود، تعجبی نداشت اگر برف می بارید. زمستان آن سال طولانی بود و همه بی صبرانه مشتاق رسیدن هوای گرم بودند، اما او هیچ اشتیاقی نداشت.»

این جملاتی است که مری هیگینز کلارک، ملکه ی تعلیق، کتاب در خیابانی که تو زندگی می کنی را با آن آغاز کرده است. معمایی جذاب و هیجان انگیز که نفس را در سینه ی خواننده حبس می کند. این کتاب جذاب را اگر در دست بگیرید، نمی توانید زمین بگذارید.

حرف آخر

در ابتدای کتاب در خیابانی که تو زندگی می کنی با یه قاتل آشنا می شیم که بعد از پیدا کردن دفترچه خاطرات قاتلی دیگر هر روز این خاطرات رو خونده و سعی می کنه که با کشتن 3 زن ، شخصا این خاطرات رو تجربه کنه، به راحتی 2 زن رو به قتل رسونده و زن سومی که قاتل به دنبال کشتنشه ، امیلی 23 ساله است که زنی طلاق گرفته و وکیل مدافع جنایی است که بعد از طلاقش اقدام  به خرید خانه آبا و اجدادیش که یک خانه ویکتوریایی است کرده و …  لینک دانلود کتاب برای کاربران vip قایل مشاهده و دانلود می باشد.

شاید به این کتاب ها نیز علاقمند باشید:

  1. این آهنگ را قبلا هم شنیده ام
  2. وانمود کن او را نمی بینی
  3. مری آشپزی می آموزد
  4. پس از تو
  5. SOS کمک برای والدین

تعداد بازدید: 1,544 بار

Mary Higgins Clark مری هیگینز کلارک

عنوان کتاب: در خیابانی که تو زندگی می کنی

نویسنده: مری هیگینز کلارک

تعداد صفحات کتاب: 386 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 6.7 مگابایت

نوع فایل: PDF

منبع: شهرکتاب

دکمه دانلود قابل مشاهده برای کاربران ویژه

نوشته‌های مشابه

رمان جنایی این آهنگ را قبلا هم شنیده ام به قلم مری هیگینز کلارک کتابی بسیار روان است. حدودا 250 صفحه؛ اونقدر روانه که تو یک روز هم می تونید تمومش کنید. . داستان درباره قتل هایی ست که تو گذشته اتفاق افتاده و حل نشده باقی مونده...
بروزرسانی: 2 سال قبل
تعداد بازدید: 1989

یک پاسخ

  1. تگ اسم سایت رو که زدید، باعث شده کتاب حاشیه اضافی پیدا کنه و فونت ریزتر بشه. این باعث میشه مطاله در کتابخوان های الکترونیکی سخت تر بشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *