در نبردی مشکوک

آخرین ویرایش: 2 هفته قبل
در نبردی مشکوک (nbookcity.com)

دانلود کتاب در نبردی مشکوک

کتاب در نبردی مشکوک اثری جاویدان از جان اشتاین بک است که نخستین بار در سال 1936 انتشار یافت و به نوعی اولین رمان اصلی این نویسنده‌ی بزرگ به شمار می‌رود.

اشتاین بک نویسنده‌ی بزرگ و معاصر آمریکایی است که به خاطر آفرینش آثار رئالیستی و تخیلی‌اش در سال 1962 برنده‌ی جایزه‌ی نوبل ادبیات شد. 

این کتاب روایتگر سرگذشت کسانی است که زندگی آنها بر اثر شکاف طبقاتی جامعه به تنگ آمده و خواهان خیزش و احقاق حقوق طبیعی خویش هستند.

داستان از دستمزد پایین کارگران مزارع درختان سیب آغاز می‌شود و به جنبش و اعتصاباتی می‌انجامد که سراسر آن جامعه را در برگرفته و آن را دگرگون می‌سازد. در واقع کتاب در نبردی مشکوک نقدی است به نظام سرمایه‌داری که خون طبقه کارگر را می مکد و چیزی جز منافع خویش را در نظر نمی‌گیرد.

به همین دلیل اشتاین بک به حمایت و طرفداری از نظام کمونیسم محکوم شد. اما آنچه در این کتاب روایت می‌شود بسیار فراتر از جهان اشتراکی است.

خلاصه رمان

کتاب در نبردی مشکوک که محمد قاضی آن را به فارسی ترجمه کرده است. این کتاب توسط انتشارات جامی چاپ و در 408 صفحه به بازار عرضه شده است. 

آخرین چاپ آن مربوط به سال 1398 بوده و می‌توان به لحاظ موضوع‌بندی آن را در بخش داستان جهان قرار داد. رمان حاضر از نظام سرمایه داری و انسان هایی می گوید که زندگی شان بر اثر آن و شکاف طبقاتی موجود در جامعه دچار آسیب ها و معضلات فراوانی شده است.

جان اشتاین بک نویسنده و رمان نویس معروف قرن بیستم آمریکاست که از دیگر آثار او می توان به : خوشه های خشم، موش ها و آدم ها، مروارید، ماه پنهان، دره طویل و … اشاره کرد.

در نبردی مشکوک - جان استاین بک

عنوان کتاب: در نبردی مشکوک

نویسنده: جان استاین بک (اشتاین بک)

مترجم: محمد قاضی

تعداد صفحات کتاب: 375 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 4.4 مگابایت

نوع فایل: PDF

منبع: شهر کتاب

آنچه خواندید...

نوشته‌های مشابه

این رمان، به‌ خوبی گوشه های تاریک روح و روان آدمی را به‌ تصویر می‌کشد و نشان می‌دهد رخدادهای کودکی چقدر می‌تواند در به‌ وجود آمدن مسائل و مشکلات روانی زندگی آیندۀ هر شخص نقش داشته...
بروزرسانی: 1 سال قبل
تعداد بازدید: 463
نویسنده از زشتی‌ها، تلخی‌ها و درشت خویی‌های جنگ می‌گوید و سرانجام از سرکوب آزادی‌ خواهان و کسانی که همسو با نگرش‌های دولت به اصطلاح کمونیستی جمهوری‌خواه نیستند و سرانجام مقایسه خواندنی...
بروزرسانی: 1 سال قبل
تعداد بازدید: 683

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *