راز دختران موفق

آخرین ویرایش: 2 سال قبل
راز دختران موفق (nbookcity.com)

دانلود کتاب راز دختران موفق

اگر قبلا از خواندن کتاب نترس دختر غوغا به پا کن لذت برده باشید، قطعا مطالب کتاب راز دختران موفق نیز برای شما لذتبخش خواهید برد.

البته کارا الویل لیبا در این کتاب به ۹۹ درصد خانم های ایرانی (شما جزو یک درصد هستید) با ذکر مثال های متنوع و همچنین اعتراف به خصلت های بد سابق خود نشان می دهد که حسادت و کینه ورزی آثار تخریب کننده ای دارد و با کمی تغییر در رفتار و نگرش خود می توانید بیشتر از زندگی خود لذت ببرید. کتاب حاضر جزو کتاب هایی ست که زندگی شما را دگرگون خواهد کرد و خواندن آن به همه زنان توصیه شده است.

خلاصه کتاب

این کتاب به شما نشان می دهد که تنها با چند تغییر ساده در نگرش خویش، می توانید راز دختران موفق را بگشایید و زندگی و شغلی شادتر، مطمئن تر و سرشار از پیروزی را خلق کنید. هیچ دلیلی برای احتکار اطلاعات، ارتباط ها و بینش آدمی نیست. خرد، یعنی دانش خود را با دیگری سهیم شدن، یعنی آموزه های خویش را به دیگران بدهیم تا زندگی بهتری را از سر بگذرانند. پس بیایید از همین امروز به رشد یکدیگر کمک کنیم. بیایید قابلیت های یکدیگر را بیابیم و امتیاز زندگی و دنیای خود را در دست خویش بگیریم.

شما این توانمندی را دارید که هر چیز واقعی را که برای خود آرزو دارید، رقم بزنید. اگر هدف های خود را با دیگران در میان می گذارید و آنان به جای آنکه شما را تشویق کنند، می گویند: « کمی واقع گرا باش. » بدانید که این نسخه آنان است و ربطی به شما ندارد. این جمله نشان از تجربه ها، ترس ها و باورهای محدود آنان دارد. حقیقت شما مخصوص خودتان است و باید همان طور که شما می خواهید، شگفت انگیز و جذاب باشد. شما لایق همه آرزوهای قلبی خود هستید و چیزهای واقعی هیچ کس نبایستی بر آرزوهای شما سایه بیندازد. این را نیز بدانید که عالم هستی بسیار غنی تر از آن است که بتوانید تصورش را بکنید.

پیروزی زمانی از آن شما خواهد بود که توانمندی‌های خود را باور کنید. زمانی که برای همیشه به افکار منفی پایان دهید و به همه‌ی چیزهایی که در خدمت رسالت شما نیستند، یک نه بلند بگویید. پیروزی را زمانی در آغوش خواهید گرفت که خودتان را با دخترانی مثبت، قدرتمند و ثابت‌ قدم احاطه کنید. کتاب راز دختران موفق سرشار از پیام ها و نکات ارزشمند انگیزشی است که می تواند تاثیر بسیار مثبتی در زندگی هر خواننده ای داشته باشد.

بخشی از متن کتاب

ما دوست داریم خودمان را با دیگری مقایسه کنیم و، بر اساس کاری که دیگری انجام می دهد، خود را به انزوا بکشانیم. این روند معیوب نه تنها از ما زنانی باهوش تر یا قوی تر نمی سازد بلکه خلاقیت، شور و اشتیاق ما را نیز از بین می برد و احساس خستگی و نومیدی به ما می دهد. و این دستور کاری مناسب برای خانم های موفق نیست. حقیقت این است که میلیون ها زن دیگر نیز در این دنیا هستند و بسیاری از آنان شغل ها و کسب و کارهایی شبیه به شما دارند. اما واژه کلیدی، شباهت است. کسی نمی تواند نبوغی را که خاص شماست از شما بگیرد. این مفهوم حقیقی را هر چه سریع تر بفهمید، زودتر می توانید خود را از ترس و ناامنی ای که بر خیلی از ما سایه افکنده است، رها کنید.

همان گونه که دکتر سئوس، داستان نویس کودکان، می گوید: « امروز خودتان هستید. و این خویش بودن حقیقتی فراتر از واقعیت است. هیچ آدم زنده ای واقعی تر از شما وجود ندارد. » ما داستان های دکتر سئوس را برای کودکان خود می خوانیم، اما چرا این پیام های شگفت انگیز را درون خویشتن تقویت نمی کنیم؟ خب، حالا که فهمیدید تا چه اندازه والا و عظیم هستید، بهتر است در مورد وفور و ثروت حرف بزنیم. آیا تاکنون به آسمان خیره شده اید؟ یا از شیشه هواپیما بیرون را نگاه کرده اید؟ آیا دستخوش شگفتی نشده اید که جهان هستی تا چه اندازه بی مرز و بی کران است؟

ساده ترین کار این است که خودمان را در حباب های کوچکی که ساخته ایم، حبس کنیم و به خود بقبولانیم که دنیا به کوچکی حیاط خلوت خانه ماست. اغلب آن قدر غرق حسادت، غیبت و منفی نگری می شویم که یادمان می رود در این سیاره زیبا و وسیع چه فرصت های بی نظیر و متعددی وجود دارد. همچنان که در کتاب راز دختران موفق پیش می روید، از شما می خواهم که بزرگ فکر کنید، حرف ها و آدم های حقیر را به فراموشی بسپارید. اندیشه های کوچک را نادیده بگیرید. برای اینکه زنی موفق و قوی باشید، باید فراتر از محدودیت ها بروید…

نقد کتاب راز دختران موفق

کتاب راز دختران موفق با کارآفرینان، زنان متخصص، زنانی که رویاهایشان را دنبال می کنند و همه بانوانی که می خواهند زن بهتری باشند، گره خورده است. این کتاب به شما یاد نمی دهد چطور کسب وکاری چندین میلیون دلاری بسازید. کتاب پیش رو به شما یاد نمی دهد که نظام ها و روندهای عملیاتی درست و نادرست کدام اند.

اما به شما می آموزد که چگونه در خودتان اعتماد به نفس بیافرینید، خودتان را به مبارزه بطلبید، حسادت را در خود ریشه کن کنید، و در نهایت، از قدرت ایجاد ارتباط آگاهی یابید. زیرا در پایان روز، زندگی و کسب وکار شما می ماند و خودتان. پس به صندلی راحتی خود تکیه بزنید، لیوانی نوشیدنی برای خودتان بریزید و آماده شوید که رمز دختران و زنان را بگشایید.

تعداد بازدید: 1,500 بار

Cara%20Alwill%20Leyba%20 %DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%A7%20%D8%A7%D9%84%D9%88%DB%8C%D9%84%20%D9%84%DB%8C%D8%A8%D8%A7 1

عنوان کتاب: راز دختران موفق

رمز گشایی از توفیق، سلامت و شادمانی دختران کارآفرین

جز کتاب هایی که زندگی تان را دگرگون خواهند کرد

جز کتاب هایی که همه ی زنان باید بخوانند

نویسنده: کارا الویل لیبا

مترجم: فاطمه باغستانی

تعداد صفحات کتاب: 100 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 1.4 مگابایت

نوع فایل: PDF (RAR)

منبع: شهرکتاب

دکمه دانلود قابل مشاهده برای کاربران ویژه

نوشته‌های مشابه

کتاب دلایلی برای زنده ماندن برش کوچکی از زندگی وسیع نویسندۀ صاحب سبک، مت هیگ، است. این کتاب دو لایه دارد که در فرصت اولِ خواندن آن ممکن است لایۀ دوم پوشیده بماند. تنها با خوانشی دقیق است که کوه یخ پنهان مانده زیر سطور کتاب خود را نمایان می‌کند. مت هیگ دورانی از...
بروزرسانی: 4 هفته قبل
تعداد بازدید: 9824
کتاب، از ما می‌خواهد تا گربه را سرمشق و الگوی خود قرار دهیم. اما چگونه؟ نویسنده در هر قدم همراه ما می‌آید و یک فلسفه شخصی را که به بهبود کیفیت زندگی کمک می‌کند، در اختیار ما قرار می‌دهد. این کتاب پر است از نقل...
بروزرسانی: 2 سال قبل
تعداد بازدید: 944

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *