رفتارشناسی تماس دفتر دوم

آخرین ویرایش: 12 ماه قبل
رفتارشناسی تماس جنسی دفتر دوم (nbookcity.com)

دانلود کتاب رفتارشناسی تماس دفتر دوم

این کتاب در ادامه جلد اول آن توسط دزموند موریس نوشته شده است. خلاصه کتاب رفتارشناسی تماس دفتر دوم را در این پست برای شما قرار می دهیم تا در صورت علاقمندی pdf آن را را بصورت رایگان دانلود و مطالعه نمایید.

خلاصه کتاب

کودک در جریان کشف هویت فردی خود سرانجام می یابد آغوش نرم مادر را ترک کند. او در نهایت به عنوان یک جوان بالغ روی پای خود می ایستد. در کودکی خود را به نحو نامحدود در آغوش مادر می انداخت و نزدیکی اش کامل بود. اکنون در بلوغ رابطه اش با سایر بالغین و نزدیکی اش با آنها به شدت محدود می شود. او نیز همچون سایرین فاصله با دیگران را حفظ می کند. اعتماد کور جای خود را به مانور هوشیارانه و وابستگی به همبستگی می دهد. نزدیکی های نرم طفولیت ، که جای خود را به بازی های شاد کودکانه داده بودند، اکنون به روابط خشن بلوغ بدل شده اند.

در شرایط محیط اجتماعی که هر روزه شلوغتر میشود و افراد هویت فردی خویش را هر چه بیشتر از دست میدهند ، بررسی مجدد روابط فردی نزدیک اهمییت روزافزون می یابد و اگر در این مورد به سرعت اقدام نشود ، روزی مجبور به طرح مایوسانه ی این سوال خواهیم شد که : واقعا بر سر عشق چه آمده است ؟

زیست شناسان اغلب از به کار بردن واژه ی عشق تفره میروند ، گویی که این واژه جز رمانتیسم مهلم از فرهنگ چیز دیگری را منعکس نمیکند ، اما عشق یک واقعیت زیست شناختی است . متاسفانه ما روز بروز بیشتر غیرقابل لمس میشویم و از یکدیگر فاصله میگیریم ، بدون اینکه خود متوجه آن شده باشیم . این عدم تمایل به تماس فیزیکی با پرت افتادگی عاطفی نیز همراه بوده است. گویی انسان شهر نشین جدید زرهی بر علیه عواطف و احساسات برتن نموده و با دست مخملی در دستکش آهنین می رود تا از درک احساسات نزدیکترین کسان خویش نیز بیگانه گرد.

درباره نویسنده کتاب رفتارشناسی تماس

دزموند جان موریس متولد ۲۴ ژانویه ۱۹۲۸ در پورتون شمال ویلتشایر، یک جانورشناس، رفتارشناس و همچنین انسان‌شناس محبوب بریتانیایی است.

شاید به این کتاب ها نیز علاقمند باشید:

تعداد بازدید: 1,254 بار

Desmond Morris دزموند موریس

عنوان کتاب: رفتارشناسی تماس جنسی (دفتر دوم)

نویسنده: دزموند موریس

مترجم: عبدالحسین وهاب زاده

تعداد صفحات کتاب: 52 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 692 کیلوبایت

نوع فایل: PDF

منبع: شهر کتاب

دکمه دانلود قابل مشاهده برای کاربران ویژه

نوشته‌های مشابه

زندگینامه‌ای فوق العاده زیبا و دلچسب است: زیر لب ذکری گفت و صلواتی فرستاد تا بر غوغای درونش مسلط شود. اما همچنان ذهن او بین دو مسیر در تردد بود. چاره‌ای نداشت یا باید دست تسلیم...
بروزرسانی: 8 ماه قبل
تعداد بازدید: 86
سارا دختر نوجوانی که به همراه خانواده‌اش در آبادان زندگی می‌کند با شروع جنگ و برای پناه گرفتن به اهواز می‌روند. سارا به همراه مادر و برادرش سامان، عمو غازی و همسر باردارش عنقا خانم و پیانوی عزیز سارا، کوکو سوار وانت...
بروزرسانی: 2 سال قبل
تعداد بازدید: 614

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *