زندگی تان را در هفت روز تغییر دهید

آخرین ویرایش: 2 سال قبل
زندگی تان را در هفت روز تغییر دهید (nbookcity.com)

دانلود کتاب زندگی تان را در هفت روز تغییر دهید

قدرت سیستم کتاب زندگی تان را در هفت روز تغییر دهید را دست کم نگیرید. نویسنده به شما قول می دهد که زندگی شما را تغییر خواهد داد.

این کتاب از هفت فصل تشکیل شده است. هر فصل به یک درس مهم و کلیدی مربوط می شود. هر درس شما را در هر شرایطی که در آن به سر می برید در جهت و راستای تحقق ارزش هایی که به آن اعتقاد دارید به حرکت درمی آورد. در مدت هفت روز در شمار کسانی قرار می گیرید که برای موفقیت برنامه ریزی شده اند. می توانید با تمام چالش های زندگی برخورد موثّر داشته باشید و با اعتماد و اطمینان خاطر با آن ها روبه رو گردید.

خلاصه کتاب

گاهی حتی یک تغییر کوچک می تواند به تفاوت های چشمگیری منجر شود. تکنیک هایی که در کتاب زندگی تان را در هفت روز تغییر دهید به آن ها اشاره شده است، تکنیک های نوینی هستند که نه تنها آخرین نرم افزار بلکه جدیدترین سیستم عامل را بر روی روح و جسم شما نصب خواهند کرد. طی این هفت روز شما هر روز تغییرات اندکی را تجربه خواهید کرد که در اول کار کاملا نامحسوس خواهند بود ولی همچنان که پیش می روید می فهمید که تا چه اندازه مسیر را طی کرده و چقدر تغییر کرده اید.بیایید تجربه کنیم اگر هر کاری را به طور مرتب به مدت هفت روز تکرار کنید آن کار شما را تغییر خواهد داد.

اما آنچه سیستم این کتاب را متمایز می کند این است که بسیاری از تکنیک هایی که شما هنگام مطالعه ی این کتاب خواهید آموخت ، تا مدت ها پس از آن که هیچ استفاده ای از آن ها نکرده اید ، به شما کمک خواهند کرد و فعال خواهند بود  طی هفت روز آتی فعالیت های شما موجی از تغییر را در زندگی تان ایجاد خواهد کرد که در بسیاری از زمینه های دیگر زندگی شما نیز تاثیر خواهد داشت» نویسنده این کتاب قصد دارد که بسیاری از تعمیمات منفی را که شما درباره ی دنیا در ذهن خود درست کرده اید آشکار سازد و تعمیمات مثبتی را جایگزین آن ها سازد.

بهترین مزیت این کتاب این است که لطمه ای به آسایش و راحتی شما نمی زند. تکنیک های کتاب زندگی تان را در هفت روز تغییر دهید خیلی ساده هستند و لازم نیست که تجربه یا مهارت خاصی داشته باشید. در حقیقت اگر می توانید چشمان خود را ببندید با خودتان و دیگران حرف بزنید و بدن خود را حرکت دهید می توانید افکار و رفتار خود را نیز کنترل کنید و در نهایت به آن شیوه ی زندگی که همیشه در رویاهایتان به آن فکر می کردید برسید.

بخشی از متن کتاب

تغییراتی که بیش از همه اهمیت دارند، بیش از هر چیز تغییر در ادراک هستند و نه تغییرات در دنیای پیرامون ما. و ما می توانیم ادراک خود را در لحظه ای تغییر بدهیم. در واقع این اسطوره که می گوید تغییر فرایندی طولانی است و در درازمدت تحقق پیدا می کند. حدود یکصد سال است که مطرح شده است و این زمانی است که تحلیل پیروان مکتب فروید در درمان بیماری های روان تنی شکل غالب داشته است. نکته مهم این است که تحلیل روانی درباره تغییر دادن مردم نیست، هدف این است که به اشخاص امکان بدهیم که بدانند چرا شرایط به این گونه که هست وجود دارد.

گاه حتی یک تغییر کوچک می تواند تفاوت عظیمی ایجاد کند. برای مثال تصور کنید که شما و شخص دیگری در دو جاده مستقیم رانندگی می کنید، جاده ای که به مسیری واقع در بی نهایت دور منتهی می شوند. حالا تصور کنید که یکی از این دو جاده به میزان مختصری از دیگری فاصله می گیرد. در شروع ممکن است این تفاوت قابل توجه نباشد، امّا به مرور این فاصله اندک وسیع می شود و شما را به مقصدی کاملاً متفاوت از مقصد دیگری می رساند. تکنیک های ارائه شده در کتاب « زندگیتان را در هفت روز تغییر دهید » جسم و ذهن شما را در موقعیت جدیدی قرار می دهد.

هر روز تغییر کوچکی می کنید. این تغییرات ممکن است در نگاه نخست بسیار جزیی و نامحسوس باشد، اما وقتی به حرکت خود ادامه می دهد. متوجه می شوید که چه راه طولانی را طی کرده اید و چقدر تغییر نموده اید. اجازه بدهید با موضوع روبه رو شویم. اگر مدت هفت روز کاری را به طور مستمر انجام دهید شما را تغییر خواهد داد. آنچه این روش را متفاوت از روش های دیگر می کند این است که بسیاری از شیوه های پیشنهاد شده در کتاب تا مدت ها بعد از آن که استفاده از آن ها را کنار بگذارید به شما کمک می کند. در هفت روز آینده اقداماتی که انجام می دهید تغییری در زندگی شما به وجود می آورد که این به سهم خود روی بسیاری از جنبه های زندگی شما تاثیر می گذارد.

نقد کتاب زندگی تان را در هفت روز تغییر دهید

کتاب زندگی تان را در هفت روز تغییر دهید اثری روانشناسی ست از پل ویلیام مک کنا. در حال حاضر در دوران هیجان انگیزی در تاریخ زندگی می کنیم. دنیای ما هر روز تغییر می کند و یا در حال تغییر است. دگرگونی ها و پیشرفت های فناوری و علمی که در اطراف ما در جریان هستند، به طور صعودی در حال افزایش است. ما انسان ها، با مکان ها و کشورهای بسیار دوری ارتباط برقرار کرده ایم و دنیای خود را تغییر داده ایم و به اکتشاف در آن پرداخته ایم.

سفرهایی که در گذشته ماه ها و یا سال ها طول می کشید، در حال حاضر در عرض چند ساعت به انجام می رسند، محاسباتی که در گذشته ممکن نبود، اکنون در چند دقیقه انجام می شوند. زندگی شما با مرور زمان تغییر می کند، اما از خود بپرسید تغییر زندگی شما را به چه چیزی تبدیل می کند؟

تغییراتی که با خواندن این کتاب در شما ایجاد می شود، خوشبختی، موفقیت و حال خوش شما را برای سال‏هایی که در پیش دارید تضمین می کند.

تعداد بازدید: 1,220 بار

Paul%20McKenna%20 %D9%BE%D9%84%20%D9%88%DB%8C%D9%84%DB%8C%D8%A7%D9%85%20%D9%85%DA%A9%20%DA%A9%D9%86%D8%A7

عنوان کتاب: زندگی تان را در هفت روز تغییر دهید

زندگیتان را در 7 روز تغییر دهید

نویسنده: پل ویلیام مک کنا

مترجم: مهدی قراچه داغی

تعداد صفحات کتاب: 190 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 16.1 مگابایت

نوع فایل: PDF (RAR)

منبع: شهرکتاب

دکمه دانلود قابل مشاهده برای کاربران ویژه

نوشته‌های مشابه

لئون تالستوی در طول زندگی خود سه رمان برجسته نوشت اما عمده شهرت خود را مدیون جنگ و صلح است. آنا کارنینا و مرگ ایوان ایلیچ، دو کتاب دیگر از تالستوی است که شایسته مطالعه هستند.
بروزرسانی: 1 سال قبل
تعداد بازدید: 3646
رمان «خورشید همچنان می درخشد» به این صورت است که فردی به نام جک که به سبب جراحات جنگ عقیم شده است و در حقیقت مظهر نسل خویش و یا لااقل مظهر خالق خویش است.
بروزرسانی: 1 سال قبل
تعداد بازدید: 2709

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *