خورشید همچنان می درخشد

خورشید همچنان می درخشد (nbookcity.com)

دانلود کتاب خورشید همچنان می درخشد

خورشید همچنان می درخشد به قلم رمان نویس معروف ارنست همینگوی (همینگ وی) نوشته شده است که توسط همایون حنیفه وند مقدم در ۲۷۱ صفحه برای علاقه مندان به رمان و داستان ترجمه شده است. رمان «خورشید همچنان می درخشد» به این صورت است که فردی به نام جک که به سبب جراحات جنگ عقیم شده است و در حقیقت مظهر نسل خویش و یا لااقل مظهر خالق خویش است.

خلاصه رمان

جک مورد توجه زنی ثروتمند به نام لیدی برت اشلی که یک انگلیسی است قرار می گیرد که محبوب خود را در جنگ از دست داده است و با آن که وی را پیش رو دارد، ولی نمی تواند با او ازدواج کند و دیگر افرادی که اطراف لیدی برت، قرار دارند؛ نمی توانند در دل او راه یابند و برت نیز به هیچ روشی نمی تواند راه رستگاری پیدا کند فریادی که در پایان سر می دهد؛ نشان دهنده هدف نهایی کتاب و اوج فاجعه است: چه روز های خوبی می توانستیم با هم داشته باشیم. شما می توانید این رمان معروف را از شهر کتاب بصورت رایگان دانلود کنید .

ارنست همینگوی

ارنست همینگوی نویسنده نامدار آمریکایی جزو نویسندگانی است که با خلق آثار ویژه همواره از مرزها عبور کرده است. او می‌داند چطور یک قصه‌ی جنگی مردانه را برای هر مخاطبی به شکل دوست‌داشتنی روایت کند. جنس روایت بیشتر داستان‌های کوتاه و بلند همینگوی از دل جنگ است اما او در این میان شکست‌ها، عشق‌ها، مسائل اجتماعی و واقعیت جامعه را هم به خوبی نشان می‌دهد. کتاب خورشید همچنان می‌دمد اولین رمان ارنست همینگوی است که اگرچه داستان آن به فضای بعد از جنگ مرتبط است اما رد جنگ هنوز در آن حضور دارد.

شاید به این کتاب ها نیز علاقمند باشید:

  1. شاهزاده عقیم جلد اول
  2. رودخانه بزرگ
  3. آیین زندگی
  4. شکست ناپذیر
  5. شاهزاده عقیم جلد دوم

تعداد بازدید: 2,700 بار

Ernest Hemingway ارنست همینگوی1

عنوان کتاب: خورشید همچنان می درخشد

(زیر آفتاب هیچ چیز تازه نیست ، خورشید همچنان می دمد ، فیستا)

جزو لیست برترین رمان های انگلیسی گاردی

جزو صد رمان برتر مدرن لایبرری به انتخاب منتقدین

جز صد رمان برتر مدرن لایبرری به انتخاب مخاطبین

جزو برترین رمان های کلیددار

جز کتاب های برگزیده به انتخاب آمازون

نویسنده: ارنست همینگوی (همینگ وی)

برنده ی جایزه ی نوبل ادبیات سال 1954

مترجم: همایون حنیفه وند مقدم

تعداد صفحات کتاب: 271 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 2.75 مگابایت

نوع فايل: PDF

منبع: شهر کتاب

دکمه دانلود قابل مشاهده برای کاربران ویژه:

نوشته‌های مشابه

کتاب های ست گودین با استقبال جهانی و فروش پر سر و صدا، به زبان های مختلف دنیا ترجمه شده است. آنچه قلم "ست گودین" را این چنین پربار کرده و به وی امکان تالیف کتاب های با کیفیتی در عرصه ی فعالیت خود داده است...
بروزرسانی: 2 سال قبل
تعداد بازدید: 217
در این داستان ، عادت ها و باورها و حتی تقلید کردن از تجدد مورد تمسخر قرار داده است. و اما ایرادی که در داستانهای کلاسیک و این مجموعه داستان به چشم می خورد استفاده از کلمات ثقیل ادبی است
بروزرسانی: 1 سال قبل
تعداد بازدید: 10179

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *