شاهزاده عقیم جلد دوم

آخرین ویرایش: 1 سال قبل
شاهزاده عقیم یا سوگلی حرم جلد دوم (nbookcity.com)

دانلود کتاب شاهزاده عقیم جلد دوم

در داستان تاریخی شاهزاده عقیم جلد دوم ، “جلال الدین میرزا “پسر سفاک فتحعلی شاه که به تازگی حکومت شیراز را به چنگ آورده در اندیشه ازدواج با دختری است که شاید او را صاحب فرزند کند، زیرا او پیش از این دختران بسیاری را که از او صاحب بچه نشده اند به قتل رسانده غافل از آن که خود نمی تواند صاحب فرزند شود.

ماجرای اصلی داستان از آن جا آغاز می شود که هیچ یک از اهالی شیراز حاضر به وصلت با شاهزاده نیستند و “حاج ابوالقاسم “از جمله کسانی است که فراشان شاهزاده، دختر او را برگزیده اند .او نیز ناگزیر کنیز خود را به جای دخترش معرفی می کند که “نازنین “نام دارد .نازنین اینک با آگاهی کامل از وضعیت شاهزاده پای به حرمسرای او می گذارد و با ترفند تمام امور حرمسرا را در اختیار می گیرد و…

قبلا جلد اول کتاب رو در سایت قرار دادیم . علاقمندان به کتاب در این قسمت می تونن جلد دوم کتاب شاهزاده عقیم رو بصورت رایگان دانلود و مطالعه نمایند. کتاب شاهزاده عقيم توسط نویسنده منوچهر دبيرمنش نوشته شده . این کتابدر سایز وزيري می باشد و نوع جلد آن گالينگوراست.

خلاصه داستان

“جلال‌الدین میرزا”، پسر سفاک فتحعلی شاه، با اهل حرم خود در عمارتی بزرگ در كنار رودخانه قزل‌اوزن ساكن بود. هر از چند گاهی صدای داد و فریاد و ضجه زنی از خانه بلند می‌شد و این موضوع برای مردم عادی شده بود. مردمی كه با خواجه‌های حرمسرا رابطه داشتند، شنیده بودند كه شاهزاده به علت نداشتن اولاد، هر دو سه ماه یك بار دختر بیچاره‌ای را به حرمسرای خود داخل می‌كند و چون به مقصود نمی‌رسد و صاحب اولاد نمی‌شود، او را با زجر و شكنجه زیاد به نزد دختران بدبخت دیگر می‌فرستد كه فدایی این آرزوی موهوم و غیرعملی او شده بودند.

میرزا عین‌الدوله حكیم‌باشی به طور محرمانه در چندجا گفته بود كه شاهزاده عقیم است ولی كسی جرات نداشت واقعیت را به او بگوید. تا این كه روزی “نازنین” ـ همسر جدید شاهزاده ـ كه پس از چهار ماه هنوز باردار نشده بود، این موضوع را به شاهزاده گفت و او را عقیم خواند. شاهزاده عصبانی شد و دستور داد پاهای او را بسته و به داخل رودخانه بیاندازند.

پدر نازنین ـ احمدخان ـ از بزرگان گیلان بود و با دربار رابطه داشت و بنا بر اصرار فراوان شاهزاده، دخترش را به او داده بود؛ او پس از آن كه توسط حسینعلی ـ كدخدای محل ـ پنهانی جسد دخترش را یافته و دفن كرد، سوگند خورد كه تا وقتی انتقام دخترش را از شاهزاده نگرفته باشد از پای ننشیند …

شاید به این کتاب ها نیز علاقمند باشید:

  1. شاهزاده عقـیم جلد اول
  2. کی؟
  3. هنر درک زمانه
  4. دراکولا
  5. ابله جلد اول

تعداد بازدید: 3,242 بار

عقیم یا سوگلی حرم nbookcity.com

عنوان کتاب: شاهزاده عقیم یا سوگلی حرم جلد دوم

رازهای سوگلی حرمسرای شاهزاده قاجار

نویسنده: منوچهر دبیرمنش

تعداد صفحات کتاب: 584 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 7.28 مگابایت

نوع فایل: PDF

منبع: شهرکتاب

دکمه دانلود قابل مشاهده برای کاربران ویژه

نوشته‌های مشابه

در کتاب پزشک و روح اثر دکتر ویکتور فرانکل آمده است لوگوتراپی با درنظر گرفتن گذرایی هستی و وجود انسانی به جای بدبینی و انزوا، انسان را به تلاش و فعالیت فرا می خواند. حیوان خانگی نمی تواند درک کند که چرا انسان از او استفاده می کند.
بروزرسانی: 2 سال قبل
تعداد بازدید: 2525
نویسنده به سراغ فرزندانی رفته است که در حال قدم گذاشتن به سنین بزرگسالی‌­اند. به هرحال ما نمی توانیم جلوی زمان را بگیریم و دیر یا زود، شاهد این هستیم که فرزندمان با ورود به دانشگاه یا بازار کار، به استقلال فکری و عملی می‌رسد...
بروزرسانی: 2 سال قبل
تعداد بازدید: 281

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *