روزنوشت های ست گادین

آخرین ویرایش: 2 سال قبل
روز نوشت های ست گودین (nbookcity.com)

دانلود کتاب روزنوشت های ست گادین

کتاب روزنوشت های ست گادین با زبانی ساده و متفاوت مجموعه ای از مطالب کاربردی و تحول آفرین را برای کسانی که به دنبال تغییراتی مثبت هستند در خود جای داده است.

مطالب اثر پیش رو به قلم کارآفرین و سخنران آمریکایی و معلمی تمام عیار پیرامون مدیریت، بازاریابی و رشد فردی نگارش شده اند. در واقع مجموعه حاضر درباره گستره ای تقریبا وسیع از مهارت ها، رفتارها و عادات صحیح، تکنیک ها و ابزارهایی سخن گفته که تاثیراتی ژرف به جای می گذارند و با شکل دهی افرادی بهتر دنیایی بهتر را به دنبال می آورند.

خلاصه کتاب

ست گادین، یک نویسنده، کارآفرین و مهم‌تر از همه، یک معلم است. او تا به‌حال، ۲۳ جلد کتاب نوشته که به ۳۵ زبان زنده دنیا ترجمه شده است. کتاب‌های او ۱۸ بار مقام پرفروش‌ترین کتاب‌های جهان را کسب کرده‌اند. کتاب‌هایی مثل «شیب»، «گاو بنفش»، «مهره حیاتی» و «این است بازاریابی». ست‌گادین با تمرکز بر بازاریابی موثر و راهبری، ایده‌هایی برای ایجاد تغییر در همه‌چیز اشاعه داده که الهام‌ بخش انسان‌های بی‌شماری در سراسر جهان شده است.

او عمیق‌ترین و مهم‌ترین حرف‌ها را با زبانی ساده و متفاوت ارائه می‌دهد. ست‌ گادین صاحب یکی از معروف‌ترین وبلاگ‌های جهان است و از سال ۲۰۰۸ تا به حال، هر روز وبلاگ‌نویسی می‌کند و در طول این همه سال، حتی یک روز هم نوشتن در وبلاگ خود را رها نکرده است. کتاب روزنوشت های ست گادین، گزیده‌ای از بهترین پُست‌های وبلاگ ست‌‌گادین در سال ۲۰۱۹ است. ست‌گادین برای هرکسی که می‌خواهد تغییر کند، بهتر شود و دنیا را به جای بهتری تبدیل کند، ایده‌های نابی دارد.

بخشی از متن کتاب

به نظر می رسد قضاوت در مورد «فردا»، با معیاری مفیدتر یا مرتبط تر که اختیارش دست خودمان است، پربارتر از قضاوت «فردا» بر اساس وضعیت آب و هوا و احتمال باریدن یا نباریدن باران باشد. ما می توانیم «یک روز» را بر اساس ابزارهای فراوانی که به کار می بریم، تعداد افرادی که گوش شنوایی برای حرف های ما دارند و تعدد مسائلی که در انتظار حل شدن هستند، قضاوت کنیم.

وضعیت آب و هوا یا هر چیز دیگری که در کوتاه مدت کنترلی رویشان نداریم، می توانند به یک بهانه یا عامل حواس پرتی بدل شوند. اگر درباره ی چیزی، کاری از دستتان برنمی آید، احتمالا ارزش تمرکز کردن و صرف انرژی را هم ندارد. می توانیم کارمان را با توجه کردن به این واقعیت آغاز کنیم که در طول یک روز کامل، چقدر اثرگذار خواهیم بود. آیا میتوانیم درهایی را بگشاییم، منابع جدیدی بیابیم، ارزش بیافرینیم و برخلاف جریان آب حرکت کنیم؟…

بهترین قضاوت را بکنید و تصمیم بگیرید. سیستم های بوروکراتیک، جمله ی فوق را به کارمندانشان نمی گویند. آنها دسته ای از مقررات بی پایان و روندهایی قانونی ساخته اند تا افراد را مجبور کنند که به هیچ چیز اهمیت ندهند و دائما بگویند: «من فقط دارم کارم را انجام میدهم» که درست نقطه ی مقابل این جمله است: «من مشکل را میبینم و قصد دارم آن را درست کنم.» هر سازمانی که به اندازه ی کافی بزرگ شود، مقررات را بیشتر می کند تا بتواند از بار مسئولیت شانه خالی کند؛ چون سازمانها هرچه بزرگتر می شوند، اعتمادشان را به قضاوت و تصمیم کارمندان خویش، بیشتر از دست می دهند. آیا شما چنین شغلی را می خواهید؟ 

نقد کتاب روزنوشت های ست گادین

ست گودین یکی از نوآوران عرصه وبلاگ نویسی در مدیریت کسب و کار و بهره وری محسوب می شود که علاوه بر تحصیل در دو رشته ی فلسفه و کامپیوتر، مدرک مدیریت ارشد کسب و کار خود را نیز از دانشگاه استنفورد آمریکا دریافت نموده است. کتاب های ست گودین با استقبال جهانی و فروش پر سر و صدا، به زبان های مختلف دنیا ترجمه شده است. آنچه قلم “ست گودین” را این چنین پربار کرده و به وی امکان تالیف کتاب های با کیفیتی در عرصه ی فعالیت خود داده است، عادت قابل توجه او در نوشتن روزانه وبلاگ است.

اکنون بیش از بیست سال از شروع وبلاگ نویسی “ست گودین” می گذرد و او هر روز بدون وقفه این کار را دنبال می کند. روزنوشت های ست گادین مجموعه ای از بهترین پست های گودین است که در سال 2019 به انتشار رسیده است. از ویژگی های قابل توجه این نوشته ها، نزدیک بودن آن ها به زبان گفتار است؛ همانگونه که ست همواره به خوانندگانش توصیه می کند همانطور که حرف می زنند، بنویسند.

هرچه در مجموعه روزنوشت های ست گادین ثبت شده عقاید خالص شخص نویسنده بوده چرا که او معتقد است دریافت کامنت از دیگران، وضوح فکری و ایده ها را دچار خدشه می کند و بنابراین برای بخش کامنت در وبلاگ او جایی وجود نداشته است.

عصاره ی گفته های ست گودین، ایده های ناب برای هر انسانی است که می خواهد جهان را به جای بهتری برای خود و دیگران تبدیل کند.

کتاب های پیشنهادی

تعداد بازدید: 219 بار

Seth%20Godin%20 %D8%B3%D8%AA%20%DA%AF%D8%A7%D8%AF%DB%8C%D9%86 4

عنوان کتاب: روزنوشت های ست گادین

نگرشی نو به بازاریابی و مدیریت در قرن 21

نویسنده: ست گودین

مترجم: مصطفی منبری

تعداد صفحات کتاب: 248 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 10.5 مگابایت

نوع فایل: PDF (RAR)

منبع: شهرکتاب

دکمه دانلود قابل مشاهده برای کاربران ویژه

نوشته‌های مشابه

وانان یهودی در گتو ورشو دست به مقاومت می‌زنند و این کار نزدیک یک ماه ادامه دارد. میرا، یکی از اعضای گروه مقاومت، دختربچه ای است که در این جدالِ مرگ و زندگی می‌کوشد با قاچاق مواد غذایی زندگی خود و خواهرش را...
بروزرسانی: 1 سال قبل
تعداد بازدید: 183
معلم مشهور شاکتی گاوین تمریناتی برای ورزش، مدیتیشن و غیره می دهد که دنبال کردنشان بسیار ساده است. تمرینات او در این جهت است که بتوانیم نیکی و زیبایی طبیعی را در تمام زندگی دنبال...
بروزرسانی: 3 هفته قبل
تعداد بازدید: 611

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *