تجسم خلاق

آخرین ویرایش: 3 هفته قبل
کتاب تجسم خلاق (nbookcity.com)

دانلود کتاب تجسم خلاق

هنر بکارگیری تصورات و عبارات تاکیدی که در کتاب تجسم خلاق آمده به منظور ایجاد تغییرات مثبت در زندگی است.

و در زمینه‌های خلاقیت، تندرستی، ورزش، شغل و هنر اثرات مطلوبی دارد. این کتاب به شما می‌آموزد که شادتر و سالم‌تر زندگی کنید، سطح انرژی و خلاقیت‌تان را بالا ببرید، اعتماد به نفس و قاطعیت بیشتری داشته باشید و از تجسم خلاق برای رسیدن به هدف‌هایتان استفاده کنید.

هم‌چنین به شما کمک می‌کند با استفاده از نیروی تجسم، با ایجاد انگیزه و آمادگی در خودتان، انرژی درونی‌تان را برای برخاستن و قدم برداشتن در مسیر مثبت از قبیل روابط بهتر، نیروی بدنی بیشتر، علم و دانش افزون‌تر، یادگیری سریعتر و هزاران هزار آرزوی دیگر بیدار کنید.

خلاصه کتاب

کتاب تجسم خلاق در صورتی که تمرین های آن به صورت منظم و طولانی مدت انجام شوند اثری شگرف بر زندگی خواهد داشت. این کتاب راهنمای اصولی شامل مراقبه، تمرینات و تکنیک‌هایی برای به کارگیری قدرت قوه تخیل و خلق آنچه که واقعا می‌خواهید، تغییر الگوهای منفی، بهبود عزت نفس، رسیدن به اهداف شغلی، افزایش کامیابی، بهبود خلاقیت، افزایش انرژی و زنده دلی، بهبود تندرستی، تجربه آرامش عمیق و… است.

طبق تعریف کتاب تجسم خلاق، به کارگیری تخیل برای خلق خواسته‌های شما در زندگی است و موضوعی تازه نیست. در گذشته، در حال حاضر و در حقیقت هر دقیقه آن را به کار می‌گیرید. تجسم خلاق در حقیقت همان توانایی طبیعی تخیل و انرژی خلاق اصلی کائنات است که بی‌وقفه و بدون آگاهی از وجودش، از آن بهره می‌گیرید.

در گذشته، بسیاری از ما قدرت تجسم خلاق را ندانسته به کار برده‌ایم. به دلیل بد‌بینی نسبت به زندگی، به طور غریزی و ندانسته منتظر کمبودها، محدودیت‌ها و مشکلات بودیم و آن‌ها را جزئی از زندگی خود تصور می‌کردیم و تا حدی نیز آن‌ها را برای خود ایجاد کرده‌ایم.

در حقیقت شاکتی گاوین در کتاب تجسم خلاق به کارگیری تخیل خلاق طبیعی را به شیوه‌ای آگاهانه و به عنوان یک تکنیک خلق تمایلات حقیقی شما: عشق، تحقق آرزو‌ها، لذت، برقراری روابط مطلوب، کار فوق‌العاده، ابراز وجود، سلامتی، زیبایی، دارایی، یا سلامت روانی و آرامش درونی و خلاصه هر آرزویی که دارید، آموزش می‌دهد. به کارگیری تجسم خلاق، کلید بهره‌ برداری از مواهب طبیعی و نعمات زندگی است.

بخشی از متن کتاب

به منظور بکارگیری تجسم خلاق در تحقق خواسته هامان در زندگی، باید مشتاقانه قادر به پذیرش بهترین دستاورد دنیا، یعنی خیر و صلاح خود باشیم. شاید عجیب به نظر برسد. اما اکثریتمان نمیتوانیم قبول کنیم که امکان دارد خواسته هامان محقق نشود. این طرز فکر ناشی از احساس بی لیاقتی ای است که از دوران بچگی در ما رشد کرده است. این باور، افکار زیر را برایمان تداعی می کند.

واقعا آن قدر آدم خوب و دوست داشتنی و لایقی نیستم، بنابراین لایق تحقق خواسته هایم نیستم. گاهی اوقات این باور با احساسات متضاد آن، یعنی خوب و لایق بودن تداخل می کند. اگر دیدید که نمی توانید خود را در بهترین موقعیت ممکن تصور کنید، با افکار این چنینی دارید: « هرگز به آن دست نمی یابم » یا « این خواسته برای من محقق نمی شود ، بهتر است که به خودشناسی بپردازید. خودشناسی، برداشت و احساس شما نسبت به خودتان یا تجسم نفس اعمال خودتان است.

این احساس پیچیده معمولا چند جنبه دارد. به منظور درک جنبه های متفاوت خودشناسی، چنین سؤالاتی را در طول روز در موقعیت های گوناگون از خود بپرسید. اکنون چه احساسی راجع به خودتان دارید، به باورها و تصورات گوناگونی که در زمانهای مختلف از خود دارید، توجه کنید. یکی از مؤثرترین و جالب ترین کارها این است که تصورات مادی ای را که از خود دارید، با این نوع سؤالها بفهمید: « اکنون به نظر خودم چه شکلی هستم؟»

اگر به نظر خودتان چاق، زشت، زمخت، یا لاغر، خیلی درشت یا خیلی ریز آمدید، نشانه این حقیقت است که در حق خودتان کم لطفی می کنید و آنچه را که لایقش هستید، یعنی بهترین ها را به خود نسبت نمی دهید. خیلی برایم عجیب است که می بینم اکثر افراد زیبا و جذاب خود را زشت، نالایق و بی ارزش تصور می کنند. عبارات تأکیدی تجسم خلاق، شیوه های خارق العاده خلق خود دوست داشتنی و محبوب است.

به محض این که فهمیدید خودتان را دوست ندارید و ارزش های خود را نمی شناسید، در هر فرصتی جملات محبت آمیز، مثبت و توأم با قدرشناسی به خود بگویید. هر گاه متوجه شدید نسبت به خود ایرادگیر و خشن هستید، آگاهانه تغییر نظر دهید و نسبت به خود مهربان و قدرشناس شوید. فورا متوجه می شوید این تغییر نظر شما نسبت به خودتان، در مورد دیگران هم صدق پیدا می کند. یعنی با آنها هم از در ملاطفت و مهربانی وارد می شوید.

نقد کتاب تجسم خلاق

کتاب تجسم خلاق هنر استفاده از تصاویر ذهنی و تصدیق برای ایجاد تغییر مثبت در زندگی شماست. این روش می تواند به صورت موفقیت آمیز در زمینه های بهداشت، تجارت، هنرهای خلاقانه و ورزشی و در هر زمینه ای از زندگی شما تأثیر بگذارد. این کتاب پرفروش و پیشگام در به وجود آوردن یک حرکت جدید در رشد شخصی کمک کرده است. این مجموعه شامل مراقبه های تجسم خلاق – مجموعه ای از مراقبه های هدایت شده توسط نویسنده است که روایت می شود.

کتاب تجسم خلاق این راهنمای کلاسیک پر از مراقبه ها، تمرین ها و تکنیک هایی است که می تواند به شما در تغییر الگوهای عادت منفی، بهبود عزت نفس، رسیدن به اهداف شغلی، افزایش رفاه، توسعه خلاقیت، افزایش نشاط، بهبود سلامتی، کمک به آرامش عمیق و … کمک کند. افزون بر این ها این کتاب می تواند به شما در افزایش تسلط شخصیتان بر زندگی کمک کند.

در واقع کتاب تجسم خلاق مقدمه و کتاب کاری درباره ی هنر استفاده از انرژی ذهنی برای تحول و بهبود چشمگیر در سلامتی، زیبایی، رفاه، روابط عاشقانه و تحقق همه خواسته های شماست. معلم مشهور شاکتی گاوین تمریناتی برای ورزش، مدیتیشن و غیره می دهد که دنبال کردنشان بسیار ساده است. تمرینات او در این جهت است که بتوانیم نیکی و زیبایی طبیعی را در تمام زندگی دنبال کنیم و ایده ها و مفاهیم مثبت را به یک واقعیت کلی تبدیل کنیم.

هزاران خواننده در حال حاضر از این کتاب برای کشف ارتباط جنجالیشان با خود والاترشان استفاده می کنند و در حال ایجاد تغییراتی پویا در زندگی خود هستند. با تجسم خلاق شما نیز به نظر می رسد که معجزه می کنید و واقعا معجزه خواهید کرد.

به عنوان سخن پایانی باید بگوییم: کتاب تجسم خلاق می‌تواند تسلط شخصی شما را بر زندگی افزایش دهد.

کتاب های پیشنهادی

تعداد بازدید: 610 بار

Shakti%20Gawain%20 %D8%B4%D8%A7%DA%A9%D8%AA%DB%8C%20%DA%AF%D9%88%D8%A7%DB%8C%D9%86

عنوان کتاب: تجسم خلاق

نویسنده: شاکتی گاوین

مترجم: مژگان مقتدری

تعداد صفحات کتاب: 115 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 9.35 مگابایت

نوع فایل: PDF (ZIP)

منبع: شهرکتاب

نوشته‌های مشابه

دنیای ظاهر و قابل لمس ما که ما برای آن سر و دست میشکنیم، فقط انعکاس ضعیفی از واقعیت دنیایی است که در آن فکر و شعور، نقش اساسی را دارا می باشد و شاید به آن دنیایی نامرئی می گویند. دنیایی که ما...
بروزرسانی: 2 هفته قبل
تعداد بازدید: 926
کتاب زندگی پس از مرگ نوشته ژان ژاک شاربونیه درباره دنیای بعد از مرگ انسان‌ها صحبت می‌کند. دنیایی ناشناخته و استرس زا که هرگاه به آن فکر می‌کنیم، موجی از ترس و نگرانی و ابهام به قلبمان می‌دود. علاقه‌مندان به...
بروزرسانی: 2 سال قبل
تعداد بازدید: 1391

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *