فقط غیرممکن غیرممکن است

آخرین ویرایش: 2 سال قبل
فقط غیرممکن غیرممکن است (nbookcity.com)

دانلود کتاب فقط غیرممکن غیرممکن است

کتاب فقط غیرممکن غیرممکن است، شامل گزیده ای از متون، یادداشت ها و کتاب های آنتونی رابینز است.

آنتونی رابینز نویسنده، مربی و سخنران انگیزشی آمریکایی است. او را معمولا به خاطر سمینار ها و کتاب های خودیاری و موفقیتی که نوشته است می شناسند. او نویسنده ی کتاب های مطرح و پرطرفداری چون قدرت نامحدود و به سوی کامیابی است. از کتاب های دیگر این نویسنده ی محبوب می توان به چگونه ذهنی مقاوم داشته باشیم، چگونه آهنربای پول و ثروت بشوم، تسلط بر تاثیرگذاری و … اشاره کرد.

خلاصه کتاب

کتاب فقط غیرممکن غیرممکن است شامل 12 فصل است که به گفته ی مترجم آن در هر فصل تلاش شده است که خوانندگان با یکی از بزرگان عرصه ی مهارت های زنذگی آشنا شود. این دوازده فصل به ترتیب عبارتند از:

  1. زندگی تنها دارایی شماست
  2. تصمیم ابزار تغییر زندگی
  3. نیروی باور
  4. رشد و تعالی مستمر
  5. هویت
  6. تغییر مهمترین اصل ثابت زندگی
  7. اعتماد به نفس زندگی در اوج قدرت
  8. هدف گذاری طراحی سرنوشت
  9. پول آفرینی
  10. معجزه ی پشتکار و پایمردی
  11. چیزی به نام شکست وجود ندارد
  12. هنر ارتباط موثر با ذیگران

آموزش‌ها و اصول ارائه شده‌ی آنتونی رابینز جامع، کامل و بسیار مؤثر و کاربردی است. «تونی» به مدد هوش و اراده توانسته از زندگی خود یک شاهکار بسازد و از این رهگذر تبدیل به عاملی مثبت در تحول زندگی هزاران نفر از خوانندگان آثار و شرکت کنندگان در دوره های آموزشی‌اش شود. کتاب فقط غیرممکن غیرممکن است می توانید برای همگان مفید باشد.

بخشی از متن کتاب

ما در خانه ی خود یک پیانوی بسیار عالی داریم. روزی از کسی خواستم تا برای تنظیم پیانو به خانه ی ما بیاید. پس از تنظیم گفتم: «عالی است، دستتان درد نکند.» اما او بلافاصله جواب داد: «باید هفته ی دیگر هم بیایم.» گفتم: «منظورتان چیست؟»، گفت: «تازه تنظیمش کرده ام و باید هفته ی دیگر هم همین کار را بکنم تا تارها با همین کشیدگی باقی بمانند.» گفتم: «بسیار خوب، هفته ی دیگر هم بیایید، اما لطفا آخرین بار باشد.» نمی خواستم هر هفته هزینه ی تنظیم پیانو را بپردازم.

او هفته ی دیگر هم برای تنظیم پیانو آمد و ما قبل از این که او خانه را ترک کند، سیمها را امتحان کردیم. صدای آنها واقعا خوب بود، اما او هنگامی که از در بیرون می رفت، گفت: «هفته ی دیگر دوباره برای تنظیم می آیم.» بسیار مؤدبانه از او خواستم که دیگر پیانوی ما را تنظیم نکند؛ زیرا تصور می کردم او فقط در فکر دریافت پول بیشتر است؛ اما می دانید چه شد؟ دو سه هفته ی بعد سیم ها به حالت اول برگشته بودند و در نتیجه من دوباره از آن آقا خواستم تا برای تنظیم سیم ها به خانه ما بیاید. هفته ی بعد از آن هم همین طور. دو هفته بعد باز این کار تکرار شد، سپس یک ماه بعد. در واقع هر دو سه ماه یک بار این سیم ها باید دوباره تنظیم می شدند.

زندگی نیز همین طور است… برای از بین بردن یک عادت نامطلوب که طی چندین سال شکل گرفته است، نمی توان انتظار داشت یک بار تلاش نتیجه بدهد. باید هر روز خود را برنامه ریزی کنید تا ذهنتان کاملا شرطی شود یا عادت کند. * نباید برای تغییر دادن خود منتظر روز مناسب باشید، با تغییر دادن خود روزهای مناسب را به چنگ خواهید آورد. * در ذهن خود چنین معادله ای بسازید: تغییر نکردن مساوی است با ناکامی، اگر نتوانید این رابطه را در ذهن خود به وجود آورید، مسلما به آنچه آموخته اید عمل نخواهید کرد. * همه می توانند به راحتی تغییر کنند، به شرط آن که باور کنند بدون این تغییر همه چیز را از دست خواهند داد.

نقد کتاب فقط غیرممکن غیرممکن است

کتاب فقط غیرممکن غیرممکن است حاوی جملات ارزنده ، انگیزه بخش و الهام دهنده ای است که خواننده را با رمز و رازهای موفقیت آشنا می کند . شایان ذکر است که کتاب حاضر نخستین مجموعه از سری کتاب های با طلا باید نوشت است.

آنتونی رابینز می گوید: از شخص شما اطلاعی ندارم، اما خودم معتقدم که آنچه مهم است کیفیت زندگی است نه عمر طولانی . من ترجیح می دهم خود را فرسوده کنم تا این که تدریجا از کار افتاده شوم ! چه بهتر که در هنگام مرگ، ما را در حال صعود به قله ای تازه بیابند. من گمان میکنم که بزرگترین موهبتی که قادر متعال به ما ارزانی داشته است، نعمت انتظار و عدم اطمینان نسبت به آینده است. اگر پیشاپیش، از وقایع آینده آگاهی داشتیم، زندگی مان بسیار کسالت بار میشد؟ حقیقت آن است که در زندگی هرگز نمی دانیم که چه اتفاقی در انتظارمان است. ممکن است تا چند لحظه ی دیگر اتفاقی بیفتد که مسیر زندگی ما و کیفیت آن را به کلی دگرگون سازد. باید تغییرات را دوست بداریم؛ زیرا تغیر، تنها چیزی است که قطعیت دارد.”

هر فصل کتاب فقط غیرممکن غیرممکن است به دقت مسیر مناسبی را برای دست یافتن به شعار آن طی میکند و به دوستانی که اعتماد به نفسشان را از دست داده اند یا در کارها به بن بست رسیده اند، شدیدا پیشنهاد می شود.

کتاب های پیشنهادی

تعداد بازدید: 1,408 بار

Tony%20Robbins%20 %D8%A2%D9%86%D8%AA%D9%88%D9%86%DB%8C%20%D8%B1%D8%A7%D8%A8%DB%8C%D9%86%D8%B2 5

عنوان کتاب: فقط غیرممکن غیرممکن است

نویسنده: آنتونی رابینز

مترجم: مسعود لعلی

تعداد صفحات کتاب: 192 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 12.4 مگابایت

نوع فایل: PDF (RAR)

منبع: شهرکتاب

دکمه دانلود قابل مشاهده برای کاربران ویژه

نوشته‌های مشابه

گاهی اوقات فرد مبتلا به سندروم جکیل و هاید همانند دو شخص کاملاً متفاوت به نظر می‌رسد. بسیاری از افراد مبتلا به این سندروم اغلب بدون هیچ دلیل آشکاری نوسانات خلقی شدیدی تجربه می‌کنند. آنان ممکن است...
بروزرسانی: 2 سال قبل
تعداد بازدید: 264
ملیندا، راویِ رمان، را شاید بتوان مُدلی دخترانه و البته امروزی از هولدن کالفیلد، راوی نوجوان رمان «ناطور دشت» سلینجر، به حساب آورد. ملیندا نیز مثل هولدن کالفیلد همه چیز را جور دیگر می‌بیند. او نوجوانی است که نمی‌خواهد...
بروزرسانی: 8 ماه قبل
تعداد بازدید: 338

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *