مجموعه مقالات سئو 2020

آخرین ویرایش: 2 سال قبل
مجموعه مقالات سئو 2022 (nbookcity.com)

دانلود کتاب مجموعه مقالات سئو 2020

کتاب مجموعه مقالات سئو 2020 در سه جلد به همت تیم طراحی و تبلیغات لولسا در دسترس علاقه مندان عزیز قرار گرفته است.

کسب رضایت کاربر و کسب رضایت موتور‌های جست و جو دو عاملی است که یک سایت را به موفقیت نزدیک می کند. سئو مهم‌ترین عامل برای رسیدن به این اهداف است. به عنوان مثال فرض کنید شما یک سایت جذاب و کاربر پسند را طراحی کرده‌اید، که هیچ کاربری به سراغ آن نمی آید، به مانند این که شما یک فروشگاه مدرن و مجهز را در جایی احداث کنید که هیچ آدمی از آن‌جا رد نمی شود! پس از این رو برای رونق و پیشرفت سایتتان باید جامعه هدف را با آن آشنا کنید. سئو بهترین و کارآمدترین راه برای جلب نظر جامعه هدف است.

خلاصه کتاب

در مجموعه مقالات سئو 2020 می توانید تمام آنچه که از یک دوره جامع آموزش سئو توقع دارید، برسید و بعد از آن با بالا زدن آستین‌های خود، برای پیشرفت و رونق کسب و کارتان اقدام کنید! تیم طراحی و تبلیغات لولسا سعی کرده تا آموزش سئو به زبان ساده را به معنای واقعی کلمه در این کتاب برای شما پیاده سازی کنند. تا بتوانید به ساده ترین شکل ممکن اطلاعات کامل و جامعی درمورد آموزش سئو به دست آورید و از آن برای بهبود رتبه های وبسایت خود استفاده نمایید.

با آموزش سئو شما می توانید با توجه به شرایطی که کرونا ایجاد کرد، به راحتی به درآمد برسید. زیرا با ورود ویروس کرونا، مسیر رشد دنیای دیجیتال چندین برابر شد و اکثر کسب و کارها به این نکته پی برده اند که باید دیگر آنلاین شوند. حال فقط داشتن یک سایت کافی نیست، کسی که درآمد بیشتری می خواهد و دوست دارد سهم بازار خودش را بگیرید، بهترین گزینه سئو سایت می باشد. شما می توانید با یادگرفتن سئو به راحتی، هر سایتی را به صفحه اول گوگل رسانده و به آن کسب و کار کمک کنید تا درامد خود را چندین برابر افزایش دهید.

هنگامی که در گوگل به دنبال موضوعی هستید، مرتبط ‌ترین مقالات با توجه به سرچ شما در نتایج گوگل نماش داده می‌شوند. برای نمایش بهترین و مرتبط‌ ترین نتایج، گوگل دست به کار شده و الگوریتم‌های مختلفی را برای این موضوع روی کارآورده است. این الگوریتم ‌ها به طور پیوسته در حال آپدیت شدن هستند و تغییرات مختلفی در آن‌ ها اتفاق می‌افتد تا کاربر در سریع‌ترین زمان ممکن بتواند به موضوع دلخواهش برسد. الگوریتم ها جایگاه و رتبه سایت شما را در نتایج گوگل مشخص می کنند. از این رو با یادگیری آموزش سئو در کتاب مجموعه مقالات سئو 2020 قادر خواهید بود با استفاده از تکنیک های مختلف نظر الگوریتم های گوگل را به خود جلب کنید و به رتبه و جایگاه خوبی در سرچ ها برسید.

بخشی از متن کتاب

سئو سایت و مسائل مربوط به کلمات کلیدی، احتمالا ذهن شما را به شدت به خود مشغول کرده است. مانند بسیاری از مدیران شرکتها و وب سایت ها، احتمالا شما هم بارها تاثیر کمپین های سئو را با گوگل کردن کلمات کلیدی بررسی کرده اید تا ببینید آیا در صفحه اول گوگل حظور دارید و یا خیر. احتمالا پس از دریافت آنالیزهای مربوط به ترافیک ورودی وب سایت، به بخش کلمات کلیدی ای که برای آن برنامه ریزی کرده بودید توجه زیادی خواهید داشت. زمانی که شما هزینه های زیادی برای سئو پرداخت می کنید، طبیعی است که درگیر جایگاه کلمات کلیدی در گوگل باشید.

پیروزی شما و رقبایتان به این معنی است که در نتایج گوگل در بالاترین عناوین ظاهر شوید. مشکل اینجاست که رتبه کلمات کلیدی در گوگل یک متریک اشتباه برای سنجش موفقیت است. برای اینکه بدانید چقدر در کمپین سئو خودتان پیروز بوده اید، باید بیاموزید کدام اندازه گیری ها و آمار باید مورد توجه شما قرار بگیرند. کلمات کلیدی طولانی یکی از راههای تهیه یک استراتژی برای سئو سایت است. از این نوع کلمات کلیدی برای بهبود موضوع کپی رایت، متا دیتاها و استراتژی های لینک سازی استفاده می شود.

این نوع کلمات باعث تقویت ارتباط سایت شما با موضوعات مورد نظر می شوند و در نتایج جستجو برای کاربرانی که به محتوای شما نیاز دارند، در زمان و مکان مناسب به نمایش در می آید.اما اهمیت ندارد سایت شما برای هر کدام از این کلمات چه رتبه ای را به دست می آورد. چرا که گستره وسیعی از کلمات و جملات وجود دارد که افراد آنها را جستجو می کنند. این موضوع با شیوع بیشتر جستجو صوتی بسیار بیش از گذشته تفاوت ایجاد کرده است. همچنین در نظر داشته باشید، گوگل در نمایش نتایج جستجو فاکتورهایی مانند تاریخچه جستجوی فرد، محل یا همان لوکیشن فرد و دستگاهی که توسط آن جستجو استفاده می کند…

نقد کتاب مجموعه مقالات سئو 2020

کتاب مجموعه مقالات سئو 2020 به همه کسانی که در زمینه انتشار محتوا در وب علاقه دارند و همچنین به کسانی که تازه سایتی راه اندازی کرده اند، کمک خواهد کرد تا مطالبشان را پربارتر کنند و بازدید کننده های زیادی را جذب کنند.

این کتاب به صورت رایگان توسط نویسنده به شهرکتاب اهدا شده است تا در دسترس همگان قرار گیرد.

تعداد بازدید: 246 بار

%D9%85%D8%AC%D9%85%D9%88%D8%B9%D9%87%20%D9%85%D9%82%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%AA%20%D8%B3%D8%A6%D9%88%202022%20 nbookcity.com 1

عنوان کتاب: مجموعه مقالات سئو 2020

نویسنده: تیم طراحی و تبلیغات لولسا

مترجم:

تعداد صفحات کتاب: 120 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 16 مگابایت

نوع فایل: PDF

منبع: شهرکتاب

نوشته‌های مشابه

در کتاب مت هیگ می‌توانید اطلاعات زیادی درباره انواع آفت‌های زندگی مدرن از قبیل از کار افتادیگ، معضلات سلامت روانی، اضطراب‌های اینترنتی، واهمه های تلفنی، تنهایی مزمن، اختلالات تغذیه، اعتیاد به اینترنت...
بروزرسانی: 1 روز قبل
تعداد بازدید: 634
کتاب تحلیل تکنیکال در بازار سرمایه به قلم جان مورفی در سال ۱۹۹۹ میلادی توسط مؤسسه مالی نیویورک منتشر شد. این کتاب بیش از ۵ سال عنوان پرفروش‌ترین منبع آموزشی چاپی در زمینه سرمایه‌گذاری را به خود...
بروزرسانی: 1 روز قبل
تعداد بازدید: 40997

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *